Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Als ik het goed zie. Is de B.2 wat nationaliteiten rijker. Vorig seizoen was ik nog de enige niet-Belg.
- We hebben een nieuwe Nederlander er bij (Drambuie united)
- Een Noor (BK Leeds)
- Een Amerikaan (Dream United)
- Over Fc Kamelen en filmmodesquad heb ik zeer mij twijfels
- En Opa Fc natuurlijk !!
- Een Noor (BK Leeds)
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
Ik hoop niet dat mijn huidige 15de plek een indicatie gaat geven hoe mijn seizoen zal gaan verlopen
...
De eerste wedstrijd gelijk een vuurdoop uit tegen Opa. Geen kans!! Dus we kunnen vrijuit knallen....
wel ff heel vervelend dat mijn keeper en A RF juist nu geblesseerd moeten raken...

De eerste wedstrijd gelijk een vuurdoop uit tegen Opa. Geen kans!! Dus we kunnen vrijuit knallen....
wel ff heel vervelend dat mijn keeper en A RF juist nu geblesseerd moeten raken...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Ik heb zojuist divisie B1 geanalyseerd en ik ga jullie een deel van de resultaten niet onthouden. Hier zijn de sterkste basisteams:
1) prutsersVK
2) Overpelt VV
3) RSCA Prince
3) Crystalthunder
5) Wevelgem City
6) VegAttack
6) Boca Juiors
8 ) Fort Boys Mechelen
9) Alhos Vedros F.C.
10) feyenoordie
11) AC Rossoneri
12) Lazio 1900
13) snookey
13) Pinguins Of Doom
15) Club Brugge FC
16) Mindelo FC
De gemiddelde beste prestatie van de basiselftallen ligt in deze divisie tussen 66,73 en 69,73! Op de laatste vier ploegen na zijn de andere clubs echter bijna allemaal gelijkwaardig.
Deze rangschikking is gewoon pure statistiek, maar hij zal natuurlijk niet de eindstand zijn dit seizoen, ik kan immers geen rekening houden met toekomstige aan-en verkopen, teamspiritwisselingen, stommiteiten/taktische ingrepen van managers.
Nog enkele persoonlijke opmerkingen:
- Overpelt VV staat hier heel hoog, maar zijn teamspirit is slecht en op enkele posities heeft hij geen wisselspelers, hij zal dus een pak lager eindigen op het einde van dit seizoen.
- Crystalthunder staat op een gedeelde derde plaats, maar indien hij zich een nieuwe GK en LB aankoopt (en dat is hij ook van plan denk ik) dan is hij duidelijk de beste ploeg van iedereen.
- AC Rossoneri staat redelijk laag, maar hij heeft in de breedte wel veruit het sterkste team, zijn B-ploeg is bijna gelijkwaardig aan zijn A-ploeg. Dit zal hem een forse stijging in het klassement opleveren. Bovendien getuigd het hebben van zo een sterke kern en dan ook nog eens zo een grote achterban en stadium ervan dat je een van de beste managers in het spel bent. Ik ben benieuwd naar zijn taktische keuzes in de wedstrijdopstelling, maar ik verwacht naar de toekomst toe nog zeer veel van deze manager.
- Voor de laatste vier teams ziet het er somber uit, zijn hebben in mijn ogen hun lot niet bepaald in eigen handen, maar ze zullen afhankelijk zijn van de blunders van de andere ploegen. (net zoals ik dat vorig seizoen was)
Misschien een pronnostiekje: Ik denk dat prutsersVK het eerste zal worden en Crystalthunder het tweede.
