Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

1-1 tegen Team Soad, vooraf gezien een goed resultaat, want ik zat met 3 belangrijke afwezigen. Achteraf gezien, mja héél mss had ik mogen winnen. Morgen dan maar op Chelsea proberen zeker !
ImageImageImage
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

gewonnen van Opa. In een redelijk eenvoudige wedstrijd wonnen we slechts met 2-1. Maar iedere overwinning telt dus we zijn weer zeer tevreden... en passant ff de 3de plaats van reesinGgenk overgenomen...

Morgen op verplaasting naar Worldplayers. We zullen enkele aanpassingen doen ivm met de fitheid van een aantal a spelers, maar we zijn goed in staat om dat op te vangen.
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Guardian
Member of the Soccer Project Association

Post by Guardian »

Vandaag met 1-0 gewonnen; beiden pakten we 2 kaarten

als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het nieuwe agressiesysteem al ingevoerd was in 5 minuten pakken we 4 rode kaarten :? :?

http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=1690683
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Veg

Post by Veg »

Vandaag gewonnen en daardoor sta ik voor het eerst dit seizoen op een promotieplaats, vraag is alleen hoe lang dit mooie liedje zal duren.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

DOM DOM DOM!!!

speler ontslagen die al op de TL stond en dus alsog 5 ts eraf :x
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
raoulio

Post by raoulio »

Jonge jonge vandaag een dure thuisnederlaag geleden. Er werd met 3-4 verloren. De random zit niet echt mee maar 1% slechter en dan verliezen, eerder dit seizoen was ik 1% beter en verlies ik nog :roll: Kwa prestatie waren we ook iets beter.
Daarbij Lazio speelde met zeer hoge agressie en zijn spelers met 80 en 90 agressie krijgen niet eens rood :roll:
Aanpassing was beter eerder ingevoerd maarja agressierandom zit dus weerd tegen, by by promotie....
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

raoulio wrote:Jonge jonge vandaag een dure thuisnederlaag geleden. Er werd met 3-4 verloren. De random zit niet echt mee maar 1% slechter en dan verliezen, eerder dit seizoen was ik 1% beter en verlies ik nog :roll: Kwa prestatie waren we ook iets beter.
Daarbij Lazio speelde met zeer hoge agressie en zijn spelers met 80 en 90 agressie krijgen niet eens rood :roll:
Aanpassing was beter eerder ingevoerd maarja agressierandom zit dus weerd tegen, by by promotie....
Het zit niet mee. Feyenoord ook al verloren tegen Ajax. Oei oei oei. :shock:
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
gangstakiller

Post by gangstakiller »

1-2 gewonnen bij de hekkensluiter, morgen thuis tegen filmsquad, zonder mijn 3 beste CM's, hopelijk weet ik de punten thuis te houden, vandaag speelde mijn A-team ook al 2x, want ik had nog een hele belangrijke VrB :)
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
krcgenk

Post by krcgenk »

gangstakiller wrote:1-2 gewonnen bij de hekkensluiter, morgen thuis tegen filmsquad, zonder mijn 3 beste CM's, hopelijk weet ik de punten thuis te houden, vandaag speelde mijn A-team ook al 2x, want ik had nog een hele belangrijke VrB :)
Ik denk dat je flipmodesquad bedoelt. :P

En ik moet morgen ook tegen de hekkensluiter. Maar nu ik zie dat jij maar zo nipt wint, heb ik zijn ploeg toch wat onderschat. Ik was zelfs al aan het twijfelen of ik mijn B zou laten spelen. Ik denk dat ik toch maar voor mijn A ga kiezen. :)

Over de wedstrijd van vandaag: iets beter in ratings, maar dat komt waarschijnlijk door de tactiek van akki. Al bij al was een gelijkspel nog wel verdiend.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
akki

Post by akki »

krcgenk wrote: Over de wedstrijd van vandaag: iets beter in ratings, maar dat komt waarschijnlijk door de tactiek van akki. Al bij al was een gelijkspel nog wel verdiend.
khad speciaal die tackiek genomen omdat jij vooral een sterk middenveld heb, door deze tackiek wordt het normaal overgeslagen, vond wel dat mijn aanval maar zwak was naarmate de bp van de spelers, maar ben toch ook blij met een puntje op verplaatsing.

