Divisie B
Moderator: Moderator
On-ge-loof-lijk en on-ver-wacht .... staat RSCA Prince zowaar op de tweede plaats in B1 met nog steeds geen wedstrijd verloren.
Hopelijk blijven wet met deze snelheid door het seizoen razen maar ik verwacht toch ook nog enkele moeilijke wedstrijden ...
Nu, al bij al staan we reeds 10 punten voor op een degradatieplaats zodat een verblijf in B of promotie naar A toch meer en meer tot de mogelijkheden hoort !
Hopelijk blijven wet met deze snelheid door het seizoen razen maar ik verwacht toch ook nog enkele moeilijke wedstrijden ...
Nu, al bij al staan we reeds 10 punten voor op een degradatieplaats zodat een verblijf in B of promotie naar A toch meer en meer tot de mogelijkheden hoort !
F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
Mijn ploeg verkeerd in slechte vorm, maar dit is ook deels mijn eigen schuld ik heb allemaal friendly's op de kalender staan terwijl ik anders alleen maar competitiewedstrijden speel. Helaas is het vakantie en ben ik weinig thuis dus vergeet ik mijn friendly's in te stellen, dit heeft als gevolg dat ik meer gekwetste spelers heb en de moraal van mijn A-team niet top is.
Twee wedstrijden geleden had ik gelijkgespeeld tegen Matt, maar ik heb echt wel het maximale uit mijn linieratings gehaald dat er nog in zat.
Raulio had al aangegeven op het forum dat hij kansloos was tegen mij, maar ik wist al op voorhand dat de kaarten omgekeerd zouden zijn. Sommige A-spelers hadden een slechte moraal, 1 A-speler was gekwets en zijn wisselspeler zijn fitheid was maar 83% maar ik had geen andere optie en voor de rest waren twee basisspelers geschorst. Bij het gelegenheidsteam zaten enkele agressievelingen waardoor ik de wedstrijdagressie ook nie super hoog kon instellen. Ik heb er dan maar voor gekozen om mijn middenveld extra te versterken om zo voor een gelijkspel te gaan maar het heeft niet geholpen. Gisteren had ik trouwens nog geluk want ik kwam om vijf voor vier pas thuis van op stap, juist op tijd om mijn ploeg op te stellen. Helaas was de overwinning voor feyenoordie terecht en heeft hij mij men eerste nederlaag van het seizoen aangesmeerd.
Volgende week wordt het een moeilijke week, maar dan heb ik normaal gezien geen geblesseerden meer en zal ik ook eens proberen de tijd te nemen om mijn friendly's in te stellen.
Twee wedstrijden geleden had ik gelijkgespeeld tegen Matt, maar ik heb echt wel het maximale uit mijn linieratings gehaald dat er nog in zat.
Raulio had al aangegeven op het forum dat hij kansloos was tegen mij, maar ik wist al op voorhand dat de kaarten omgekeerd zouden zijn. Sommige A-spelers hadden een slechte moraal, 1 A-speler was gekwets en zijn wisselspeler zijn fitheid was maar 83% maar ik had geen andere optie en voor de rest waren twee basisspelers geschorst. Bij het gelegenheidsteam zaten enkele agressievelingen waardoor ik de wedstrijdagressie ook nie super hoog kon instellen. Ik heb er dan maar voor gekozen om mijn middenveld extra te versterken om zo voor een gelijkspel te gaan maar het heeft niet geholpen. Gisteren had ik trouwens nog geluk want ik kwam om vijf voor vier pas thuis van op stap, juist op tijd om mijn ploeg op te stellen. Helaas was de overwinning voor feyenoordie terecht en heeft hij mij men eerste nederlaag van het seizoen aangesmeerd.
Volgende week wordt het een moeilijke week, maar dan heb ik normaal gezien geen geblesseerden meer en zal ik ook eens proberen de tijd te nemen om mijn friendly's in te stellen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
- Member of the Soccer Project Association
Gewonnen van Lazio 1900
Wat zal ik zeggen...ook mooi meegenomen?
Ik heb al wat meer zicht op de situatie en besef dat ik dit seizoen best de kans grijp om mjn A-team te herstellen. Totnutoe lukte dat al op enkele posities maar het kan nog beter...
Als het behoud nog mogelijk zou zijn aan het begin van de terugronde wil ik daar wel nog voor strijden, maar ik zal de voordelen moeten afwegen tov de nadelen eerst.

