Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

ddeboutte
Member of the Soccer Project Association

Post by ddeboutte »

Yvesiezi wrote:Verdiende 1-0 nederlaag tegen de sterkste ploeg van C1: the glassbell.

De stand wordt:
Ranking
1 Verbroederi.. 43
2 the glassbell 43
3 Nop's Heroes 42
4 FC Brehaza 40
5 SK Brugge 36
6 FC Amoebe 35

Jammer genoeg wordt de competitie momenteel beïnvloed door RealMadrid111 dat regelmatig met zijn C ploeg speelt en door de prutsers dat te koppig is om een (goedkoop) nieuw veld aan te leggen. Hierdoor verliest hij 0-5 in thuismatchen + zijn ploeg TS en maakt het dat de andere ploegen gemakkelijk. FC Brehaza speelt pas op speeldag 30 en dan zal zijn nieuw veld aangelegd zijn en zijn TS terug 100... Bedankt. :twisted:

Volgende week 3 thuismatchen en een uitmatch tegen de Amoebies. 9/12 is gewenst...
kijk jongen ik zal je dat eens uitleggen, ik had een heel slecht veld toen ik dat zag had ik al een nieuw aangelegd van 10 dagen voordat jij je bericht had gezonden en je kan niet zomaar 1 van ene dag aanleggen als je nog bezig bent met het andere

dus zorg eerst dat je weet hoe het allemaal werkt voordat je commentaar geeft.

onnozel schaap :twisted:

khoop dat ik jou versla waardoor je op het einde nog een promotieplaats verliest
kampioeneeuh kampioeneeuh kampioeneeuh olee olee
ddeboutte

Post by ddeboutte »

Yvesiezi wrote:
raoulio wrote:
Yvesiezi wrote:Verdiende 1-0 nederlaag tegen de sterkste ploeg van C1: the glassbell.

De stand wordt:
Ranking
1 Verbroederi.. 43
2 the glassbell 43
3 Nop's Heroes 42
4 FC Brehaza 40
5 SK Brugge 36
6 FC Amoebe 35

Jammer genoeg wordt de competitie momenteel beïnvloed door RealMadrid111 dat regelmatig met zijn C ploeg speelt en door de prutsers dat te koppig is om een (goedkoop) nieuw veld aan te leggen. Hierdoor verliest hij 0-5 in thuismatchen + zijn ploeg TS en maakt het dat de andere ploegen gemakkelijk.
FC Brehaza speelt pas op speeldag 30 en dan zal zijn nieuw veld aangelegd zijn en zijn TS terug 100... Bedankt. :twisted:

Volgende week 3 thuismatchen en een uitmatch tegen de Amoebies. 9/12 is gewenst...
Lkkr spannend zo te zien in C1 :P
Ja maar toch ben ik vrij zeker van de promovendi:
the glassbell en Verbr. Robbeke
Volgend seizoen:
Nop's heroes en FC Amoebe/FC Brehaza

Het seizoen daarna:
FC Amoebe/FC Brehaza?

:D
volgend seizoen promoveer ik :wink:
kampioeneeuh kampioeneeuh kampioeneeuh olee olee
Daan.//

Post by Daan.// »

maa 1 mei 2006 (04:00 CET) L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? Budistii Stel in
din 2 mei 2006 (04:00 CET) L Nala ?? - ?? Gaan-Met_Die_Banaan Stdon 4 mei 2006 (04:00 CET) L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? FC Kama Stel in
vri 5 mei 2006 (04:00 CET) L Real Brugge ?? - ?? Gaan-Met_Die_Banaan Stel in

Ik verwacht niet minder als 12/12
Molleke

Post by Molleke »

Daan.// wrote:maa 1 mei 2006 (04:00 CET) L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? Budistii Stel in
din 2 mei 2006 (04:00 CET) L Nala ?? - ?? Gaan-Met_Die_Banaan Stdon 4 mei 2006 (04:00 CET) L Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? FC Kama Stel in
vri 5 mei 2006 (04:00 CET) L Real Brugge ?? - ?? Gaan-Met_Die_Banaan Stel in

Ik verwacht niet minder als 12/12
12/12 zeker haalbaar.
Als wij punten delen met kvm of roslar sta jij plots terug in de top 2.
Hopelijk volgend seizoen beiden in B2
ImageImage
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

ddeboutte wrote: kijk jongen ik zal je dat eens uitleggen, ik had een heel slecht veld toen ik dat zag had ik al een nieuw aangelegd van 10 dagen voordat jij je bericht had gezonden en je kan niet zomaar 1 van ene dag aanleggen als je nog bezig bent met het andere

dus zorg eerst dat je weet hoe het allemaal werkt voordat je commentaar geeft.

onnozel schaap :twisted:

khoop dat ik jou versla waardoor je op het einde nog een promotieplaats verliest
Als je slimmer waart, moest je weten dat je wel een ander veld kunt aanleggen ook al ben je momenteel bezig met een veld dat 10 dagen duurt.
Hierdoor geef je volgende week Verbr. Robbeke zomaar 3 punten cadeau.
En wellicht promoveer ik toch niet, dus mag je gerust winnen op de laatste speeldag, moest je dan geen andere stomme fout gemaakt hebben tenminste. 8)

