Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Team President
Deze morgen nipt maar zeker oververdiend met 1-0 gewonnen. We hadden eigenlijk veel ruimer moeten winnen maar bon de 3 punten zijn binnen
Na 20 matchen nog een execo tussen mij en Kennys op de eerste plaats. We hebben zelf evenveel matchen verloren en gelijkgespeeld. Beloofd een spannend slot van de competitie te worden.

Na 20 matchen nog een execo tussen mij en Kennys op de eerste plaats. We hebben zelf evenveel matchen verloren en gelijkgespeeld. Beloofd een spannend slot van de competitie te worden.
Manager van Team De Decker
Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
Wie een vr wilt spelen mag me altijd uitdagen.
Nog steeds het maximum van de punten maar daar wss deze week wel verandering in komen,TS is gezakt daar we onze versterkingen voor volgend seizoen reeds nu begonnen zijn.In principe kan de titel ons niet meer ontsnappen en de 90/90 is geen doel op zich.En morgen en donderdag 2 toppers op het programma zou het wel kunnen zijn dat het max gaat sneuvelen.
S1,S2,S3,S4,S5,S6,S7 : E30 (7e,6e,5e,7e,9e,9e,1e)
S8S,9,S10,S11 : D10 (8e,10e,4e,1e)
S12 : C4 (2de)
S13,S14,S15 : B2 (7e,8e,1e)
S16 : A (?)
Gem. BP A-team : 71
Gem. agressie A-team : 15.91
S8S,9,S10,S11 : D10 (8e,10e,4e,1e)
S12 : C4 (2de)
S13,S14,S15 : B2 (7e,8e,1e)
S16 : A (?)
Gem. BP A-team : 71
Gem. agressie A-team : 15.91
-
- Member of the Soccer Project Association
In D26 zijn er rare dingen gaande
Er zijn betere ploegen willen niet overgaan, wat rare situaties in de stand weergeeft.
(Wil niet zeggen dat de eerste 2 het niet verdienen)
Maar omdat FC-vermeire zijn rezerves laat spelen tegen de laatsten
en de toppers inblikt met zijn eerste ploeg
En De harde kern de goede form nog niet gevonden heeft
En ikzelve met nogal lage TS speel (nu aan't opkrikken want ik sta nu echt slecht) en tegen de toppers met rezerves voor de boeg kom.
De outsiders nog onregelmatig winnen komen we
nogal met een raar klassement te zitten
wat gaat het geven?
en vooral volgend seizoen? Gaat iedereen dan eens voluit gaan (eventueel met sterke zakkers uit C?)

Er zijn betere ploegen willen niet overgaan, wat rare situaties in de stand weergeeft.
(Wil niet zeggen dat de eerste 2 het niet verdienen)
Maar omdat FC-vermeire zijn rezerves laat spelen tegen de laatsten
en de toppers inblikt met zijn eerste ploeg

En De harde kern de goede form nog niet gevonden heeft

En ikzelve met nogal lage TS speel (nu aan't opkrikken want ik sta nu echt slecht) en tegen de toppers met rezerves voor de boeg kom.
De outsiders nog onregelmatig winnen komen we
nogal met een raar klassement te zitten
wat gaat het geven?
en vooral volgend seizoen? Gaat iedereen dan eens voluit gaan (eventueel met sterke zakkers uit C?)

