Spelers van Molleke allen 2 punten beneden hun beste prestatie omdat ze de dag ervoor een wedstrijd gespeeld hebben.
Bij voorstellen stond er iets van wijziging wedstrijdschema's zodat er geen nadeel ontstaat door FC teams.
Vandaag bewijs geleverd.
Gaan_met_die_banaan kon maandag zijn mindere ploeg opstellen om zijn toppers een dagje rust te gunnen.
Net die mindering in fitheid heeft mij (volgens mij dan toch) de overwinning gekost.
Heb met dezelfde ploeg, agressie en stijl al 139 linierating gehaald.
Dit was na een rustdag.
tja... ik was beter. je kan altijd zeggen: als, als....
mm, ik weet wel dat molleke een sterkere kern heeft, maar mijn spelers hebben mss gisteren niet gespeeld, maar dan hebben ze dus wel moraal verloren he...
Kijk, sommige van mijn beste spelers verliezen zo'n 10% fitheid over een goede pot voetbal. In deze situatie zou ik ze liever met 95% moraal & 100%fitheid de wei in sturen dan 100%moraal & 90% fitheid.
Daarbij zou ik ze na de league wedstrijd een oefenpotje laten spelen op 0% agressie, zodat er niet teveel fitheid afgaat, en de moraal weer wat stijgt. Zo heb je met wat geluk 98/98 moraal/fitheid of zo. Dat scheelt echt wel wat puntjes met 100/90.
Dus ja, zo'n FC-team kun je prima gebruiken/misbruiken hoor.
Op zo'n manier kan ik vooral op dinsdagen en vrijdagen beter presteren dan de meeste andere teams, die meer verval hebben...
Het is echt niet zo dat je elke pot verliest omdat je pech hebt qua fc-teams, maar het kan zeker een aantal punten schelen op jaarbasis.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Vandaag met m'n B-team leuke 4-0 overwinning in de beker. Daardoor ronde 7, ook nog nooit bereikt. Volgende wedstrijd tegen Armstech, overwinning zit erin.. Dinsdag namelijk tegen nummer laatst die geen spelers meer heeft en donderdag tegen een FC Team. Donderdag laat ik dus gewoon m'n B-team spelen.
Dan nu even deze week :
Morgen kansloos tegen leider Buffaloblues.. Het B/C-team wordt dus opgesteld. Misschien dat we door omstandigheden een gelijkspelletje halen, maar die kans is nihil.
Dan vrijdag tegen fc italia, thuis. Dat kan dus een overwinning betekenen, aangezien de TS dan 86/87 % is.
Vervolgens hopen we volgende week uit de degradatiezone te zijn.. Met minimaal een 6/12 kan dat zo zijn.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
FC Brehaza won verwacht thuis van Riveira FC.
Echter, heel de top 6 in C1 won hun wedstrijd.
Morgen de uitmatch tegen the glassbell. Verlies is ingecalculeerd of kunnen we misschien onverdiend een puntje meepikken?
Ranking
1 FC Brehaza 40
2 the glassbell 40
3 Verbroederi.. 40
4 Nop's Heroes 39
5 FC Amoebe 34
6 SK Brugge 33
Jaja, het is serieus waar. Na enige tijd komt HS ZUYD terug bij de leiders. Af en toe leek het een kansloze missie maar het is ons nu eindelijk gelukt!!
Vandaag werd er door ons met 2-4 op het veld van svyvegem gewonnen. Verder een wedstrijd waar niet al te veel woorden hoeven worden aan vuil gemaakt. Trenguitos verloor met 3-2 tegen 5 PIOTTE F.C. waardoor de nummer 1 nog maar 6 punten voorstaat. Real Aldamir speelde met 3-3 gelijk tegen De Fruitteelers waardoor zij ook punten verloren.
De stand in C.8 is dan nu ook het volgende:
1 Trenguitos 46
2 Real Aldamir 45
--------------------------------------------------------------------------------
3 HS ZUYD 40
4 5 PIOTTE F.C. 35
5 ducaboys 34
6 Nike Itegem Football Club 34
Hierbij moet vermeld worden dat morgen de wedstrijd HS ZUYD - Real Aldamir gespeeld zal gaan worden.
Toch gelukkig met het punt alhoewel ik nu naar de derde plaats zak.
Als er een ploeg de overwinning verdiende waart gij het. Dus mijn excuses voor de 2punten die ik van uw pik want ik gun u zeker de promotie omdat ge gewoon de beste ploeg hebt. Als ik had gewonnen ging ik nog vol voor de competitie, nu zal dit niet meer altijd het geval zijn. Degraderen is toch praktisch onmogelijk als ik hier en daar nog een wedstrijdje win.
Tegen KRC Molleke had ik voor een 4-4-2 opstelling gekozen omdat mijn RF geblesseerd was uitgevallen. Omdat mijn B-RF niet bepaald goed is, koos ik voor 2 spitsen, en moest ik dus ook noodgedwongen mijn beste speler (LF) aan de kant laten. Deze opstelling was mss niet de goede omdat ik in een 3-4-3 toch iets betere ratings zou hebben gehaald (denk ik toch) .
In ieder geval nog heel veel succes en op naar B zou ik zeggen
Toch gelukkig met het punt alhoewel ik nu naar de derde plaats zak.
Als er een ploeg de overwinning verdiende waart gij het. Dus mijn excuses voor de 2punten die ik van uw pik want ik gun u zeker de promotie omdat ge gewoon de beste ploeg hebt. Als ik had gewonnen ging ik nog vol voor de competitie, nu zal dit niet meer altijd het geval zijn. Degraderen is toch praktisch onmogelijk als ik hier en daar nog een wedstrijdje win.
Tegen KRC Molleke had ik voor een 4-4-2 opstelling gekozen omdat mijn RF geblesseerd was uitgevallen. Omdat mijn B-RF niet bepaald goed is, koos ik voor 2 spitsen, en moest ik dus ook noodgedwongen mijn beste speler (LF) aan de kant laten. Deze opstelling was mss niet de goede omdat ik in een 3-4-3 toch iets betere ratings zou hebben gehaald (denk ik toch) .
In ieder geval nog heel veel succes en op naar B zou ik zeggen
waarom hebt gij een punt gepikt? hij was toch maar 1% beter?