Toch raar dat we beiden dezelfde rating hebben op aanval, terwijl ik meer stijl speel, evenals rollerball met een offensieve middenvelder speel die tevens beter speelt, en mijn spelers in de aanval presteerden beter
Jammer dat onze RM van 19 nog niet zijn volledige prestatie haalt (had beter B rm opgezet die 67 speelt) en dat door de C cb onze verdedeging zo klote was
Pluspunt voor de competitie is dat 3/4 van akki zijn spelers die geel hebben gehad de volgende competitiewedstrijd geschorst zijn
Maarja toch wel mooi, we staan 5de terwijl de competitie ons echt niet interesseerde dit seizoen, zo hebben we vaak met B spelers gespeeld of een mix van A -B spelers
allemaal dankzij die irritante blessuregolf(bug?), eens een blessure krijg je er meteen 3-4 bij
Dankzij dit heb ik 3-4 A spelers tot 7 dagen moeten missen)
Gelukkig zijn ze ze na het tussenseizoen terug
Streefpunt terugronde Vrb, en team#SoaD verslaan
pluspunt is dat de volgende competitiematch tegen fc kamelen is, die heeft maar 2 spelers dus ik win toch met 5-0, dus die schorsingen hebben geen effect, maar dan is iedereen zeker uit schorsing tegen maandag als het tegen krcgenk is
dju, die klotekameel
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Heerlijk vandaag weer een uitoverwinning, onverwacht maar verdient was het wel. Wevelgem City 0-1 feyenoordie. Wel nog geluk gehad dat wevelgem na 48 minuten al rood kreeg maar de goal was al na 13 minuten gevallen door B aanvaller Deman nog wel Door deze verassende overwinning blijft d eploeg op een prachtige 3e plaats staan. Nummer 2 Boca Juniors liet 2 punten liggen en blijft nog maar 1 punt voor ons
In begin seizoen werd er verwacht dat er gestrijd zou moeten worden tegen de degradatie en nu staat de ploeg prachtig bij de beste 5. En dat terwijl de ploeg kwalitatief zeker niet bij de betere hoort
Donderdag wordt er thuis afgesloten tegen Pinguins of Doom en dan naar de 2e competitiehelft.....
1 prutsersVK 32
2 Boca Juniors 29
3 feyenoordie 28
4 VegAttack 28
5 RSCA Prince 26
6 Lazio 1900 24
7 Club Brugge FC 24
8 Fort Boys M.. 23
9 Wevelgem City 20
10 Overpelt VV 14
11 AC Rossoneri 13
12 Alhos Vedro.. 13
13 Pinguins Of.. 12
14 Mindelo FC 10
15 snookey 8
16 Crystalthunder 6
Divisie B.1
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Tot nu toe zit ik goed met mijn voorspellingen van voor het begin van het seizoen, ik had immers gezegt dat prutsersVK het eerste zou zijn en had mezelf op de derde plaats gezet. Alleen de positie van Crysthalthunder had ik totaal verkeerd en dat is voor mij de enige verassing van dit seizoen tot nogtoe samen met de positie van Rossoneri.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Veg wrote:Tot nu toe zit ik goed met mijn voorspellingen van voor het begin van het seizoen, ik had immers gezegt dat prutsersVK het eerste zou zijn en had mezelf op de derde plaats gezet. Alleen de positie van Crysthalthunder had ik totaal verkeerd en dat is voor mij de enige verassing van dit seizoen tot nogtoe samen met de positie van Rossoneri.
Ik vind mezelf een grote verassing
Ik sta gewoon 2e en de helft zit erop. Als het aan het eind nou zo stond hoorde je mij niet klagen
Vandaag dus gewonnen met 4-3 tegen Pinguins of Doom en daarmee heeft de ploeg de 2e plaats overgenomen van Boca Juniors die in eigen huis verloor. Door de overwinning vandaag hebben we nog maar 2 punten achterstand op Prutsers VK die 1e staat.