Wat zal ik zeggen...ook mooi meegenomen?

Ik heb al wat meer zicht op de situatie en besef dat ik dit seizoen best de kans grijp om mjn A-team te herstellen. Totnutoe lukte dat al op enkele posities maar het kan nog beter...
Als het behoud nog mogelijk zou zijn aan het begin van de terugronde wil ik daar wel nog voor strijden, maar ik zal de voordelen moeten afwegen tov de nadelen eerst.
Vandaag een 0-0 gespeeld tegen Theuwizz, ondanks het feit dat we 2% beter waren, zijn we blij met dit resultaat. Deze week een 8/12 gehaald. We liggen goed op koers om onze doelstelling 'niet degraderen' te behalen.
Maandag volgt de uitwedstrijd tegen het Noorse Leeds BK...
Maandag volgt de uitwedstrijd tegen het Noorse Leeds BK...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Ik stop er inderdaad mee. Ik had al mijn spelers te koop gezet om er een paar aan bevriende ploegen te verkopen en de rest op willekeurige tijdstippen te laten vertrekken. Na 2 dagen wil ik accepteren en ik krijg ik het volgende bericht:lobert wrote:Zo Kamelen FC stopt dus?
U mag deze speler niet verkopen. Het bestuur vindt dat u onvoldoende spelers heeft.
Daar ging het mooie plan dus. Alle spelers zullen dus tot het einde van de periode op de lijst moeten staan.
Voordeel hieraan is wel dat ik nog een laatste maal voor een ligaoverwinning kan gaan

S9 => 5e in C5
S8 => 1e in D14
S7 => 1e in E42
S6 => 3e in E42
S5 => 1e in F124
-
-
ik ook, de BLESSUREVLAAG is weer eens daar, en dan zeggen ze dat zoiets niet bestaatgangstakiller wrote:WAt EEN KLOTE SPEL ALWEER GENAAID

1 week geleden 1 blessure gehad, dag erna een ander, toen 2 cm
En vandaag tijdens de wedstrijd weer eens 2 blessures

Dus vandaag m'n LF en CB uit, zie die dagen23. Jonathan Willockx Verstuikte enkel 2
10. Olivier De Langhe Gescheurde gewrichtsbanden 4
30. Jonas Imschoot Gescheurde gewrichtsbanden 7

Last edited by Guardian on Mon Apr 10, 2006 7:35 am, edited 1 time in total.
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
-
- Team Board Member
Even gekeken naar mijn spelers? Ik kampte ook met drie belangrijke schorsingen. Bovendien heb ik mijn A-ploeg op zondag een VrB laten spelen, dus waren ze ook niet allemaal 100% fit. Een gelijkspel is dus een terechte uitslag...Guardian wrote:sff spelen we een uitwedstrijd tegen Theuwizz' FC
We hebben 95% TS en missen onze 3 beste spelers
Als ik dat niet verlies weet ik het ook niet

-
zonder die blessures had ik gewonnenHerr_Theuwis wrote:Even gekeken naar mijn spelers? Ik kampte ook met drie belangrijke schorsingen. Bovendien heb ik mijn A-ploeg op zondag een VrB laten spelen, dus waren ze ook niet allemaal 100% fit. Een gelijkspel is dus een terechte uitslag...Guardian wrote:sff spelen we een uitwedstrijd tegen Theuwizz' FC
Als ik dat niet verlies weet ik het ook niet

meer serieus, 1 cm komt uit blessure om 4h, nemen m'n beste CB en LF z'n plaats in

