Een 3-1 overwinning, en door naar de 6e ronde, waar ons het vrijwel onbekende fc faust uit de F-divisie. Niet onoverkomelijk, dus een 7e ronde zit er zeker in
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Badbuffalo wrote:Een 3-1 overwinning, en door naar de 6e ronde, waar ons het vrijwel onbekende fc faust uit de F-divisie. Niet onoverkomelijk, dus een 7e ronde zit er zeker in
Terechte en ingecalculeerde nederlaag van 3-1 tegen het bovenstaande team. De uitslag is nog laag uitgevallen. Ik moet zeggen dat de individuele prestaties van mijn spelers flink tegenvielen. Dus mijn psycholoog gaat het behoorlijk druk krijgen van het weekend...
Succes in de volgende rondes buffalo, en zorg ervoor dat je de beker wint!! Kan ik altijd zeggen dat ik verloren heb van de latere winnaar van de beker
Ikke een tegenstander uit C8 Real Aldamir, moet een haalbare kaart zijn, maar ik kan niet voluit gaan natuurlijk. De competitie blijft het belangrijkste!
eruit na penaltys tegen een ploeg die 5 keer zo plat is als ik, niet verwacht, maar het is nu zo, dikke verliespost dit jaar de beker, bijna altijd op verplaatsing moeten spelen, dus constant geld moeten toesteken
Bewust laten uit schakelen en heb mijn B team opgesteld. Verloren met 0-1. Ben eindelijk ervan af. Nadeel van deze beker is dat de spelers vaak onfit geraken.
Volgende wedstrijd is thuis tegen Beringen United. Dat is toch echt minder!! Ik denk dat we dit seizoen vroegtijdig afscheid moeten nemen van het bekertoernooi