Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

2-0 tegen superboeren
mooie overwinning!!
en 4 ptn los van de degradatieplaats!!
grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

We hebben de heenronde mooi afgesloten door met 1-2 te gaan winnen op het veld van Daan! En het was een verdiende overwinning, alé ja, ik was toch 2% beter :) .
Jammer dat we dinsdag 3 punten weggooiden, anders stonden we op 1 punt van de eerste plaats.
Maar wat nog jammerder is, is dat mijn beide CM's geschorst zijn, en ik in feite niet echt een goed alternatief heb. En dan komt daar nog eens bij dat ik maandag tegen de co-leider moet.
Als ik nog enige betekenis wil hebben in de competitie zal het volgende week moeten gebeuren met een match op KVM en KRC molleke dat ik thuis ontvang. Beiden staan ze afgescheiden aan kop.

Op KVM zie ik me echter niet veel rapen, maar tegen KRC Molleke moet er mits het thuisvoordeel misschien wel iets inzitten (ik had hier trouwens ergens gezegd dat ik hem thuis ging pakken en hij nam de uitdaging aan :) )

Anyway, nog veel succes in de terugronde allemaal!
leendert

Post by leendert »

leendert wrote:Morgen moeten we aantreden tegen ducaboys. Net als ons al een aantal siezoenen een vaste waarde in C.8. We zullen deze wedstrijd moeten winnen om nog enige kans te maken tot aansluiting bij de eerste 2.

Dit wordt een van de lastigste wedstrijden van het seizoen!!
Met 1-0 ..................................................... GEWONNEN!!!
Jaja, we houden onze grote vorm vast en gaan door met winnen!!! Wat een heerlijk gevoel is dit zeg!!! NU weer aansluiting vinden bij Real Aldamir, de nummer 2!
Image

Image
Isis

Post by Isis »

Dat de agressie random niet alleen in het voordeel van Verbroedering Robbeke werkt, bewijst mijn match tegen Nops hero's :-(
Molleke

Post by Molleke »

racingboj wrote: Op KVM zie ik me echter niet veel rapen, maar tegen KRC Molleke moet er mits het thuisvoordeel misschien wel iets inzitten (ik had hier trouwens ergens gezegd dat ik hem thuis ging pakken en hij nam de uitdaging aan :) )
Wij zijn er klaar voor !!!!!
A-ploeg is fit, moraal is top, supporters zijn zat, ...

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
ImageImage
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Isis wrote:Dat de agressie random niet alleen in het voordeel van Verbroedering Robbeke werkt, bewijst mijn match tegen Nops hero's :-(
Hij speelt agressiever, dus logisch dat hij sterker voor de dag komt.
Dat is het stomme van die factor: je had ze hoger moeten instellen...
Er waren geen rode kaarten, dus dan kan je moeilijk van benadeeld zijn spreken!

FC Brehaza speelde thuis 2-2 gelijk tegen de prutsers, verwacht puntenverlies want de afwezigheid van onze beste LF, beste RF en tweede beste RF dwong ons om een 3-5-2 te proberen.
Verdiend punt voor de prutsers.

Zo staan we 4de aan de winterstop, met 2 punten achter leider the glassbell, die eindelijk staan waar ze thuishoren...
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Isis

Post by Isis »

Ik voel me ook niet 'benadeeld' he ;-) Ik wijs er alleen op dat ik niet de enige met geluk ben. Maar zo agressief heb ik toch nog nooit gespeeld, denk ik :D
Nu, zijn ploeg is erg goed. Hij verdient die overwinning ook wel! Maar ik geef het toch nog niet op! Verbroedering Robbe zet zich schrap :-D
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Isis wrote:Ik voel me ook niet 'benadeeld' he ;-) Ik wijs er alleen op dat ik niet de enige met geluk ben. Maar zo agressief heb ik toch nog nooit gespeeld, denk ik :D
Nu, zijn ploeg is erg goed. Hij verdient die overwinning ook wel! Maar ik geef het toch nog niet op! Verbroedering Robbe zet zich schrap :-D
Het zal nog spannend worden. :D
Nederland - België :D
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Daan.//