-
- Team Board Member
Zonder die schorsingen had ik gewonne, en zo kunnen we eindeloos doorgaanGuardian wrote:zonder die blessures had ik gewonnenHerr_Theuwis wrote:Even gekeken naar mijn spelers? Ik kampte ook met drie belangrijke schorsingen. Bovendien heb ik mijn A-ploeg op zondag een VrB laten spelen, dus waren ze ook niet allemaal 100% fit. Een gelijkspel is dus een terechte uitslag...Guardian wrote:sff spelen we een uitwedstrijd tegen Theuwizz' FC
Als ik dat niet verlies weet ik het ook niet![]()
meer serieus, 1 cm komt uit blessure om 4h, nemen m'n beste CB en LF z'n plaats in

-
9de speeldag in B3
Topwedstrijd onbeslist
Op maandag beginnen met een topwedstrijd
dat is altijd leuk
Gendringen United en Westel kregen de gelegenheid
op volle sterkte hun kunnen te tonen
ze misten beide een gekwetste speler ,
maar dit mocht geen probleem zijn met zo een kern.
Momenteel lijken ze evensterk want het bleef 0-0
Tgang - Titanii
Voor Tgang géén probleem,het werd 3-2
en dus meteen ook alleen aan de leiding
een terugkeer naar de elite zit er best in
Sweepies - FC Keisarit
van wisselvalligheid gesproken
de thuisploeg is hier het grote voorbeeld
vorige week verliezen tegen de laatste
en nu gelijk tegen een ploeg uit de top drie,
0-0 was de eindstand
Tongeren SK geraakt thuis niet voorbij The Babies
met 10 man halen ze in de slotminuten
nog een gelijkspel 2-2
Los culés - De Zoeloe's
een duel in de middenmoot
het lijkt wel een dag van de gelijke spelen
want ook daar bleef het 0-0
Leeds United trok naar de groene duivels Leuven,
en krijgt er in de slotminuten het deksel op de neus.
een 2-3 voorsprong wordt omgebogen naar een 4-3 nederlaag
en dan de duels onderaan
beginnen met KRC Pehari - KRC De Pekpot
De thuisploeg hield de broodnodige punten thuis
en won 4-3
en het duel voor de laatste plaats
Crystalclear - KV Joy....
Crystalclear staat ver onder zijn waarde geklasseerd
ze verloren net zoals KV JOY telkens met één doelpunt verschil
Zodra de teamspirit op 100% zal staan zullen deze ploegen
nog wel punten pakken
Bij KV Joy zal het nog een tijdje duren voordat de TS op 100 zal staan
we hopen dat we de terugronde op volle kracht kunnen aanpakken
een 8ste of 9de plaats moet haalbaar zijn
de wedstrijd zelf eindige onverwacht met een 2-3 zege voor KV Joy
zodat Crystalclear voorlopig op die laatste plaats blijft staan
de stand
1. Tgang...........22
2. Gendringen......20
3. FC Keisarit.....19
4. Westel..........18
5. Tongeren SK.....17
Topwedstrijd onbeslist
Op maandag beginnen met een topwedstrijd
dat is altijd leuk
Gendringen United en Westel kregen de gelegenheid
op volle sterkte hun kunnen te tonen
ze misten beide een gekwetste speler ,
maar dit mocht geen probleem zijn met zo een kern.
Momenteel lijken ze evensterk want het bleef 0-0
Tgang - Titanii
Voor Tgang géén probleem,het werd 3-2
en dus meteen ook alleen aan de leiding
een terugkeer naar de elite zit er best in
Sweepies - FC Keisarit
van wisselvalligheid gesproken
de thuisploeg is hier het grote voorbeeld
vorige week verliezen tegen de laatste
en nu gelijk tegen een ploeg uit de top drie,
0-0 was de eindstand
Tongeren SK geraakt thuis niet voorbij The Babies
met 10 man halen ze in de slotminuten
nog een gelijkspel 2-2
Los culés - De Zoeloe's
een duel in de middenmoot
het lijkt wel een dag van de gelijke spelen
want ook daar bleef het 0-0
Leeds United trok naar de groene duivels Leuven,
en krijgt er in de slotminuten het deksel op de neus.
een 2-3 voorsprong wordt omgebogen naar een 4-3 nederlaag
en dan de duels onderaan
beginnen met KRC Pehari - KRC De Pekpot
De thuisploeg hield de broodnodige punten thuis
en won 4-3
en het duel voor de laatste plaats
Crystalclear - KV Joy....
Crystalclear staat ver onder zijn waarde geklasseerd
ze verloren net zoals KV JOY telkens met één doelpunt verschil
Zodra de teamspirit op 100% zal staan zullen deze ploegen
nog wel punten pakken
Bij KV Joy zal het nog een tijdje duren voordat de TS op 100 zal staan
we hopen dat we de terugronde op volle kracht kunnen aanpakken
een 8ste of 9de plaats moet haalbaar zijn
de wedstrijd zelf eindige onverwacht met een 2-3 zege voor KV Joy
zodat Crystalclear voorlopig op die laatste plaats blijft staan
de stand
1. Tgang...........22
2. Gendringen......20
3. FC Keisarit.....19
4. Westel..........18
5. Tongeren SK.....17
-
lastig? ben ik ook niet hoorHerr_Theuwis wrote:Zonder die schorsingen had ik gewonne, en zo kunnen we eindeloos doorgaanGuardian wrote:zonder die blessures had ik gewonnenHerr_Theuwis wrote: Even gekeken naar mijn spelers? Ik kampte ook met drie belangrijke schorsingen. Bovendien heb ik mijn A-ploeg op zondag een VrB laten spelen, dus waren ze ook niet allemaal 100% fit. Een gelijkspel is dus een terechte uitslag...![]()
meer serieus, 1 cm komt uit blessure om 4h, nemen m'n beste CB en LF z'n plaats inWe schieten alletwee geen zak op met dat punt, maar we zijn 'niet lastig' omdat de we niet verloren hebben

