Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Dat zijn uitspraken !leendert wrote:HS ZUYD - svyvegem 2-1
Linie's: 126-114
Met mijn teamspirit van 72% vond ik dit alweer een prestatie opzich. Dit moet ik zien vol te houden. Aansluiting bij de top en zo mijn ts naar 100 halen. Dan kan ik een kandidaat zijn voor promotie!
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
-
En dit zijn wijze woorden van DE man van B2!!gangstakiller wrote:Dat zijn uitspraken !leendert wrote:HS ZUYD - svyvegem 2-1
Linie's: 126-114
Met mijn teamspirit van 72% vond ik dit alweer een prestatie opzich. Dit moet ik zien vol te houden. Aansluiting bij de top en zo mijn ts naar 100 halen. Dan kan ik een kandidaat zijn voor promotie!

In C1 speelde FC Brehaza gelijk op het veld van Riveira FC: met elk gelijkspel buitenhuis zijn we tevreden, met deze dus ook.
Zo staan we met een 5/9 zesde. Morgen wacht de thuismatch tegen the glassbell, de beste ploeg van C1. Belangrijke test...
Maar onze TS nadert de 100%. Dat is alvast goed.
Toch worden er niet onmiddellijk transfers verwacht...
Het wordt een spannend seizoen, er is geen enkele ploeg meer in C1 met het maximum der punten...

Zo staan we met een 5/9 zesde. Morgen wacht de thuismatch tegen the glassbell, de beste ploeg van C1. Belangrijke test...
Maar onze TS nadert de 100%. Dat is alvast goed.
Toch worden er niet onmiddellijk transfers verwacht...
Het wordt een spannend seizoen, er is geen enkele ploeg meer in C1 met het maximum der punten...
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!
-
Ik neem de uitdaging aanracingboj wrote:Proficiat met de overwinningMolleke wrote:2-1 overwinning tegen de racingbojkes.
linies : 129 vs 125.. Mijn spelers hadden wel geen goede prestaties gehaald maarja.
ps: in de terugronde pak ik u![]()

Ik heb de pech dat mijn tegenstander steeds tegen een FC ploeg de dag voordat hij tegen mij moet.

-
Dju , ik moest tegen de tweede op zijn terrein. Stel ik toch wel niet mijn slechte keeper op zeker
, ik heb nochtans 2x gecontroleerd of het juist was , mijn team. Ik zat ook met veel geschorsten. Het eindigde 1-1 , maar er zat meer in. Ik wil zo rap mogelijk behoud vast stellen en dan paar transfers doen , dat heb ik nu ook al gedaan , dus mijn TS zou te zwaar afzakken anders en ik wil eerst nog een paar spelers doen maxen.
7/12 , dus redelijk op schema. Maar had 9 moeten zijn.

7/12 , dus redelijk op schema. Maar had 9 moeten zijn.
Ghent Semper Fidelis.