Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

gangstakiller
Member of the Soccer Project Association

Post by gangstakiller »

Gelijkspel thuis tegen het matige Drambuie United. Slechte prestatie voor mij, maar gezien het feit dat ik geen LM had en ook nog een smijn 2 beste middenvelders rood kregen :? DAt wordt leuk morgen tegen The Guardians :!:
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Veg

Post by Veg »

Een verdiende uitoverwinning behaald, nu is het afwachten naar de volgende wedstrijd tegen de in mijn ogen sterkste ploeg van de competitie.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

gangstakiller wrote:Gelijkspel thuis tegen het matige Drambuie United. Slechte prestatie voor mij, maar gezien het feit dat ik geen LM had en ook nog een smijn 2 beste middenvelders rood kregen :? DAt wordt leuk morgen tegen The Guardians :!:
met een punt ben je nog genadig weggekomen vriend, tegen dat 'matige' Drambuie!

affijn morgen tegen dream dat moet geen problemen geven...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
raoulio

Post by raoulio »

Verdomme vandaag onverdiend gelijkgespeeld. Was kwa % iets beter zelfs maar na 84 minuten kreeg een speler onverdiend z'n 2 gele meteen daarna werd het 2-2. Overwinning was verdiend geweest maar nu staan we 6e met 10 punten. Wel balen dat morgen 2 spelers geschorst zijn.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

akki wrote:Blijkbaar stopt fc kamelen, schijnt is dat nadelig voor mij, kzou ni weten waarom, ik heb er geen punten tegen verloren, terwijl sommige ploegen al wel. Kan alleen maar in mijn voordeel werken zou ik denken.
Ik snap het ook niet goed wat ze er mee bedoelen, maar soit, nu staan er wel enkele mooie spelers op de TL dus wie geld heeft en spelers kan kopen :o ;)
Deze morgen moest ik tegen Kamelen FC en dit heeft uiteraard geen problemen opgeleverd: met de vingers in de neus 4-1 gewonnen. En morgen naar jou ;) dat zal wat anders zijn :D
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Guardian

Post by Guardian »

Omdat we zondag met A spelers in een VrB gespeeld hadden hadden we tegen FC chelsea-ouwegem met een B team gespeeld (zelfs C lf )

Jammer genoeg is het een draw geworden

jammer deze dubbele geel in dezelfde minuut
78' yellow card Asandra Rozenahl krijgt geel wegens spelbederf, hij speelde de bal met de hand.
78' second yellow card Asandra Rozenahl krijgt zijn tweede geel van de avond en mag dus gaan douchen.
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

bLo0dHuNt3r wrote:
akki wrote:Blijkbaar stopt fc kamelen, schijnt is dat nadelig voor mij, kzou ni weten waarom, ik heb er geen punten tegen verloren, terwijl sommige ploegen al wel. Kan alleen maar in mijn voordeel werken zou ik denken.
Ik snap het ook niet goed wat ze er mee bedoelen, maar soit, nu staan er wel enkele mooie spelers op de TL dus wie geld heeft en spelers kan kopen :o ;)
Deze morgen moest ik tegen Kamelen FC en dit heeft uiteraard geen problemen opgeleverd: met de vingers in de neus 4-1 gewonnen. En morgen naar jou ;) dat zal wat anders zijn :D
Als hij FC - team word, kan elke ploeg voor je akki, zij B team opzette zodanig dat hun A - team op volle sterkte kan spelen. Begrjp je?
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Guardian

Post by Guardian »

bLo0dHuNt3r wrote: Ik snap het ook niet goed wat ze er mee bedoelen, maar soit, nu staan er wel enkele mooie spelers op de TL dus wie geld heeft en spelers kan kopen :o ;)
inderdaad op een speler van hem 11 mil geboden, biedt westel 20 mil :?
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Ally wrote:
gangstakiller wrote:Gelijkspel thuis tegen het matige Drambuie United. Slechte prestatie voor mij, maar gezien het feit dat ik geen LM had en ook nog een smijn 2 beste middenvelders rood kregen :? DAt wordt leuk morgen tegen The Guardians :!:

Het probleem lag bij mij op het middenveld. Speelde zonder LM en daarna nog 2 blessures waardoor mijn middenveld linie zo laag werd.