Beetje ochtenhumeur

-
Vandaag verdient gewonnen tegen Crystelhundermet 3-2. Mokoena maakte vandaag in 22 minuten tijd een hattrick
Crystelhunder was van tevoren toch kampioenskandidaat maar staat nu teleurstellend 15e.
Zowel RSCA Prince als Club Brugge FC wonnen hun uitduel en zij staan nu 1e en 2e.
1 RSCA Prince 21
2 Club Brugge FC 20
3 Boca Juniors 19
4 prutsersVK 19
5 feyenoordie 19
6 Lazio 1900 16
7 VegAttack 15
8 Fort Boys M.. 13
9 Alhos Vedro.. 11
10 Wevelgem City 11
11 Pinguins Of.. 8
12 AC Rossoneri 8
13 Overpelt VV 8
14 Mindelo FC 5
15 Crystalthunder 4
16 snookey 4
Divisie B.1
Morgen uit tegen Boca Juniors, nogal kansloos.

Zowel RSCA Prince als Club Brugge FC wonnen hun uitduel en zij staan nu 1e en 2e.
1 RSCA Prince 21
2 Club Brugge FC 20
3 Boca Juniors 19
4 prutsersVK 19
5 feyenoordie 19
6 Lazio 1900 16
7 VegAttack 15
8 Fort Boys M.. 13
9 Alhos Vedro.. 11
10 Wevelgem City 11
11 Pinguins Of.. 8
12 AC Rossoneri 8
13 Overpelt VV 8
14 Mindelo FC 5
15 Crystalthunder 4
16 snookey 4
Divisie B.1
Morgen uit tegen Boca Juniors, nogal kansloos.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4