Vraagje over de voet van een speler. 't Is misschien dom, maar ik vraag me af wat voor invloed dat juist heeft op de speler. Betere bp als ie tweevoetig is ofzow?
Sorry als het te dom is
Dat staat bij de 'help' als je SPMT opstart.
De verborgen skill is constant, kan niet getraind worden en is evenwaardig aan een hoofdskill. Hij kan variëren van 70 tot 100 en uiteraard is het best als het zo hoog mogelijk is.
Is het een volledig aparte skill of word een speler met een hogere verborgen skill ook zeker beter dan een met een lagere?
Dat staat bij de 'help' als je SPMT opstart.
De verborgen skill is constant, kan niet getraind worden en is evenwaardig aan een hoofdskill. Hij kan variëren van 70 tot 100 en uiteraard is het best als het zo hoog mogelijk is.
Is het een volledig aparte skill of word een speler met een hogere verborgen skill ook zeker beter dan een met een lagere?
volledig apparte skill, eigelijk juist hetzelfde als een hoofdskill, maar je kan hem niet zien
Als je 10M betaalt voor een speler die maar 1M waard is, dan wordt er toch ingegrepen? Ik veronderstel dat dat de koper zijn geld kwijt is, en de verkoper maar een deel van de som krijgt? Heb ik gelijk?
Dark Tiger wrote:Als je 10M betaalt voor een speler die maar 1M waard is, dan wordt er toch ingegrepen? Ik veronderstel dat dat de koper zijn geld kwijt is, en de verkoper maar een deel van de som krijgt? Heb ik gelijk?
normaal wel
Dark Tiger wrote:Kun je je resterende SPFA overdragen op de ploeg van iemand anders?
Dark Tiger wrote:Als je 10M betaalt voor een speler die maar 1M waard is, dan wordt er toch ingegrepen? Ik veronderstel dat dat de koper zijn geld kwijt is, en de verkoper maar een deel van de som krijgt? Heb ik gelijk?
Hopelijk wel!
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
vikkiehb wrote:kan ik een beker spelen? ik kan wel in een vriendschappelijke berer maar kan ik ook in de gewone beker en hoe moet dat dan?
de beker wordt maar een keer per seizoen geoganiseerd, als je later begint is de kans vrij groot dat je al uitgeschakeld bent
volgend seizoen neem je weer gewoon deel http://www.soccerproject.com/team_detail.php?tid=6223
op deze pagina zie je Beker en ernaast een rood kruis, dat betekend dat je niet meer in de beker zit, als er een groen vinkje naast staat zit die ploeg er nog wel in
vikkiehb wrote:ja maare kan ik pas volgend seizoen weer in een beker gaan spelen?
idd aangezien alle ploegen van sp meespelen duurt het een heel seizoen, maar nu zitten we al in de helft van het seizoen dus over een half seizoen (ongeveer 5 weken nog) doe je terug mee