AzAlKmAaR wrote:Als ik op mijn eigen computer de training instel van mijn spelers.. zie ik niet of ze een skill aan het trainen zijn die al maxed is.. als ik op de computer van mijn werk de training instel.. is de trainingsinstelling achter sommige spelers rood als ze een skill trainen die maxed is..(wat heel erg handig is).. Hoe kan dit?
Gebruik je soms een andere browser op je werk dan thuis?
AzAlKmAaR wrote:Als ik op mijn eigen computer de training instel van mijn spelers.. zie ik niet of ze een skill aan het trainen zijn die al maxed is.. als ik op de computer van mijn werk de training instel.. is de trainingsinstelling achter sommige spelers rood als ze een skill trainen die maxed is..(wat heel erg handig is).. Hoe kan dit?
Gebruik je soms een andere browser op je werk dan thuis?
AzAlKmAaR wrote:jah jongens bedankt.. wat stom van me niet aan gedacht thuis gebruik ik firefox en op me werk internet explorer bedankt voor de snelle reactie..
Ik heb vandaag een oefenwedstrijd verloren door forfait omdat mijn grasmat te slecht is.. Ik ben al bezig met het aanleggen van een nieuw grasveld en die is over 1 dag klaar.. verlies ik nu ook mijn competitiewedstrijd van morgen door forfait??
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
El buffalolo wrote:wss wel tenzij je een gewone grasmat legt
Hoe bedoel je een gewone grasmat? Maar er staat dat hij over 1 dag klaar is.. maanag dus en de wedstrijd is toch ook op maandag dus is hij voor of na de wedstrijds klaar?
morgen ligt hij er dan met de sim van 04.00 en zal speelbaar zijn
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Let's fighting love!
Is het niet zo dat allereerst alle wedstrijden gespeeld worden en dan pas fitheid, stadion, trainingen, enzo?
Laat me wat weten, ik kan nog wat bijleren hieruit.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
silverblast wrote:Is het niet zo dat allereerst alle wedstrijden gespeeld worden en dan pas fitheid, stadion, trainingen, enzo?
Ik denk juist niet ... stadion , wedstrijd , fitheid , training dat denk ik
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Let's fighting love!
silverblast wrote:Is het niet zo dat allereerst alle wedstrijden gespeeld worden en dan pas fitheid, stadion, trainingen, enzo?
Ik heb een speler die op ongeveer een week tijd twee keer 5% verloor bij één van zijn hoofdskills. Is dat toevallig? Of is het zo dat die speler 'gevoeliger' is voor skilldalingen?