A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
The Internationals wrote:Ja, gewoon op 16 april verjaar ik hé Maar laat dat terzijde, gekrijgt zoiezo 5 flessen magnum champagne
Ironisch genoeg is dat op dezelfde dag als één van m'n beste vrienden.
is da 1 van u beste vrienden mss?
Die gast pakt u wel op uw woord hé!
Ik heb met hem samen in de D.7 gezeten, hij is gestegen, ik gezakt, en vant jaar gaat hij weer stijgen naar B, en ik naar F zakken, maar, binnen 4 seizoene ben ik terug bij hem
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
The Internationals wrote:Die gast pakt u wel op uw woord hé!
Ik heb met hem samen in de D.7 gezeten, hij is gestegen, ik gezakt, en vant jaar gaat hij weer stijgen naar B, en ik naar F zakken, maar, binnen 4 seizoene ben ik terug bij hem
Hoe slechter jij presteert, hoe beter ik het doe.
Ik vraag me af op welke wonderbaarlijke wijze ik naar A zou stijgen als jij naar G gaat.
Maar eigenlijk heb ik geen intenties om te stijgen naar B...
Ach ja, als ik kan promoveren met de kampioenstitel dan is dat altijd mooi meegenomen.
The Internationals wrote:Die gast pakt u wel op uw woord hé!
Hoe slechter jij presteert, hoe beter ik het doe.
Ik vraag me af op welke wonderbaarlijke wijze ik naar A zou stijgen als jij naar G gaat.
Maar eigenlijk heb ik geen intenties om te stijgen naar B...
Ach ja, als ik kan promoveren met de kampioenstitel dan is dat altijd mooi meegenomen.
Voor de achterban ook hé
Dus doen, mijn doelstelling is er ooit tegen u de laatste match ervoro te vechten wie 1e 2e word om naar A te gaan
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
Dus doen, mijn doelstelling is er ooit tegen u de laatste match ervoro te vechten wie 1e 2e word om naar A te gaan
Dat zou natuurlijk heel mooi zijn. Maar mss nog mooier als dat tegen Matt met zijn Pinguins zou zijn.
Al een week voor de match zouden we elkaar constant pesten, chanteren, poging tot omkopen, bedreigen, etc.
als je me Geir 'Ghost' Dosunmu verkoopt, zal ik u zeker helpen, maar het ergste van alles, ik zo hem voor 20m gekocht hebben maarja, waarom was dat dan niet meer doorgegaan??
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
The Internationals wrote:als je me Geir 'Ghost' Dosunmu verkoopt, zal ik u zeker helpen, maar het ergste van alles, ik zo hem voor 20m gekocht hebben maarja, waarom was dat dan niet meer doorgegaan??
Omdat ik Rabiu Murcy verkocht heb, die presteerde net iets slechter, en twee supertoppers op dezelfde positie vind ik onnodig om te betalen.