Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
zoals gezegd hadden we vandaag 4 belangrijke wedstrijden
mijn voorgevoel is niet uitgekomen, we hebben er een prachtige dag van gemaakt
competitie: 0-1 winst, nochtans was mijn middenvelder veel sterker
visserke@forumbeker: een minder team opgesteld omdat de 2e ronde toch al zeker was. toch nog gewonnen met 0-2 tegen fc tegelaar. (AS bari heeft zijn wedstrijd ook gewonnen en gaat mee naar de volgende ronde)
WinOrLose: wat een onmogelijke opdracht leek om te finale te halen is toch gelukt
we versloegen fc italia (1e in C.9) met 1-2
hij had nochtans een sterk team opgesteld, maar mijn tactische zetjes hebben ons de overwinning bezorgd
ook heugelijk nieuws, Lacrimosa heeft zijn halve finale ook gewonnen => finale: Lacrimosa vs. Royal FC
hopelijk kunnen we ons prachtig parkoer in deze cup afsluiten met een overwinning
in de finale van een 150.000€ beker hebben we nipt verloren met 1-0. jammer maar we hebben er geen verlies aan gehad, omdat we eindigen op de 2e plaats.

mijn voorgevoel is niet uitgekomen, we hebben er een prachtige dag van gemaakt

competitie: 0-1 winst, nochtans was mijn middenvelder veel sterker

visserke@forumbeker: een minder team opgesteld omdat de 2e ronde toch al zeker was. toch nog gewonnen met 0-2 tegen fc tegelaar. (AS bari heeft zijn wedstrijd ook gewonnen en gaat mee naar de volgende ronde)
WinOrLose: wat een onmogelijke opdracht leek om te finale te halen is toch gelukt

hij had nochtans een sterk team opgesteld, maar mijn tactische zetjes hebben ons de overwinning bezorgd

ook heugelijk nieuws, Lacrimosa heeft zijn halve finale ook gewonnen => finale: Lacrimosa vs. Royal FC
hopelijk kunnen we ons prachtig parkoer in deze cup afsluiten met een overwinning

in de finale van een 150.000€ beker hebben we nipt verloren met 1-0. jammer maar we hebben er geen verlies aan gehad, omdat we eindigen op de 2e plaats.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
vreemd, geen één van ons dacht de finale te bereiken en we staan er nu allebei inel stino wrote:zoals gezegd hadden we vandaag 4 belangrijke wedstrijden![]()
mijn voorgevoel is niet uitgekomen, we hebben er een prachtige dag van gemaakt![]()
competitie: 0-1 winst, nochtans was mijn middenvelder veel sterker![]()
WinOrLose: wat een onmogelijke opdracht leek om te finale te halen is toch geluktwe versloegen fc italia (1e in C.9) met 1-2
![]()
hij had nochtans een sterk team opgesteld, maar mijn tactische zetjes hebben ons de overwinning bezorgd![]()
hopelijk kunnen we ons prachtig parkoer in deze cup afsluiten met een overwinning![]()

Manager Of Lacrimosa
-
ik had mijn aller slechtste team gezet dus ja ik was niet verrastel stino wrote:zoals gezegd hadden we vandaag 4 belangrijke wedstrijden![]()
mijn voorgevoel is niet uitgekomen, we hebben er een prachtige dag van gemaakt![]()
competitie: 0-1 winst, nochtans was mijn middenvelder veel sterker![]()
WinOrLose: wat een onmogelijke opdracht leek om te finale te halen is toch geluktwe versloegen fc italia (1e in C.9) met 1-2
![]()
hij had nochtans een sterk team opgesteld, maar mijn tactische zetjes hebben ons de overwinning bezorgd![]()
hopelijk kunnen we ons prachtig parkoer in deze cup afsluiten met een overwinning![]()

-
- Team President
-
-
- Team President
-
hij is niet meer online gekomen sinds 20 april. en dus stelt hij zijn team niet meer op.Maarten123 wrote:Idd en hij is hier toch al een tijdje niet meer geweest.Celtic'85 wrote:Weet er iemand wat er loos is met het team van Mysticalguard (KRC Tux) ? Hij verliest telkens met forfaitscores !
die forfaitscores krijgt hij omdat zijn veld helemaal naar de knoppen is.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8