-
na het slechte gelijkspel van dinsdag hebben we vandaag de topper tegen leider Krc top 5 gewonnen met 2-1.Dit is de 2de nederlaag op rij voor de leider(maar wel nog maar de 2de keer dat ze puntenverlies leiden)
De leider blijft als een echte leider bovenaan staan met 10 ptn voor.Maar de nummer 2 heeft amper 2 ptn voor op de nummer 5 dus de 2de promotieplaats is nog lang niet zeker
De leider blijft als een echte leider bovenaan staan met 10 ptn voor.Maar de nummer 2 heeft amper 2 ptn voor op de nummer 5 dus de 2de promotieplaats is nog lang niet zeker
het is spannend aan de top in D18. Vandaag was er de clash tussen de nummers 2 & 3 (FC Lith United & Atletico Bucuresti) wat eindigde op 2-0 in het voordeel van Atletico. De nummer 3 AS Monaco ging de 3 punten halen bij FC Warriors door een 2-4 winst. Door deze gebeurtenissen ziet de top 5 er zo uit:
1) unirea iasi..............67
2) F.C. Lith United.......55
--------------------------------
3) Atletico Bucuresti....55
4) AS Monaco FC........54
5) F.C. Terminators.....45
Het is duidelijk dat unirea iasi de titel nietmeer uit handen zal geven alsook de vierde plaats enkel een droom zal worden voor F.C. Terminators. Maar de 2e plaats wordt zeer interessant om naar uit te kijken. Drie ploegen strijden om de zilveren medaille!
"Het was eigenlijk helemaal geen doelstelling om voor de 2e plaats te strijden, maar nu staan we er toch wel heel dicht bij, zo'n 6 matchen voor het einde van het seizoen. Onze ploeg zal alles op alles zetten om 18/18 te halen, geeft dat een 2e plaats, zeer fijn, de derde plaats (onze feitelijke doelstelling), even goed. Maar van die 4e positie trachten we toch vanaf te geraken." aldus de manager van AS Monaco FC
1) unirea iasi..............67
2) F.C. Lith United.......55
--------------------------------
3) Atletico Bucuresti....55
4) AS Monaco FC........54
5) F.C. Terminators.....45
Het is duidelijk dat unirea iasi de titel nietmeer uit handen zal geven alsook de vierde plaats enkel een droom zal worden voor F.C. Terminators. Maar de 2e plaats wordt zeer interessant om naar uit te kijken. Drie ploegen strijden om de zilveren medaille!
"Het was eigenlijk helemaal geen doelstelling om voor de 2e plaats te strijden, maar nu staan we er toch wel heel dicht bij, zo'n 6 matchen voor het einde van het seizoen. Onze ploeg zal alles op alles zetten om 18/18 te halen, geeft dat een 2e plaats, zeer fijn, de derde plaats (onze feitelijke doelstelling), even goed. Maar van die 4e positie trachten we toch vanaf te geraken." aldus de manager van AS Monaco FC
wordt nog eens tijd dat ik mijn ambities kenbaar maak.
Na een sterke remonte in de 2de helft van de heenronde, ben ik opgeklommen naar de subtop. Met halfweg een 35 op 45 achter mijn naam kon ik niet ontevreden zijn.
De terugronde heb ik aangevat met een 20 op 27, en met nu reeds alle topploegen partij te hebben gegeven, sterkt ons dat in onze overtuiging om een (zo goed als) foutloos seizoenseinde op papier te gaan zetten.
18 op 18 moet het worden, willen we nog kans maken op een onverhoopte maar zo verleidelijke promotieplaats.
Het zal alleszins tot de laatste speeldag duren eer een beslissing valt in D27, wanneer de huidige nrs 1 & 2 een orgelpunt achter hun seizoen moeten zetten in het onderlinge duel.
En ik maar denken aan dat van die 2, pardon 3 honden en een been...

Na een sterke remonte in de 2de helft van de heenronde, ben ik opgeklommen naar de subtop. Met halfweg een 35 op 45 achter mijn naam kon ik niet ontevreden zijn.
De terugronde heb ik aangevat met een 20 op 27, en met nu reeds alle topploegen partij te hebben gegeven, sterkt ons dat in onze overtuiging om een (zo goed als) foutloos seizoenseinde op papier te gaan zetten.
18 op 18 moet het worden, willen we nog kans maken op een onverhoopte maar zo verleidelijke promotieplaats.
Het zal alleszins tot de laatste speeldag duren eer een beslissing valt in D27, wanneer de huidige nrs 1 & 2 een orgelpunt achter hun seizoen moeten zetten in het onderlinge duel.
En ik maar denken aan dat van die 2, pardon 3 honden en een been...

Quansey - Hoboken Wanderers
-
0-1 winst tegen Lobster United.
Allemaal mooi enzo,die 2de plaats maar ik wil enkel 3de of 1ste worden.
De eerste is sowieso ongrijpbaar en de 3de heeft 1 punt minder als ik,dat is goed,maar de 4de heeft maar 2 punten minder als ik dus bestaat de kans dat ik 4de wordt of misschien zelfs 5de of 6de.
Problemen dus!
Allemaal mooi enzo,die 2de plaats maar ik wil enkel 3de of 1ste worden.
De eerste is sowieso ongrijpbaar en de 3de heeft 1 punt minder als ik,dat is goed,maar de 4de heeft maar 2 punten minder als ik dus bestaat de kans dat ik 4de wordt of misschien zelfs 5de of 6de.
Problemen dus!