Post by Daan.// »

racingboj wrote:We hebben de heenronde mooi afgesloten door met 1-2 te gaan winnen op het veld van Daan! En het was een verdiende overwinning, alé ja, ik was toch 2% beter :) .
Jammer dat we dinsdag 3 punten weggooiden, anders stonden we op 1 punt van de eerste plaats.
Maar wat nog jammerder is, is dat mijn beide CM's geschorst zijn, en ik in feite niet echt een goed alternatief heb. En dan komt daar nog eens bij dat ik maandag tegen de co-leider moet.
Als ik nog enige betekenis wil hebben in de competitie zal het volgende week moeten gebeuren met een match op KVM en KRC molleke dat ik thuis ontvang. Beiden staan ze afgescheiden aan kop.

Op KVM zie ik me echter niet veel rapen, maar tegen KRC Molleke moet er mits het thuisvoordeel misschien wel iets inzitten (ik had hier trouwens ergens gezegd dat ik hem thuis ging pakken en hij nam de uitdaging aan :) )

Anyway, nog veel succes in de terugronde allemaal!
tja, ik had meer punten moeten halen deze week (en dat was nog gelukt ook, zonder omstandigheden)
Last edited by Daan.// on Thu Apr 20, 2006 3:56 pm, edited 1 time in total.
killerfr3@k
Team Board Member

Post by killerfr3@k »

Lol, kben wel slecht bezig...kheb nog maar 10 punten verzameld :(
Met mijn oude zou ik naar B gaan ( met wat geluk ), maar als men nieuwe ploeg voltraint is, zal ik het vast nog beter doen dan men oude ploeg :D
manager van FC Half-Life

Image
ddeboutte

Post by ddeboutte »

Yvesiezi wrote:
Isis wrote:Dat de agressie random niet alleen in het voordeel van Verbroedering Robbeke werkt, bewijst mijn match tegen Nops hero's :-(
Hij speelt agressiever, dus logisch dat hij sterker voor de dag komt.
Dat is het stomme van die factor: je had ze hoger moeten instellen...
Er waren geen rode kaarten, dus dan kan je moeilijk van benadeeld zijn spreken!

FC Brehaza speelde thuis 2-2 gelijk tegen de prutsers, verwacht puntenverlies want de afwezigheid van onze beste LF, beste RF en tweede beste RF dwong ons om een 3-5-2 te proberen.
Verdiend punt voor de prutsers.

Zo staan we 4de aan de winterstop, met 2 punten achter leider the glassbell, die eindelijk staan waar ze thuishoren...
mag ik er even op wijzen dat ik 3% beter was, dus ik zou het eerder verwoorden als onverdiend punt voor FC Brehaza
kampioeneeuh kampioeneeuh kampioeneeuh olee olee
barto

Post by barto »

we hebbe nu een mooie 12/12 gehaalt en staan daarmee 5 punten boven een degradatieplaats 8) :!: :!:
silverblast

Post by silverblast »

3-1 Gewonnen tegen degradatiekandidaat. 2e plaats blijft behouden met een veilige 7 punten voorsprong op de 3de en slechts 2 punten achterstand op de 1st. :)
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
lobert

Post by lobert »

Morgen met m'n A-team in de beker.. Zal dus wel de volgende ronde betekenen aangezien hij weinig fitheid heeft bij z'n A-spelers.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
sljivovica

Post by sljivovica »

YES!! Vandaag voor het eerst in twee/drie seizoenen een uitwedstrijd gewonnen tegen een echt goeie ploeg :D
Babelki, de nummer drie, 1-2 verslagen.

De vroege uitschakeling in de beker heeft me daarbij zeker geholpen, plus wat geluk met de kaarten :P
Woooeeehoeeeee!!!!
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”