Ps beetje beleefd zijn mag ook hoor. :roll:
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Isis

Post by Isis »

euhm,

ten eerste: ik denk niet dat je een nieuw veld kan aanleggen terwijl er nog een ander in aanbouw is (dacht dat eerst ook)
ten tweede: new pitch (2 days) dwz dat ik dinsdag tegen een 'normale' ploeg speel, een extra fitte ploeg zelfs, waarschijnlijk ;-)

als ik het goed heb, heeft alleen nop's heroes kunnen profiteren van de kanshebbers op een titel :wink:
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Isis wrote:euhm,

ten eerste: ik denk niet dat je een nieuw veld kan aanleggen terwijl er nog een ander in aanbouw is (dacht dat eerst ook)
ten tweede: new pitch (2 days) dwz dat ik dinsdag tegen een 'normale' ploeg speel, een extra fitte ploeg zelfs, waarschijnlijk ;-)

als ik het goed heb, heeft alleen nop's heroes kunnen profiteren van de kanshebbers op een titel :wink:
1/ Je kan/kon het volgens mij wel, ik heb het alleszins zeker al 1 keer gedaan enkele maanden geleden
2/ Per dag dat je pitchstatus op 0 staat, verlies je 5% teamspirit.
En tegen een ploeg met TS 75% zal je wellicht wel kunnen winnen, veronderstel ik.

Snap je de competitievervalsing?
Ik heb ddeboutte vorige week een bericht gestuurd ivm zijn veld.
Had hij gereageerd, had ik hem kunnen vertellen dat je wel een veld van 1 dag kan aanleggen als je bezig bent met een veld van 10 dagen.
Nu is het de moeite niet meer...
Silversun Kaisers (B3)
Isis

Post by Isis »

Ja, Yvesiezi, ik KEN het begrip competitievervalsing en er is blijkbaar weer eens maar één slachtoffer. :roll:
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Yvesiezi wrote: Had hij gereageerd, had ik hem kunnen vertellen dat je wel een veld van 1 dag kan aanleggen als je bezig bent met een veld van 10 dagen.
WRONG!!!!!!
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
silverblast

Post by silverblast »

Yvesiezi, je zit op het verkeerde spoor hoor, dat is dus NIET mogelijk... :?
Trouwens, denk je zelf ook niet dat ddeboutte hier meer nadelen aan ondervindt dan jij zelf? Maar hem hoor ik nochtans niet klagen... :?
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Molleke

Post by Molleke »

Zoals elke goede manager is het dus belangrijk om regelmatig je pleinstatus na te kijken.
Is trouwens heel eenvoudig.
TIP: leg steeds plein aan van 1 dag
ImageImage
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

OscarCookie wrote:
Yvesiezi wrote: Had hij gereageerd, had ik hem kunnen vertellen dat je wel een veld van 1 dag kan aanleggen als je bezig bent met een veld van 10 dagen.
WRONG!!!!!!
Ik ben er nochtans 100% zeker van dat het KON.
Is dit dan veranderd?

Ik heb het gedaan enkele maanden geleden maar ik weet wel dat er iets veranderd met de code rond de pleinstatus.

Na edit: ik ben in mijn history gaan kijken maar vind niet direkt iets terug.
Ik begin dus te twijfelen.
Mijn excuses moest ik verkeerd zijn. Maar het blijft jammer dat sommige ploegen ervan kunnen profiteren, zeker als de ploegen zo aan elkaar gewaagd zijn.
Maar dat van 'onnozel schaap' van meneer ddeboutte ben ik nog niet vergeten. Zielig. :evil:
Last edited by Yvesiezi on Sat Apr 29, 2006 1:58 pm, edited 2 times in total.
Silversun Kaisers (B3)
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Isis wrote:Ja, Yvesiezi, ik KEN het begrip competitievervalsing en er is blijkbaar weer eens maar één slachtoffer. :roll:
Dat heb ik niet gezegd. Maar jij bent mijn grootste concurrent voor plaats 2 in de competitie. Ik ga er vanuit dat plaats 1 voor the glassbell is en dat Nop's Heroes iets minder heeft gepresteerd dan jou.
Als ik vergelijk met mij resultaten tenminste.

Natuurlijk komt competitievervalsing bij iedereen voor maar omdat ik bovenaan geklasseerd ben, focus ik me meer op die ploegen.
Silversun Kaisers (B3)
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

silverblast wrote:Yvesiezi, je zit op het verkeerde spoor hoor, dat is dus NIET mogelijk... :?
Trouwens, denk je zelf ook niet dat ddeboutte hier meer nadelen aan ondervindt dan jij zelf? Maar hem hoor ik nochtans niet klagen... :?
Logisch,
Hij verliest punten door zijn eigen fout.
Mijn concurrenten pakken punten door iemand anders fout.

Moraal van het verhaal: kijk elke dag je pleinstatus na en vervang indien nodig eerst naar een veld van 1 dag en upgrade dan pas naar een duurder veld.
Silversun Kaisers (B3)
Daan.//

Post by Daan.// »

Isis wrote:Ja, Yvesiezi, ik KEN het begrip competitievervalsing en er is blijkbaar weer eens maar één slachtoffer. :roll:
hoe dan? :D
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”