Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
"LensDreamTeam maakt bekend na dit seizoen te gaan proberen met 2 spitsen te spelen"
Na lang overleg met het bestuur heeft de technische staf goedkeuring gekregen om volgend seizoen met twee spitsen te gaan spelen. De adviezen van collegamanagers waren in dat opzicht een steuntje in de rug voor het standpunt van de manager. De drang om anders te spelen is bij de manager aanwezig, hij wil weer eens een ander systeem gaan proberen. In zijn eerste jaren speelde hij altijd met 4 verdedigers, 3 middenvelders en 3 aanvallers. Na verloop van tijd bleek dat het eens anders moest en dus werd de 3-4-3 tactiek gebruikt..
Na een groot aantal seizoenen met deze aanvallende speelstijl gespeeld te hebben, is het tijd voor wat anders vindt de manager. Er zullen flink wat omschakelingen moeten plaatsvinden om dit tot stand te laten komen, en daar wordt nog voor overlegd. Als de prestaties te veel zullen gaan lijden onder deze omvormingen, zal overwogen worden 3-4-3 nog een tijdje te blijven spelen.
Meer nieuws volgt.
Vermoedelijke vertrekken bij overschakeling naar twee spitsen :
Alle LF's, ook Goossens (87 %, 26 jaar, bp 70)
Alle RF's, ook VandenBergh (89 %, 23 jaar, bp 71)
Na lang overleg met het bestuur heeft de technische staf goedkeuring gekregen om volgend seizoen met twee spitsen te gaan spelen. De adviezen van collegamanagers waren in dat opzicht een steuntje in de rug voor het standpunt van de manager. De drang om anders te spelen is bij de manager aanwezig, hij wil weer eens een ander systeem gaan proberen. In zijn eerste jaren speelde hij altijd met 4 verdedigers, 3 middenvelders en 3 aanvallers. Na verloop van tijd bleek dat het eens anders moest en dus werd de 3-4-3 tactiek gebruikt..
Na een groot aantal seizoenen met deze aanvallende speelstijl gespeeld te hebben, is het tijd voor wat anders vindt de manager. Er zullen flink wat omschakelingen moeten plaatsvinden om dit tot stand te laten komen, en daar wordt nog voor overlegd. Als de prestaties te veel zullen gaan lijden onder deze omvormingen, zal overwogen worden 3-4-3 nog een tijdje te blijven spelen.
Meer nieuws volgt.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Als je toch bezig bent, verkoop dan ook meteen die agressieve spelers,want daar heb je er genoeg van!lobert wrote:"LensDreamTeam maakt bekend na dit seizoen te gaan proberen met 2 spitsen te spelen"
Na lang overleg met het bestuur heeft de technische staf goedkeuring gekregen om volgend seizoen met twee spitsen te gaan spelen.
Meer nieuws volgt.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Klassement na 20 wedst.brever wrote:C 2 HEENRONDE 15 W.
Klassement
1 Overpelt FFC 37
2 Opereta 35
3 GloryBuffalos 33
4 Yotto 33
5 Zeljeznicar.. 31
6 Purple Army 28
Divisie C.2
16.Overpelt FFC-Laino 2/1
17.GloryBuffalos - Overpelt FFC 3/3
18.Overpelt FFC-Levski SP 1/0
19.Overpelt FFC-Yotto 3/3
20.Metalup - Overpelt FFC1/2
1 Overpelt FFC 48
2 Opereta 47
3 Yotto 44
4 Zeljeznicar.. 43
5 GloryBuffalos 41
6 Purple Army 40
het blijft spannend,ben benieuwd hoelang ik het nog bovenaan kan uitzingen,ik had dit nooit verwacht,zelfs geen top 10.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
3-2 verlies tegen KVM.
Volledig terecht want was op elke linie de mindere.
Voor de 2de plaats zal het werken worden :
1 kvm 48 20 15 3 2 59 28 +31
2 KRC Molleke 43 20 13 4 3 49 24 +25
3 Gaan-Met_Die_Spain 43 20 13 4 3 34 17 +17
4 racingbojkes 41 20 13 2 5 61 35 +26
5 Roslar SV 41 20 13 2 5 49 30 +19
Volledig terecht want was op elke linie de mindere.
Voor de 2de plaats zal het werken worden :
1 kvm 48 20 15 3 2 59 28 +31
2 KRC Molleke 43 20 13 4 3 49 24 +25
3 Gaan-Met_Die_Spain 43 20 13 4 3 34 17 +17
4 racingbojkes 41 20 13 2 5 61 35 +26
5 Roslar SV 41 20 13 2 5 49 30 +19

