Toch straf dat ik dan nog vanboven sta hé

Moderator: Moderator
We hadden je dit al eerder wijsgemaakt, vond je het raar dat we dat zeiden en je zag er geen nadeel in, maar volgens mij is het kwartje gevallenakki wrote:Ben net tot de vaststelling gekomen dat ik altijd tegen de ploeg moet die de dag ervoor tegen fc kamelen gespeeld heeft, met als gevolg dat die spelers altijd 100% fitheid en 100% moraal hebben, als dat ni erg is.
Toch straf dat ik dan nog vanboven sta hé
Ik spaar morgen ook de enige speler die op scherp staat. Wel ten koste van een repositionering. Wel kut dat ik morgen 3 belangrijke wedstrijden op 1 dag hebAlly wrote:3-2 gewonnen van SOAD! Ik ben blij met het resultaat. Morgen de lastige uit wedstrdijd tegen chelsea-ouwegem. Dat wordt zeker niet gemakkelijk. Ik mis 3 A spelers en mijn 'geheim' Casto is in de training geblesseerd geraakt.
een aantal jongens staan op scherp en dat is zeker niet guntig gelet op de topper tegen CRISSIS komende maandag...
Ja idd, Rollerbal ,jij en ReesingGenk punten laten liggen. Ik mijn enige speler die op scherp is gespaard, raakt mijn CM geblesseeerd met de trainingAlly wrote:0-0 gespeeld uit tegen chelsea ouwegem terwijl we 7 % beter waren...
Maandag de kraker tegen crisis
Alhos Vedros FC stelt laatste tijd z'n slechste team op, hierdoor stijgt het doelsaldo van m'n concurrentie flink. Ik durf te wedden dat hij, als ik tegen hem moet, weer z'n beste team opstelt. Wel shit nu want door hem heb ik laagste doelsaldo op moment in de top, hopen dat hij ook zo tegen mij speeltVeg wrote:Vannacht zeer overtuigend met 0-7 gewonnen en nu hebben we voor het eerst dit seizoen de leiding in het klassement gepakt.
Mijn doelpuntensaldo, aantal tegendoelpunten en aantal verloren wedstrijden is momenteel ook het beste.
De tweede plaats interesseerd mij niet veel omdat ik in de A-reeks toch niks kan gaan doen, maar eens kampioen spelen in de B-reeks zou ik zeer graag doen omdat dat het hoogste waar ik ooit kans op heb te verwezenlijken.
inderdaad punten laten liggen, opa fc was beter als je alles optelt maar mij moet je eens uitleggen maar de logica zit dat je met 3-4-3 lange bal 51% vanachter kunt halen, zonder dat je middenveld er slechter van wordt, ik dacht dat ze bij lange bal het middenveld oversloegen.gangstakiller wrote:Ja idd, Rollerbal ,jij en ReesingGenk punten laten liggen. Ik mijn enige speler die op scherp is gespaard, raakt mijn CM geblesseeerd met de trainingAlly wrote:0-0 gespeeld uit tegen chelsea ouwegem terwijl we 7 % beter waren...
Maandag de kraker tegen crisis
bLo0dHuNt3r wrote:Streefpunt terugronde VRB en The Guardians verslaan!Guardian wrote:Streefpunt terugronde Vrb, en team#SoaD verslaan![]()
![]()
Het zal een serieus matchke worden en we gaan er alles aan doen om van die pipo te winnen!
prono: team#SoaD - The Guardians 3 - 0
team#SoaD 0 - 1 The Guardians