Zelf verwacht ik gedurende het seizoen rond de derde plaats te staan.
Het valt me wel hard op in wat een snel tempo alle ploegen beter worden in dit spel, in seizoen negen had ik ook in deze reeks gespeeld en toen waren alle ploegen in het algemeen een pak slechter.
1) prutsersVK
2) Overpelt VV
3) RSCA Prince
3) Crystalthunder
5) Wevelgem City
6) VegAttack
6) Boca Juiors
8 ) Fort Boys Mechelen
9) Alhos Vedros F.C.
10) feyenoordie
11) AC Rossoneri
12) Lazio 1900
13) snookey
13) Pinguins Of Doom
15) Club Brugge FC
16) Mindelo FC
De gemiddelde beste prestatie van de basiselftallen ligt in deze divisie tussen 66,73 en 69,73! Op de laatste vier ploegen na zijn de andere clubs echter bijna allemaal gelijkwaardig.
Deze rangschikking is gewoon pure statistiek, maar hij zal natuurlijk niet de eindstand zijn dit seizoen, ik kan immers geen rekening houden met toekomstige aan-en verkopen, teamspiritwisselingen, stommiteiten/taktische ingrepen van managers.
- Overpelt VV staat hier heel hoog, maar zijn teamspirit is slecht en op enkele posities heeft hij geen wisselspelers, hij zal dus een pak lager eindigen op het einde van dit seizoen.
- Crystalthunder staat op een gedeelde derde plaats, maar indien hij zich een nieuwe GK en LB aankoopt (en dat is hij ook van plan denk ik) dan is hij duidelijk de beste ploeg van iedereen.
- AC Rossoneri staat redelijk laag, maar hij heeft in de breedte wel veruit het sterkste team, zijn B-ploeg is bijna gelijkwaardig aan zijn A-ploeg. Dit zal hem een forse stijging in het klassement opleveren. Bovendien getuigd het hebben van zo een sterke kern en dan ook nog eens zo een grote achterban en stadium ervan dat je een van de beste managers in het spel bent. Ik ben benieuwd naar zijn taktische keuzes in de wedstrijdopstelling, maar ik verwacht naar de toekomst toe nog zeer veel van deze manager.
- Voor de laatste vier teams ziet het er somber uit, zijn hebben in mijn ogen hun lot niet bepaald in eigen handen, maar ze zullen afhankelijk zijn van de blunders van de andere ploegen. (net zoals ik dat vorig seizoen was)
Misschien een pronnostiekje: Ik denk dat prutsersVK het eerste zal worden en Crystalthunder het tweede.
Zelf verwacht ik gedurende het seizoen rond de derde plaats te staan.
Het valt me wel hard op in wat een snel tempo alle ploegen beter worden in dit spel, in seizoen negen had ik ook in deze reeks gespeeld en toen waren alle ploegen in het algemeen een pak slechter.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
-
en Team Soad op 2gangstakiller wrote:Als ik me geld mcht zetten op wie er kampioen gaat wordne in B.2 dan zou ik het zeker weten op Akki zetten.
Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
Mooi gedaan Veg, ik had al geen zin om hetzelf te doen
Als ik aan eind seizoen 10e sta kan ik er mee leven want dat is voldoende voor behoud.
Hoop dat ik dit seizoen mss nog op 1 positie m'n A-team zou kunnen versterken ben alleen aan het twijfelen of ik dat op LF, CM of GK positie moet doen 

