sta nu 3es 3 punten achter de 1e
ik ben de enige ploeg die ongeslagen is in mijn reeks

Moderator: Moderator
hoe kan je dan 3 punten achter staan op de eerstrkvk dries wrote:1-3 gewonnen vandaag
ik ben de enige ploeg die ongeslagen is in mijn reeks
Een gelijkspel is geen verlies heJaPpEzZz wrote:hoe kan je dan 3 punten achter staan op de eerstrkvk dries wrote:1-3 gewonnen vandaag
ik ben de enige ploeg die ongeslagen is in mijn reeks![]()
![]()
Ik ben vandaag met 1-2 verloren tegen de 2de... Ik blijf op de 5de plaats staan maar de kloof met de 4de is nu al 4 puntenKmoet volgende week ook tegen de nr.1, die nog geen enkele keer verloren of gelijkgespeeld heeft
Leuk...
ik hoop 3des te eindigen dit seizoen, maar dat zal zeer moeilijk worden...
Nja, maar er zijn nog maar 8, of 7, kweet eigelijk nietmysticalguard wrote:Een gelijkspel is geen verlies heJaPpEzZz wrote:hoe kan je dan 3 punten achter staan op de eerstrkvk dries wrote:1-3 gewonnen vandaag
![]()
Ik ben vandaag met 1-2 verloren tegen de 2de... Ik blijf op de 5de plaats staan maar de kloof met de 4de is nu al 4 puntenKmoet volgende week ook tegen de nr.1, die nog geen enkele keer verloren of gelijkgespeeld heeft
Leuk...
Kheb int begin ook geboden op die spelerBenjamin wrote:Heb 2 - 3 gewonnen van een rechtstreekse degradatiekandidaat, ik sta nu 8e, maar het verschiltussen de nummers 8 en 13 is slechts 3 punten.
Dus toch opletten!
Heb ook een topspeler binnengehaald:
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
3 keer gelijkspel miss.?JaPpEzZz wrote:hoe kan je dan 3 punten achter staan op de eerstrkvk dries wrote:1-3 gewonnen vandaag
![]()
Leuk...