-
Ik heb vandaag met 1-2 gewonnen bij Lions. Een welverdiende overwinning!! Eigenlijk had het veeel meer moeten zijn, maar het gaat om de 3 punten die we binnen hebben gehaald!
Verder won de hele top 7. Dus we zijn er niet zoveel mee opgeschoten.
Wel staat morgen de kraker tegen 5 PIOTTE F.C. op het programma waar we een grote slag kunnen slaan!
1 Trenguitos 52
2 Real Aldamir 51
--------------------------------------------------------------------------------
3 HS ZUYD 43
4 5 PIOTTE F.C. 39
Verder won de hele top 7. Dus we zijn er niet zoveel mee opgeschoten.
Wel staat morgen de kraker tegen 5 PIOTTE F.C. op het programma waar we een grote slag kunnen slaan!
1 Trenguitos 52
2 Real Aldamir 51
--------------------------------------------------------------------------------
3 HS ZUYD 43
4 5 PIOTTE F.C. 39

-
Klassement
1 The Arbiters 47
2 ksv hillegem 46
3 RSCAlé 41
4 Lanzese 39
5 SK Lo 37
6 Pinhal de F.. 33
7 teamjoske 30
8 uchiha_star 29
9 Lunteren 27
10 El Chupacabra 27
11 satters 27
12 F.C. Weetabix 25
13 MUGTEAM 18
14 f.c de tonnies 16
15 Chili Pepper 7
16 The Pinkies 0
Divisie C.3
Dolle PB-pret met ksv hillegem. Gisteren stond hij nog eerste, nu is het weer mijn beurt.
1 The Arbiters 47
2 ksv hillegem 46
3 RSCAlé 41
4 Lanzese 39
5 SK Lo 37
6 Pinhal de F.. 33
7 teamjoske 30
8 uchiha_star 29
9 Lunteren 27
10 El Chupacabra 27
11 satters 27
12 F.C. Weetabix 25
13 MUGTEAM 18
14 f.c de tonnies 16
15 Chili Pepper 7
16 The Pinkies 0
Divisie C.3
Dolle PB-pret met ksv hillegem. Gisteren stond hij nog eerste, nu is het weer mijn beurt.

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
idd, wat een ratings..Isis wrote:In c1 laat the glassbell punten liggen bij Hoevi. Hoevi haalde geweldige ratings (137 met maar 75% agressie) en the glassbell kende pech. Maar het fantastische gevolg is dat Verbroedering Robbeke alleen op kop staat. Eindelijk werpt die massage zijn vruchten af
echt zonde dat ik in het begn van het seizoen zo slecht speelde, anders had ik het jullie nog lastig kunnen maken..
nou, we zien wel waar het eindigt. Donderdag tegen Brehaza, misschien kan ik nog wat doen..
Last edited by Hoevi on Mon May 01, 2006 10:49 am, edited 1 time in total.
-
1. In het begin speelde ik denk ik teveel wedstrijden per dag, ik wilde mijn TS weer te snel omhoog hebben denk ik. Volgend seizoen ga ik eens kijken hoe andere teams het begin van het seizoen aanpakken (had ik al veel eerder moeten doen)Isis wrote:@Hoevi: Hoe komt het dan dat je in het begin zo slecht speelde?
PS Gaan de Nederlanders er nu voor zorgen dat de Belgen promoveren?
2. Ik hoop het niet, ik speel ook nog thuis tegen Brehaza en dat ik duidelijk een belg.. Maar ik heb Nop's Heroes ook nog thuis en ik speel uit tegen jopu, dus het zou zo maar kunnen. Maar ze hebben het in eigen hand, ik kan maar 3 puntjes jatten van ze en zelf kunnen ze veel meer verspelen.. (poëtische uitspraak weer)
-
"LensDreamTeam stijgt naar plek 11"
Na de zeer gemakkelijke overwinning tegen Nordic Vikings, die zijn C of D-team opstelde, komen we op de 11e plaats. De achterstand op de nummer 10 is nog maar 3 punten en dat kan deze week zeker worden goed gemaakt. Hoogstwaarschijnlijk staan we na deze week op positie 9 of 10.
Het doelsaldo werd vandaag flink opgekrikt, VandenBergh maakte er zelfs vijf en geeft daarmee aan dat hij absoluut wil blijven. We hebben nu 36 doelpunten voor en er 35 tegen.
De teamspirit is 97 % en binnenkort gaan we veel spelers wegdoen. Of de omvorming naar 2 spitsen er definitief komt is nog niet bekend.
Na de zeer gemakkelijke overwinning tegen Nordic Vikings, die zijn C of D-team opstelde, komen we op de 11e plaats. De achterstand op de nummer 10 is nog maar 3 punten en dat kan deze week zeker worden goed gemaakt. Hoogstwaarschijnlijk staan we na deze week op positie 9 of 10.
Het doelsaldo werd vandaag flink opgekrikt, VandenBergh maakte er zelfs vijf en geeft daarmee aan dat hij absoluut wil blijven. We hebben nu 36 doelpunten voor en er 35 tegen.
De teamspirit is 97 % en binnenkort gaan we veel spelers wegdoen. Of de omvorming naar 2 spitsen er definitief komt is nog niet bekend.
LensDreamTeam