Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team President
-
Sta op de 10e plaats met 7 punten. Inmiddels hebben 4 van mijn basisspelers een blessure.
Als ik het zo bekijk, dan valt de prestatie van mijn team mij een beetje tegen.
Als ik de spelers onderling met elkaar vergelijk (tegenstander t.o.v. mijn spelers) dan presteren mijn spelers op individuele basis veel beter.
Als ik het zo bekijk, dan valt de prestatie van mijn team mij een beetje tegen.
Als ik de spelers onderling met elkaar vergelijk (tegenstander t.o.v. mijn spelers) dan presteren mijn spelers op individuele basis veel beter.
-
- Team President
-
Ik ben tevreden met mijn bekermatchen... ik heb tot nu toe al 2 x vol huis gehad en heb gisteren mijn ticketprijs op 21 gebracht voor de beker... heb dit seizoen al +200.000€ verdiend aan de bekerMaarten123 wrote:Heb me in de beker laten wippen, al men spelers op een verkeerde positie gezet. Ik ben blij dat ik van die beker vanaf ben. Ik vind het veel makkelijker om een goed weekschema te maken zonder die beker.
Ben alleen vergeten te kijken of mijn volgende bekermatch ook thuis is of tegen wie

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
Mg:
Je volgende B wedstrijd is tegen http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=15702
oftewel een 56% G'er, 6e in G.618 , z'n beste speler is 63%
Je volgende B wedstrijd is tegen http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=15702
oftewel een 56% G'er, 6e in G.618 , z'n beste speler is 63%
FC Laguna > Trying to manage it !
-
-
ik heb hetzelfde gedaan, C ploeg opgesteld en ben dus ook gewipt nu, al was het nipt 2-3, nadeel is nu wel dat m'n A ploeg weer 5% moraal heeft verloren, maar ah, tis de laatste keer geweestMaarten123 wrote:Heb me in de beker laten wippen, al men spelers op een verkeerde positie gezet. Ik ben blij dat ik van die beker vanaf ben. Ik vind het veel makkelijker om een goed weekschema te maken zonder die beker.

Manager Of Lacrimosa