Normaal gesproken ben ik op alle fronten beter en dan nog het thuisvoordeel. Ik word echt gek van die pech met sp. Ik weet nit of ik hier nog langer mee door ga.

Speel nu in B.1
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

gangstakiller wrote:
Ally wrote:

Het probleem lag bij mij op het middenveld. Speelde zonder LM en daarna nog 2 blessures waardoor mijn middenveld linie zo laag werd.

Normaal gesproken ben ik op alle fronten beter en dan nog het thuisvoordeel. Ik word echt gek van die pech met sp. Ik weet nit of ik hier nog langer mee door ga.
nahjaa zeg! Pech overkomt iedereen! Feit is gewoon dat je top moet zijn om op maandag vamme te winnen. Zeker als ik ze fit, gezond en enthousiast heb lopen trappelen om te beginnen :D. Kijk normaal gesproken scoren jouw spelers op bijna iedere positie een puntje of 2 beter, maar je speelde zelf 4 wedstrijden op zondag! Neem daarbij jouw geblesseerde LM-er. Als er iemand mag balen ben ik het wel want dit was dekans om punten tegen je te pakken... Ik vind het nogal hautain om te veronderstellen dat je daarmee wegkomt en dan ook nog een mijn prachtige elftal af te doen als 'matig' sja... beetje meer respect had ik wel verwacht!

-edit- geen 2 blessures maar 2 rode kaarten ;)
Last edited by Ally on Mon Apr 03, 2006 2:19 pm, edited 2 times in total.
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Ja je hebt ook wel een goed team. Alleen je middenveld mag nog wat sterker. Daar had ik normaal gesproken ook het verschil moeten maken, al heb ik ook een ijzersterke verdediging en met een CF van 91 % voorin is dat ook niet mis. Maar ik irriteer me erg vaak gewoon mateloos aan dit spel. Pech heeft iedereen wel is, maar bij mij komt er geen eind aan, ik over weeg om te gaan stoppen, heb ook spijt van mijn SPFA lid, anders was de keuze makkelijker.

Speel nu in B.1
lobert

Post by lobert »

gangstakiller wrote:
lobert wrote:Zo Kamelen FC stopt dus? :?
Wat zijn die Nederlanders toch scherp
Altijd 8)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

sja mijn middenveld is het het zorgenkindje sinds mijn start in februari 2005... ik had eindelijk een goeie maar die inmiddels alweer te oud... ook botte pech in mijn jeugdcentrum, breekt naks meer door!

Maar ga nu niet stoppen man, het gaat toch prima? niet mauwen en gewoon doorgaan! morgen nog ff doorbijten tegen the guardians en dan gewoon verder gaan met een goede reeks! je gaat het redden naar A!

make us proud :D
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Ally wrote:sja mijn middenveld is het het zorgenkindje sinds mijn start in februari 2005... ik had eindelijk een goeie maar die inmiddels alweer te oud... ook botte pech in mijn jeugdcentrum, breekt naks meer door!

Maar ga nu niet stoppen man, het gaat toch prima? niet mauwen en gewoon doorgaan! morgen nog ff doorbijten tegen the guardians en dan gewoon verder gaan met een goede reeks! je gaat het redden naar A!

make us proud :D
Hoe dan als mijn 2 beste middenvelder respectievelijk 2 en 3 wedstrijden geschorst zijn, denk dat ik het maar bij hattrick ga houden.

Speel nu in B.1
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

misschien die 2 vervangen door 2 minder agressieve rakkers?
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”