1 prutsersVK 33
2 feyenoordie 31
3 VegAttack 31
4 Boca Juniors 29
5 RSCA Prince 29
6 Lazio 1900 25
7 Club Brugge FC 24
8 Fort Boys M.. 23
9 Wevelgem City 23
10 Overpelt VV 17
11 AC Rossoneri 14
12 Alhos Vedro.. 13
13 Pinguins Of.. 12
14 snookey 11
15 Mindelo FC 11
16 Crystalthunder 6
Divisie B.1
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Laatste speeldag uit de heenronde zorgt voor hergroepering bovenaan
Door het punten verlies ven Gendringen ,
1-1 bij Los culés krijgen we opeens drie leiders
FC Keisarit neemt de leiding van het trio
na een povere 0-1 overwinning bij de Zoeloe's
Westel vervolledigd de kopgroep
na 1-2 winst bij de Sweepies
Tgang volgt de drie leiders op 2 punten
Tgang won moeiteloos thuis 3-1
tegen 9 groene duivels Leuven,
er vielen twee rode kaarten voor de bezoekers
Er was ook een thuisoverwinning voor Tongeren
2-1 tegen KRC Pehari.
Tongeren blijft mooi op de 5de plaats
KRC Pehari zakt naar de voorlaatste
Titanii blijft het ook goed doen
zij wonnen eveneens 2-1 tegen The Babies
Na 3 wedstrijden zonder verlies en 7 op 9,
geraken The Babies nog niet uit de degradatiezone
1-2 was ook de uitslag in Crystalclear - Leeds United
Ik denk dat Crystalclear de eerste ploeg is die met
zekerheid volgend seizoen in de C reeks zal spelen.
Of ze zouden een beresterke terugronde moeten spelen
een andere degradatieduel was KV Joy - KRC De Pekpot
gewonnen door de thuisploeg met 1-0
ook deze ploegen zullen alles op alles moeten inzetten
in de terugronde ,
om 6 à 7 punten in te halen op de concurentie
De 1e seizoenshelft begon met een zegee reeks en eindigt nu met een mooie zegereeks van 6 overwinningen op rij, met als toetje vandaag de overwiining op Reesing Genk. Daar tussen hadden we veel pech en veel onnodig punterlies geleden. Een mooie 2e plek als voorlopige klassering. Hopelijk gaat de 2e seizoenshelft ook zo.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
2-1 verloren van FC CRISIS. Genekt door thuisvoordeel en de iets hogere agressie die gangstakiller gekozen had.
Nu heb ik een achterstand van 3 punten op FC CRISIS en maandag volgt opnieuw een topper tegen rollerbal. Deze keer heb ik wel het thuisvoordeel en ook maar 1 geschorste. Dat moet op te vangen zijn.
krcgenk wrote:2-1 verloren van FC CRISIS. Genekt door thuisvoordeel en de iets hogere agressie die gangstakiller gekozen had.
Nu heb ik een achterstand van 3 punten op FC CRISIS en maandag volgt opnieuw een topper tegen rollerbal. Deze keer heb ik wel het thuisvoordeel en ook maar 1 geschorste. Dat moet op te vangen zijn.
Ik ga u pakken maandag, alé hopelijk, khad vandaag 4 geschorste en 4 gekwetste, dus vandaag was de moment om mij punten af te pakken, maar was het dan geen toeval dat ik juist tegen fc Kamelen moest.
Met als gevolg, niet moeten spelen, spelers geen fitheid kwijt, alle geschorste terug op één na en alle gekwetste op 1 na ook terug. Wat kan een manager meer willen.
Jeej,0/9 deze week...
Vooral door geblesseerde spelers ben ik er deze week niet in geslaagd 1 enkel punt mee te graaien.De eerste twee partijen (allebei uit tegenBoca Juniors en Vegattack) had ik mits volledige kern nog 0/6 gehaald maar vandaag thuis tegen Overpelt VV had ik minstens een punt meegegraaid.
Maar door omstandigheden (lees blessures) moest ik een CB in de goal zetten die 25 speelde...Ook was deze wedstijd de eerste thuiswedstrijd (in officiele matchen) sinds vorig seizoen tegen the cheathunters (toen ook de laatste speeldag van de heenronde) die verloren werd
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker