Helaas verloren met 3-4, hierdoor mis ik een beetje de aansluiting met de nr1. Nu is mijn doelstelling niet om dit seizoen weer te promoveren, maar het zou wel leuk zijn
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Gewonnen met 3-1 Mijn doel was om niet te moeten degraderen en dit lijkt nu zeker te lukken 12/18 heb ik al behaald Ik sta nu 5de Hopelijk kan ik een plaatsje tussen de 3de en de 5de plaats bemachtigen, zodat ik toch nog wat geld krijg (m'n ploeg is nog niet klaar voor D, dat zal pas volgend seizoen of het seizoen daarachter zijn...)
Je bent niet gediend door de omstandigheden, je tegenstander verdiende op z'n minst ook een rode kaart ergens. En dan had je zeker niet verloren.
Dank je wel Celtic maar zolang ik in de middenmoot blijf ben ik content... promoveren wil ik niet en degraderen nog minder
Mijn spelers zijn niet echt optimaal om hier op hoog niveau te spelen. Ik beschouw mijn reeks toch evenwaardig aan een gemiddelde D-reeks en tja daarvoor is de agressie van sommige van mijn spelers te hoog. De rode kaart van mijn speler (Jaquemin) was gerechtvaardigd, maar inderdaad met zijn 80% agressie had hij ook wel een rood kaartje mogen krijgen... en mijn tegenstanders kunnen hun A-ploeg min of meer laten rusten in de Ligamatch de dag ervoor Dus ik voel me nog steeds goed hier dat ik niet in de degradatiezone zit. De eerste helft van het seizoen zal ik vooral van mijn eigen kracht uitgaan om te spelen... de tweede helft zal ik vooral met uitmatchen mij aanpassen aan de tegenstander moest het blijken dat ik er anders niet zou komen
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Benjamin wrote:Verrassend genoeg gewonnen tegen de 5e, ik sta nu 10e met 7 punten, deze week al 6 / 6! Het gaat weer lekker(h)
Ik ook al 6/6 deze week.
M'n doel is om elke week minstens 6/12 te halen, zodat ik in de middenmoot blijf, en dat lijkt me te lukken (1ste week: 6/12, deze week: 6/6 )
Dat is inderdaad balen
Ik heb ook weer pech ze: er is een ploeg uit mijn divisie gestopt, en dus zit er sinds kort 1 FC Team in m'n divisie... ik had er al moeten tegen spelen en was ertegen verloren met 1-0, en nu is hij mega veel verslecht Dat zijn dus 3 punten dat de andere meer krijgen e
JaPpEzZz wrote:Dat is inderdaad balen
Ik heb ook weer pech ze: er is een ploeg uit mijn divisie gestopt, en dus zit er sinds kort 1 FC Team in m'n divisie... ik had er al moeten tegen spelen en was ertegen verloren met 1-0, en nu is hij mega veel verslecht Dat zijn dus 3 punten dat de andere meer krijgen e
FC teams zijn een aanfluiting.. vaak speel ik friendlies op hoger niveau...
3-2 gewonnen, 16/18, 2de plaats...maar jammer genoeg is m'n beste A-speler geblesseerd geraakt en kan em pas terug inzetten na het weekend, terwijl ik hem vrijdag echt wel kon gebruiken maar ah, het doel was top 5 behalen, niet terug promoveren, dus voorlopig ziet het er goed uit