Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
maandag 10 april 2006 (04:14 CET)
Roslar SV 1 - 2 kvm
Budistii 3 - 1 FC Team 1114
Nala 2 - 3 KRC Molleke
FC Kama 5 - 2 FC Team 459
Real Brugge 0 - 3 racingbojkes
CA Metropolitano 0 - 0 Gaan-Met_Die_Banaan
fc.boskamphoek 1 - 2 kvc Booischot
3 Gapers 6 - 2 FC Half-Life
De nieuwe stand is lekker spannend :
1 Gaan-Met_Di.. 20
2 racingbojkes 19
3 KRC Molleke 19
4 kvm 19
5 Roslar SV 19
6 FC Kama 18
7 CA Metropol.. 18
8 Budistii 17
9 kvc Booischot 17
10 fc.boskamphoek 16
-------------------------------
11 Nala 10
12 FC Half-Life 7
13 3 Gapers 6
14 FC Team 459 3
15 FC Team 1114 0
16 Real Brugge 0
De degradanten staan vrees ik al vast.
Roslar SV 1 - 2 kvm
Budistii 3 - 1 FC Team 1114
Nala 2 - 3 KRC Molleke
FC Kama 5 - 2 FC Team 459
Real Brugge 0 - 3 racingbojkes
CA Metropolitano 0 - 0 Gaan-Met_Die_Banaan
fc.boskamphoek 1 - 2 kvc Booischot
3 Gapers 6 - 2 FC Half-Life
De nieuwe stand is lekker spannend :
1 Gaan-Met_Di.. 20
2 racingbojkes 19
3 KRC Molleke 19
4 kvm 19
5 Roslar SV 19
6 FC Kama 18
7 CA Metropol.. 18
8 Budistii 17
9 kvc Booischot 17
10 fc.boskamphoek 16
-------------------------------
11 Nala 10
12 FC Half-Life 7
13 3 Gapers 6
14 FC Team 459 3
15 FC Team 1114 0
16 Real Brugge 0
De degradanten staan vrees ik al vast.

-
En nu met 0-1 gewonnen. We hebben nu al 6 punten en de week is nog niet om. Overmorgen tegen de hekkensluiter winnen en we hebben onze 9 punten al! GOOOO HS ZUYD GOOOleendert wrote:Deze week:
HS ZUYD 2 - 1 Nike Itegem Football Club
Les Valous 0 - 1 HS ZUYD
HS ZUYD ?? - ?? RHCP F.C.
Trenguitos ?? - ?? HS ZUYD
Tegen Les Valous en RHCP F.C. moet de volle winst behaald worden. Tegen NIFC wordt etmorgen een zware wedstrijd, we zijn erg aan elkaar gewaagd.
Tegen Trenguitos wordt het denk ik te zwaar. Ze zijn erg sterk en zo goed op weg!
Daarom hoop ik op een 9/12 deze week!
Last edited by leendert on Tue Apr 11, 2006 7:45 am, edited 1 time in total.

Met alle respect, maar ik haal 130 uitrating met 3 B-spelers en maar 80% agressie. En kijk ook eens naar de wedstrijd van KRC Molleke: maar 2 spelers die onder de 68 presteren en 128% buitenshuis halen met maar 40% agressie. Het hangt gewoon enorm dicht bij mekaar op het moment, en dit is duidelijk te zien in de stand. De ene keer is de random in uw voordeel en de andere keer in het nadeel. Trouwens ge waart ook maar 1% beter dan uw tegenstander dus als het dan een gelijkspel wordt is niet zo extreem raar hoor.Daan.// wrote:nog schoner... beste rating van heel C6 (op verplaatsing Nota Bene) en nog speel ik maar gelijk. Het mag duidelijk zijn dat dit de match voor de top was.
Sportieve groeten.
-
ja, sorryracingboj wrote:Met alle respect, maar ik haal 130 uitrating met 3 B-spelers en maar 80% agressie. En kijk ook eens naar de wedstrijd van KRC Molleke: maar 2 spelers die onder de 68 presteren en 128% buitenshuis halen met maar 40% agressie. Het hangt gewoon enorm dicht bij mekaar op het moment, en dit is duidelijk te zien in de stand. De ene keer is de random in uw voordeel en de andere keer in het nadeel. Trouwens ge waart ook maar 1% beter dan uw tegenstander dus als het dan een gelijkspel wordt is niet zo extreem raar hoor.Daan.// wrote:nog schoner... beste rating van heel C6 (op verplaatsing Nota Bene) en nog speel ik maar gelijk. Het mag duidelijk zijn dat dit de match voor de top was.
Sportieve groeten.

