Tel de agressie eens op van jouw 11 spelers en vergelijk die eens met de 11 van mij...Isis wrote:Jezelf niet te zielig opstellen, he. Ik had geluk dat ik geen kaart pakte, idd. Dat risico loop ik elke keer omdat ik met een hoge agressie speel, zoals je zelf zegt, heb ik ook een paar agressieve spelers. Jouw speler die rood pakte, heeft ook 88% agressie. Als je dan 50 agressie speelt bij een ref van 78%, dan is dat een risico. Of je dat durft nemen, hangt van jezelf afYvesiezi wrote:Zie maar dat je agressief genoeg speeltHoevi wrote: fc amoebe komt eraan!
Maandag Isis op bezoek, ben benieuwd hoe we er voor staan![]()
Alhoewel, als je mijn match van vandaag bekijkt is het weer huilen met de pet op qua randomfactor. Evenveel agressie, minder agressieve spelers maar toch een rode kaart in de 41'ste minuut. De agressievere tegenstander krijgt geen rood. Weeral eens is de minst agressieve ploeg de dupe.
Maar wie is er genekt en krijgt geen kans op een eerlijke kans?
Wat heeft dat met zielig te maken? Het is de waarheid.
Rood in de 41' ste minuut = wedstrijd verliezen...
Dat agressiesysteem werkt op geen kloten, en ik ga zeker niet zeggen dat het steeds in mijn voordeel is. Integendeel, heb ik zo al matchen onverdiend gewonnen.