Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

akki
Member of the Soccer Project Association

Post by akki »

gangstakiller wrote:
gangstakiller wrote:Als ik me geld mcht zetten op wie er kampioen gaat wordne in B.2 dan zou ik het zeker weten op Akki zetten.
en Team Soad op 2
Ik heb eigelijk vooral bang van ReesinGenk, denk dat hij mijn grootste concurrent gaat worden, we zullen het direct op de eerste speeldag zien, direct confrontatie tegen elkaar
wollie75
Team President

Post by wollie75 »

Veg wrote:Ik heb zojuist divisie B1 geanalyseerd en ik ga jullie een deel van de resultaten niet onthouden. Hier zijn de sterkste basisteams:

1) prutsersVK
2) Overpelt VV
3) RSCA Prince
3) Crystalthunder
5) Wevelgem City
6) VegAttack
6) Boca Juiors
8 ) Fort Boys Mechelen
9) Alhos Vedros F.C.
10) feyenoordie
11) AC Rossoneri
12) Lazio 1900
13) snookey
13) Pinguins Of Doom
15) Club Brugge FC
16) Mindelo FC

De gemiddelde beste prestatie van de basiselftallen ligt in deze divisie tussen 66,73 en 69,73! Op de laatste vier ploegen na zijn de andere clubs echter bijna allemaal gelijkwaardig.

Deze rangschikking is gewoon pure statistiek, maar hij zal natuurlijk niet de eindstand zijn dit seizoen, ik kan immers geen rekening houden met toekomstige aan-en verkopen, teamspiritwisselingen, stommiteiten/taktische ingrepen van managers.

Nog enkele persoonlijke opmerkingen:
- Overpelt VV staat hier heel hoog, maar zijn teamspirit is slecht en op enkele posities heeft hij geen wisselspelers, hij zal dus een pak lager eindigen op het einde van dit seizoen.- Crystalthunder staat op een gedeelde derde plaats, maar indien hij zich een nieuwe GK en LB aankoopt (en dat is hij ook van plan denk ik) dan is hij duidelijk de beste ploeg van iedereen.
- AC Rossoneri staat redelijk laag, maar hij heeft in de breedte wel veruit het sterkste team, zijn B-ploeg is bijna gelijkwaardig aan zijn A-ploeg. Dit zal hem een forse stijging in het klassement opleveren. Bovendien getuigd het hebben van zo een sterke kern en dan ook nog eens zo een grote achterban en stadium ervan dat je een van de beste managers in het spel bent. Ik ben benieuwd naar zijn taktische keuzes in de wedstrijdopstelling, maar ik verwacht naar de toekomst toe nog zeer veel van deze manager.
- Voor de laatste vier teams ziet het er somber uit, zijn hebben in mijn ogen hun lot niet bepaald in eigen handen, maar ze zullen afhankelijk zijn van de blunders van de andere ploegen. (net zoals ik dat vorig seizoen was)

Misschien een pronnostiekje: Ik denk dat prutsersVK het eerste zal worden en Crystalthunder het tweede.

Zelf verwacht ik gedurende het seizoen rond de derde plaats te staan.

Het valt me wel hard op in wat een snel tempo alle ploegen beter worden in dit spel, in seizoen negen had ik ook in deze reeks gespeeld en toen waren alle ploegen in het algemeen een pak slechter.
Dit seizoen maakt het mij ook echt niet uit waar mijn ploeg eindigt. Ik ben bezig met mijn ploeg te verjongen en dat kan een tijdje duren..,

Maar laat het me duidelijk stellen: Ik heb wel een wisselspeler voor iedere positie. 3 spelers hun moraal moet alleen nog verder omhoog gehaald worden en dat duurt niet meer lang!

Veel succes iedereen :D
Team: The Pinkies
manager Rosse
Floris
Team President

Post by Floris »

Raffin wrote:
Floris wrote: Het thuisvoordeel is zeker niet te onderschatten,vorig jaar thuis slechts 1 match verloren,als je dan in een uitmatch een paar keer geluk hebt kom je toch al op zo'n 40 punten,en mits wat pech voor anderen of teamspirit problemen van anderen ofzo moet dit normaal gezien volstaan voor behoud.

pronostiekje : Crystalhunder op 1
jaja
ja tegen u als ik het mij goe herriner,en natuurlijk ook de bekerfinale...

Edit: ik schreef dit bericht gisteren,sinds vandaag is het thuisvoordeel gehalveerd,dus het wordt een extra lastige opdracht,zoniet onmogelijke,om me te redden van degradatie
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
JOY

Post by JOY »

thuisvoordeel gehalveerd, ...mmmm...., twee weken te laat :?
Leendert ge hebt geluk gehad in de beker :lol: :lol:

dusss als de thuisploeg 10% rating beter was en amper een gelijkspel haalde ,
zit de kans er nu in , dat ze zelfs verliezen :twisted:

ik wil al mijn wedstrijden op verplaatsing spelen :lol: :lol:

Leeds is morgen dus nog niet zeker van te winnen :twisted:
raoulio

Post by raoulio »

Wie weet ligt er nu nog een verassing te wachten bij Lazio 1900, maar de thuiswedstrijden zullen niet meer makkelijk gewonnen kunnen worden.