ik had trouwens ook 2 B spelers opgesteld.
vraagje: wanneer is de random in mijn voordeel geweest?

Da weet ik nie, maar ge gaat me nie wijsmaken dat ge bvb vorig seizoen de random nooit in uw voordeel hebt gehadDaan.// wrote:
vraagje: wanneer is de random in mijn voordeel geweest?

-
zoek maarracingboj wrote:Da weet ik nie, maar ge gaat me nie wijsmaken dat ge bvb vorig seizoen de random nooit in uw voordeel hebt gehadDaan.// wrote:
vraagje: wanneer is de random in mijn voordeel geweest?. En trouwens de competitie is ongeveer halfweg , dus deze competitie zal die zeker wel eens in uw voordeel uitvallen. Zolang het maar niet tegen mij is

hehe ja plezant is anders ebarto wrote:vandaag 3e overwinning van het seizoen behaaltik sta nu 10e
kwas al content me 1 overwinning
ma tzal wel veranderen
as men TS er boven op komt
ik heb ook 1 voordeel
ik verlies altijd met 1 goal verschil e
maja we zullen zien e
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
het is echt ongelofelijk,we winnen met 0/2,ok dat kan ik aannemen,maar we staan gewoon derde op 1 puntje van de leider.
Wie had dat gedacht?wel ik niet.Ken je ploeg zeggen ze dan?
maar als men mij zou zeggen ;je staat na 10 wed. 3e of je staat 14e,dan zou ik 14e zeggen.
We moeten haast gaan denken dat we meedoen voor promotie,maar daar geloof ik echt niet in,we gaan kijken waar het schip strandt,de bedoeling was om erin te blijven ......
Wie had dat gedacht?wel ik niet.Ken je ploeg zeggen ze dan?
maar als men mij zou zeggen ;je staat na 10 wed. 3e of je staat 14e,dan zou ik 14e zeggen.
We moeten haast gaan denken dat we meedoen voor promotie,maar daar geloof ik echt niet in,we gaan kijken waar het schip strandt,de bedoeling was om erin te blijven ......
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
En nu met 0-1 gewonnen. We hebben nu al 6 punten en de week is nog niet om. Overmorgen tegen de hekkensluiter winnen en we hebben onze 9 punten al! GOOOO HS ZUYD GOOOleendert wrote:Deze week:
HS ZUYD 2 - 1 Nike Itegem Football Club
Les Valous 0 - 1 HS ZUYD
HS ZUYD ?? - ?? RHCP F.C.
Trenguitos ?? - ?? HS ZUYD
Tegen Les Valous en RHCP F.C. moet de volle winst behaald worden. Tegen NIFC wordt etmorgen een zware wedstrijd, we zijn erg aan elkaar gewaagd.
Tegen Trenguitos wordt het denk ik te zwaar. Ze zijn erg sterk en zo goed op weg!
Daarom hoop ik op een 9/12 deze week!

Vandaag gewonnen van CA Metropolitano met 2-1! En toch ben ik een plaatsje gezakt in vergelijking met gisteren
. In ieder geval heb ik toch een titelkandidaat verslagen en daar ben ik wel blij mee 
Het enige nadeel is dat mijn RF gekwetst is uitgevallen en dat er ook nog eens 2 geschorsten zijn voor volgende match, makkelijk zal het dus niet worden om te winnen...

Het enige nadeel is dat mijn RF gekwetst is uitgevallen en dat er ook nog eens 2 geschorsten zijn voor volgende match, makkelijk zal het dus niet worden om te winnen...