Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Toch komisch eigenlijk... globale klasse is copa altijd steeds de mindere ma toch maakt hem bijna altijd een of wel de meeste goals.... hopelijk blijft em zo spelen als em in mijn A-ploeg zit
Dank je wel El stino
Dank je wel El stino

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
- Team Manager
Met mogen winnen bedoelde ik 0-1 of 1-2 of zoiets, 1-6mysticalguard wrote:Toch komisch eigenlijk... globale klasse is copa altijd steeds de mindere ma toch maakt hem bijna altijd een of wel de meeste goals.... hopelijk blijft em zo spelen als em in mijn A-ploeg zit

'k vang hier net het gerucht op dat Copa na de match een enveloppe met 10.000 euro heeft overhandigd aan mijn doelman........

Visit me at www.myspace.com/rewave
-
-
-
2-3 verloren, maar dat is het ergste niet, khad dit verwacht, aangezien de andere ploeg volgens mij toch 1 van de promovatiekandidaten is.
het ergste is: Volgende wedstrijd moe ik tegen een ploeg spelen die ik normaal zou moeten kunnen verslaan, maar er zijn 3 A-spelers geschordt en 1 geblesseerd!! Kga dus met een halve A en een halve B-kern moeten spelen
En als degradatiekandidaat is de wedstrijd van maandag echt belangrijk ze
(ik denk toch dat ik een degradatiekandidaat ben)
het ergste is: Volgende wedstrijd moe ik tegen een ploeg spelen die ik normaal zou moeten kunnen verslaan, maar er zijn 3 A-spelers geschordt en 1 geblesseerd!! Kga dus met een halve A en een halve B-kern moeten spelen

-
- Team President
ik heb men start in de competitie gemist!
WDWWD dat hebben we deze week behaalt met de beker overwinning erbij! dat geeft voor de competitie een 8/12.
doel is om kampioen te spelen voorlopig sta ik dus ook meteen 2 puntjes achter op de 2 leiders!!! wat voor het begin van het seizoen toch al vrij veel is!!!
Maandag tegen een ploeg die nog geen punten pakte en dit thuis!!!
daar moet van gewonnen worden door dat de fans thuis nog geen overwinning hebben kunnen vieren!
WDWWD dat hebben we deze week behaalt met de beker overwinning erbij! dat geeft voor de competitie een 8/12.
doel is om kampioen te spelen voorlopig sta ik dus ook meteen 2 puntjes achter op de 2 leiders!!! wat voor het begin van het seizoen toch al vrij veel is!!!
Maandag tegen een ploeg die nog geen punten pakte en dit thuis!!!
daar moet van gewonnen worden door dat de fans thuis nog geen overwinning hebben kunnen vieren!
Belgium Squad!
-
- Team President