Hopelijk voor jouw kan je nog de tweede plaats bereiken, maar ik zal u een plezier doen en de twee die boven u staan 3 punten afnemen als ik er tegen moet spelen. :wink:
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Ally wrote:
TrAnEcId wrote:Ik heb deze week 2 ploegen, ik bezit namelijk de ploeg van Team Soad, bloodhunter dus... Ga men uiterste best doen om van zoveel mogelijk B2'ers punten af te pakken ;) ;) ;) Altijd leuk om ff terug in B2 te zijn, voor mij de leukste B reeks :D

(sorry voor andere B-reeksen ;):D:P)
hahaha dus ik kan donderdag nog mijn revange halen voor die onterechte nederlaag tegen je 2 siezoenen terug in de C4 :D
Kan niets beloven maar zal men best doen om je weer te verslaan, normaal kan er een sterk genoege ploeg opstaan! :D
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

akki wrote:
krcgenk wrote: Over de wedstrijd van vandaag: iets beter in ratings, maar dat komt waarschijnlijk door de tactiek van akki. Al bij al was een gelijkspel nog wel verdiend.
khad speciaal die tackiek genomen omdat jij vooral een sterk middenveld heb, door deze tackiek wordt het normaal overgeslagen, vond wel dat mijn aanval maar zwak was naarmate de bp van de spelers, maar ben toch ook blij met een puntje op verplaatsing.

Hopelijk voor jouw kan je nog de tweede plaats bereiken, maar ik zal u een plezier doen en de twee die boven u staan 3 punten afnemen als ik er tegen moet spelen. :wink:
Das een koud kunstje want op verplaasting naar Rollerbal heb ik niet de illusie om punten te komen halen :D
JOY

Post by JOY »

17de speeldag in B 3

FC Keisarit had minder problemen met The Babies
of Westel gisteren . De leiders wonnen met 2-1

Co-leider Gendringen had het nog gemakkelijker
tegen KV Joy , daar werd het 3-2
na 20 minuten moesten ze tegen 10 man,
bij KV kreeg RF Yapo een tweede gele kaart.
Toch werd het nog even spannend in de slotfase
toen KV een 3-0 achterstand milderde naar 3-2.

Westel hersteld zijn puntenverlies van gisteren
door een moeilijke uitwedstrijd bij Tongeren te gaan
winnen met 0-1 , zo blijven ze in het wiel van de leiders

Ook Tgang blijft aanklampen , na een 2-3 overwinning
bij de sweepies, ook de sweepies eindigden de wedstrijd
met 10 spelers

Leeds is opgerukt naar de 5de plaats
opnieuw een 2-1 zege , nu tegen de Zoeloes.
en ook daar een rode kaart voor de bezoekers

Titanii
blijft het verbazend goed doen
ze tellen nu al 7 punten voorsprong op de ploegen
op de degradatieplaatsen
Voor KRC De Pekpot ziet de toekomst er niet goed uit
na deze nieuwe 1-3 nederlaag

Los Culés pakt ook de punten mee op het veld van KRC Pehari
daar werd het 0-1 ,
los cules verloor nog CB Suzuki met een tweede gele kaart

Helemaal onderaan wint Crystalclear een degradatieduel
tegen de groene duivels Leuven ......2-3
het winnende doelpuntpunt valt twee minuten
voor het einde......én dan nog met 10 man

de stand

1.FC Keisarit.........40
2.Gendringen........40
3.Westel...............38
4.Tgang................36
5. Leeds United......28
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Alweer verloren, ik grijp stilaan met de handen in het haar, hoe kan ik met zo een kern in godsnaam zo laag gerangschikt staan :evil: :evil:
Misschien is het eens tijd voor hééél grondige herstructureringen :?: :roll:
ImageImageImage
JOY

Post by JOY »

Herr_Theuwis wrote:Alweer verloren, ik grijp stilaan met de handen in het haar, hoe kan ik met zo een kern in godsnaam zo laag gerangschikt staan :evil: :evil:
'k heb hetzelfde probleem :lol:

10 van 17 wedstrijden met één doelpunt verschil verloren

waarschijnlijk door die lage teamspirit bij mij :x

en dan nog een paar jonge spelers die een GK van 82% hebben
maar de BP geraakt niet hoger dan 57 % :?
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”