Al m'n A-spelers kunnen morgen spellen en op 1 na hebben ze allemaal moraal en fitheid van 100%. Gemiddelde agressie van A-team is 21.7% :D
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
silverblase
Team Board Member

Post by silverblase »

JOY wrote:thuisvoordeel gehalveerd, ...mmmm...., twee weken te laat :?
Leendert ge hebt geluk gehad in de beker :lol: :lol:

dusss als de thuisploeg 10% rating beter was en amper een gelijkspel haalde ,
zit de kans er nu in , dat ze zelfs verliezen :twisted:

ik wil al mijn wedstrijden op verplaatsing spelen :lol: :lol:

Leeds is morgen dus nog niet zeker van te winnen :twisted:
thuisvoordeel gehalveerd en dan nog een teamspirit van 60%, ik hoop dat ik de punten thuis kan houden, mijn spelers zullen tot het uiterste moeten gaan
Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
Veg

Post by Veg »

raoulio wrote:Wie weet ligt er nu nog een verassing te wachten bij Lazio 1900, maar de thuiswedstrijden zullen niet meer makkelijk gewonnen kunnen worden.

Al m'n A-spelers kunnen morgen spellen en op 1 na hebben ze allemaal moraal en fitheid van 100%. Gemiddelde agressie van A-team is 21.7% :D
Ik denk het niet dat we van Lazio 1900 iets mogen verwachten, voor zover ik nog weet van hem twee seizoenen geleden speelt hij altijd 5-4-1, dat maakte hem voor iedereen een moeilijke tegenstander om drie punten tegen te halen, maar het werkte hem ook tegen omdat hij daarmee regelmatig niet verder geraakte dan een gelijkspel. Zelfs al is hij met de nieuwe regel niet meer benadeeld met die formatie, dan denk ik nog dat de kwaliteit van de tegenstand goed genoeg is om hem naar de middenmoot van het klassement te verwijzen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
raoulio

Post by raoulio »

Veg wrote:
raoulio wrote:Wie weet ligt er nu nog een verassing te wachten bij Lazio 1900, maar de thuiswedstrijden zullen niet meer makkelijk gewonnen kunnen worden.

Ik denk het niet dat we van Lazio 1900 iets mogen verwachten, voor zover ik nog weet van hem twee seizoenen geleden speelt hij altijd 5-4-1, dat maakte hem voor iedereen een moeilijke tegenstander om drie punten tegen te halen, maar het werkte hem ook tegen omdat hij daarmee regelmatig niet verder geraakte dan een gelijkspel. Zelfs al is hij met de nieuwe regel niet meer benadeeld met die formatie, dan denk ik nog dat de kwaliteit van de tegenstand goed genoeg is om hem naar de middenmoot van het klassement te verwijzen.
Punten hoef ik morgen dan in ieder geval niet te verwachten :lol:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Floris
Team President

Post by Floris »

vorig seizoen speelde hij meestal 3-4-3 met 100 stijl
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
JOY

Post by JOY »

silverblase wrote:
thuisvoordeel gehalveerd en dan nog een teamspirit van 60%, ik hoop dat ik de punten thuis kan houden, mijn spelers zullen tot het uiterste moeten gaan
tot het uiterste ??
oei oei , de competitie is nog lang hoor
en in de eerste wedstrijd al rood krijgen kan nadelig zijn voor de volgende minder moeilijkere wedstrijden :lol:

plus de nieuwe taktiek !

misschien dat we nu echt voor de 0 gaan kunnen spelen

0-1 op verplaatsing winnen is nie slecht :lol:

het moet nie altijd 3-4 of 4-5 zijn :twisted:
silverblase
Team Board Member

Post by silverblase »

JOY wrote:
silverblase wrote:
tot het uiterste ??
oei oei , de competitie is nog lang hoor
en in de eerste wedstrijd al rood krijgen kan nadelig zijn voor de volgende minder moeilijkere wedstrijden :lol:

plus de nieuwe taktiek !

misschien dat we nu echt voor de 0 gaan kunnen spelen

0-1 op verplaatsing winnen is nie slecht :lol:

het moet nie altijd 3-4 of 4-5 zijn :twisted:
met tot het uiterste gaan bedoel ik niet dat ik zeer agresief ga spelen, mijn spelers moeten hun kwaliteit eens tonen... :)

het is al sinds de laatse wedstrijd van vorig seizoen geleden dat ik er thuis nog 5 heb gescoord. :twisted:
Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
krcgenk

Post by krcgenk »

akki wrote:Ik heb eigelijk vooral bang van ReesinGenk, denk dat hij mijn grootste concurrent gaat worden, we zullen het direct op de eerste speeldag zien, direct confrontatie tegen elkaar
Ben ik al meteen blij met die nieuwe regel ivm de halvering van het thuisvoordeel. Ik weet natuurlijk niet hoeveel invloed het gaat hebben, maar ik hoop nu toch wel op een gelijkspel.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
akki

Post by akki »

krcgenk wrote:
akki wrote:Ik heb eigelijk vooral bang van ReesinGenk, denk dat hij mijn grootste concurrent gaat worden, we zullen het direct op de eerste speeldag zien, direct confrontatie tegen elkaar
Ben ik al meteen blij met die nieuwe regel ivm de halvering van het thuisvoordeel. Ik weet natuurlijk niet hoeveel invloed het gaat hebben, maar ik hoop nu toch wel op een gelijkspel.
reken er maar niet te hard op :P
Guardian

Post by Guardian »

Genkboys 1 - 2 The Guardians

We zij al goed begonnen, ook al is de competitie niet onze prioriteit dit seizoen 8)

Was daarstraks toch even verschieten, na het zien van het puntenverlies van 2 mogelijke titelkanidaten

OPA F.C. hield het verrasend bij een draw (6 beter) & team#SoaD verloor verassend

ik vraag me natuurlijk af of de 4-3-3 van soad iets te maken heeft met de nieuwe game-engine ? ;)
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Veg

Post by Veg »

Ik heb de eerste wedstrijd op verplaatsing gewonnen tegen Overpelt VV. Minpunt is wel dat mijn beste RF voor 6 dagen geblesseerd is.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”