Als ik aan eind seizoen 10e sta kan ik er mee leven want dat is voldoende voor behoud.

El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
-
Voor mij telt enkel de handhaving in B.2, dat is prioriteit. Promotie hoeft niet want ik vrees dat mijn ploeg het niet gaat aankunnen... Ze worden er ook niet jonger op he ...gangstakiller wrote:en Team Soad op 2gangstakiller wrote:Als ik me geld mcht zetten op wie er kampioen gaat wordne in B.2 dan zou ik het zeker weten op Akki zetten.
Dit klopt helemaal,vorig seizoen heb ik mij ook kunnen redden door het feit dat sommige andere managers de verkeerde keuzes maakten of doordat ik een agressievere aanpak had dan de meeste andere teams.Veg wrote:Ik heb zojuist divisie B1 geanalyseerd en ik ga jullie een deel van de resultaten niet onthouden. Hier zijn de sterkste basisteams:
1) prutsersVK
2) Overpelt VV
3) RSCA Prince
3) Crystalthunder
5) Wevelgem City
6) VegAttack
6) Boca Juiors
8 ) Fort Boys Mechelen
9) Alhos Vedros F.C.
10) feyenoordie
11) AC Rossoneri
12) Lazio 1900
13) snookey
13) Pinguins Of Doom
15) Club Brugge FC
16) Mindelo FC
Misschien een pronnostiekje: Ik denk dat prutsersVK het eerste zal worden en Crystalthunder het tweede
Mijn probleem van mijn ploeg zit in het middenveld,dit is zo beschamend slecht.Dit komt doordat ik daar al enkele seizoenen wat pech heb bij het aankopen van ongetrainde spelers.Ik heb ook het gevoel dat ik het maximum uit mijn spelersgroep gehaald heb.Denk dat het tijd is om een nieuwe lichting spelers aan te trekken.
Het thuisvoordeel is zeker niet te onderschatten,vorig jaar thuis slechts 1 match verloren,als je dan in een uitmatch een paar keer geluk hebt kom je toch al op zo'n 40 punten,en mits wat pech voor anderen of teamspirit problemen van anderen ofzo moet dit normaal gezien volstaan voor behoud.
pronostiekje : Crystalhunder op 1
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
-
Over bescheidenheid gesproken...bLo0dHuNt3r wrote:Voor mij telt enkel de handhaving in B.2, dat is prioriteit. Promotie hoeft niet want ik vrees dat mijn ploeg het niet gaat aankunnen... Ze worden er ook niet jonger op he ...gangstakiller wrote:en Team Soad op 2gangstakiller wrote:Als ik me geld mcht zetten op wie er kampioen gaat wordne in B.2 dan zou ik het zeker weten op Akki zetten.

Speel nu in B.1
Speel nu in B.1
-
Het lijkt me meer een realistisch beeldgangstakiller wrote:Over bescheidenheid gesproken...bLo0dHuNt3r wrote:Voor mij telt enkel de handhaving in B.2, dat is prioriteit. Promotie hoeft niet want ik vrees dat mijn ploeg het niet gaat aankunnen... Ze worden er ook niet jonger op he ...gangstakiller wrote: en Team Soad op 2

Goede zaak dat de top van de liga's meer ontbelgt gaan worden. Goede zaak voor de Europese uitsraling van dit fantastische spel! Laten we hopen dat dde B ook seizoen 12 iig Nederlandse vertegenwoordigers heeft!gangstakiller wrote:Als ik het goed zie. Is de B.2 wat nationaliteiten rijker. Vorig seizoen was ik nog de enige niet-Belg.
- Een Noor (BK Leeds)
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
-
jajaFloris wrote:Dit klopt helemaal,vorig seizoen heb ik mij ook kunnen redden door het feit dat sommige andere managers de verkeerde keuzes maakten of doordat ik een agressievere aanpak had dan de meeste andere teams.Veg wrote:Ik heb zojuist divisie B1 geanalyseerd en ik ga jullie een deel van de resultaten niet onthouden. Hier zijn de sterkste basisteams:
1) prutsersVK
2) Overpelt VV
3) RSCA Prince
3) Crystalthunder
5) Wevelgem City
6) VegAttack
6) Boca Juiors
8 ) Fort Boys Mechelen
9) Alhos Vedros F.C.
10) feyenoordie
11) AC Rossoneri
12) Lazio 1900
13) snookey
13) Pinguins Of Doom
15) Club Brugge FC
16) Mindelo FC
Misschien een pronnostiekje: Ik denk dat prutsersVK het eerste zal worden en Crystalthunder het tweede
Mijn probleem van mijn ploeg zit in het middenveld,dit is zo beschamend slecht.Dit komt doordat ik daar al enkele seizoenen wat pech heb bij het aankopen van ongetrainde spelers.Ik heb ook het gevoel dat ik het maximum uit mijn spelersgroep gehaald heb.Denk dat het tijd is om een nieuwe lichting spelers aan te trekken.
Het thuisvoordeel is zeker niet te onderschatten,vorig jaar thuis slechts 1 match verloren,als je dan in een uitmatch een paar keer geluk hebt kom je toch al op zo'n 40 punten,en mits wat pech voor anderen of teamspirit problemen van anderen ofzo moet dit normaal gezien volstaan voor behoud.
pronostiekje : Crystalhunder op 1