Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb eens gekeken,wat een pech.leendert wrote:Mijn spelers waren 34 punten beter. 9% linieratings beter!! En toch 0-0 spelen. Watttt eeen gigantische @%^&$# dag!!

Daar heb je toch ferm de random tegen wind..

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Dat agressieve gedrag moest je een keer gaan opbreken.Ik had het kampioenschap nog niet opgegeven.Tercht dusIsis wrote:Terecht verloren van de amoebe. Al zijn er wel verzachtende omstandigheden: door schorsingen (hoe zou het komen?) en een blessure, moest ik een niet-fitte LM opstellen. Bovendien komt het mij massage - gewijs beter uit te verliezen van Hoevi![]()

the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
-
graag gedaanbbflood1 wrote:Dat agressieve gedrag moest je een keer gaan opbreken.Ik had het kampioenschap nog niet opgegeven.Tercht dusIsis wrote:Terecht verloren van de amoebe. Al zijn er wel verzachtende omstandigheden: door schorsingen (hoe zou het komen?) en een blessure, moest ik een niet-fitte LM opstellen. Bovendien komt het mij massage - gewijs beter uit te verliezen van Hoevi![]()

3/4 winst bij artoisboys,die nog getipt was door ally om te promoveren,maar met 10 ptn helemaal onderin staan.Ze zijn de enigste ploeg in de reeks wel die 3 a 4 spelers hebben die een rating boven de 70 halen,onbegrijpelijk dat ze zo laag staan.
Wij blijven op kop na 14 wedstr.
Klassement
Klassement
1 Overpelt FFC 34
2 Yotto 33
3 Opereta 32
4 GloryBuffalos 30
5 Zeljeznicar.. 28
6 Purple Army 25
7 Wattie Walkers 20
8 fcbfan 18
9 The originals 18
10 FCmetalupyo.. 17
--------------------------------------------------------------------------------
11 KSK Tongeren 17
12 žalgirio alus 16
13 Levski SP 13
14 ARTOISBOYS 10
15 Laino-power 4
16 Philmil 3
Divisie C.2
Favorieten
novastar
Casey City
f.c de tonnies
RSC Pruis
AC.Giardino
Manzanese FC
Sampgloria
JUVENTUScampulung
Royal Antwerp Soccer
Wij blijven op kop na 14 wedstr.

Klassement
1 Overpelt FFC 34
2 Yotto 33
3 Opereta 32
4 GloryBuffalos 30
5 Zeljeznicar.. 28
6 Purple Army 25
7 Wattie Walkers 20
8 fcbfan 18
9 The originals 18
10 FCmetalupyo.. 17
--------------------------------------------------------------------------------
11 KSK Tongeren 17
12 žalgirio alus 16
13 Levski SP 13
14 ARTOISBOYS 10
15 Laino-power 4
16 Philmil 3
Divisie C.2
Favorieten
novastar
Casey City
f.c de tonnies
RSC Pruis
AC.Giardino
Manzanese FC
Sampgloria
JUVENTUScampulung
Royal Antwerp Soccer
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
FC Brehaza won met 2-3 op het veld van Herlie dankzij 3 goals van Florèn.
We danken deze overwinning deels aan de agressierandom.
(als het in ons voordeel is, zeggen we het ook)
Donderdag staat de topper Nop's Heroes - Verbr. Robbeke op het programma. Wint FC Brehaza zijn thuismatch donderdag tegen de prutsers en verliest Verbr. Robbeke, dan zijn we net als vorig seizoen herfstkampioen...
We danken deze overwinning deels aan de agressierandom.
(als het in ons voordeel is, zeggen we het ook)
Donderdag staat de topper Nop's Heroes - Verbr. Robbeke op het programma. Wint FC Brehaza zijn thuismatch donderdag tegen de prutsers en verliest Verbr. Robbeke, dan zijn we net als vorig seizoen herfstkampioen...
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!
Hoe vervelend! Ik was op vakantie en had ploeg ingesteld, maar ondertussen was mijn RB geblesseerd tijdens traning, en dan wordt er een RB opgesteld met prestatie 18 terwijl ik mijn B-RB 64 haalt!
Dus 1-2 verloren vandaag, in een match die ik anders nooit van mijn leven verlies!
Het seizoen ziet er maar grijs uit, degraderen is al praktisch onmogelijk en promotie is allicht ook onhaalbaar.
We zullen dan maar scherprechter spelen in de titelstrijd
Dus 1-2 verloren vandaag, in een match die ik anders nooit van mijn leven verlies!
Het seizoen ziet er maar grijs uit, degraderen is al praktisch onmogelijk en promotie is allicht ook onhaalbaar.

-
ik had hetzelfde voor met mijn RFracingboj wrote:Hoe vervelend! Ik was op vakantie en had ploeg ingesteld, maar ondertussen was mijn RB geblesseerd tijdens traning, en dan wordt er een RB opgesteld met prestatie 18 terwijl ik mijn B-RB 64 haalt!

door verlies (4-3) zak ik dus dan naar 10e plaatsbarto wrote:zaleg gwn, gewonne van de 2e en daarmee sta ik nu 9e.
hehe
nog steeds te wijten aan TS(72%)
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!