Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

matt
Member of the Soccer Project Association

Post by matt »

Veg wrote:
raoulio wrote:
Veg wrote:Deze nacht nog onverwachts op stap gegaan waardoor ik pas tijdens de simulatie pas terug thuis kwam, gelukkig had ik puur toevallig gisterenmiddag mijn ploeg al opgesteld terwijl ik dit anders bijna nooit doe, dat is geluk hebben.

Verder zit de toekomst er deze week heel somber uit, twee zeer moeilijke verplaatsingen tegen de nummers 2 en 3 en ik kan niet op mijn volledige kern rekenen. Een overwinning zal tegen geen van deze twee ploegen een optie zijn. Morgen zal ik zowieso verliezen, ik stel enkel nog mijn zo goed mogelijke ploeg op om mijn doelpuntensaldo niet te hard te vern**ken. Verder moet ik thuis tegen Pinguins of doom, niet te onderschatten zij zijn namelijk 1 van de 2 ploegen die mij dit seizoen al eens wist te verslaan.
Duw jezelf maar in de underdog rol, dat gaat je mooi niet lukken.
Tegen prutsersVK ben je idd redelijk kansloos of hij moet alle domme dingen doen :P
Donderdag krijg je een zeer gemakkelijke wedstrijd waarmee je je doelsaldo nog verder de lucht in kunt trappen want Pinguins of Doom is kwalitatief niet super sterk en op het moment heeft hij ook nog eens een zeer lage TS, 3 makkelijke punten dus. Hierdoor zul je vrijdag tegen mij wel mooi voor de dag kunnen komen en mij 1 tot 3 punten afsnoepen en plots sta je 1e los van de rest :)
Laat duidelijk zijn dat enkel mijn A-team Pingiuns of doom kan verslaan.
Mooi niet, ik ga nog dit seizoen promoveren naar A en daar dan iedereen de loef afsteken.

:wink:

Nee, ok, ik denk dat je zelfs met je B zal kunnen winnen van me hoor, momenteel stel ik werkelijk niks voor omwille van 'onderhoudswerken'. Je mag dus de 3 punten reeds aan jouw kant rekenen, ook al hadden we in het begin van het seizoen nog wat geluk om iets te forceren tegen u.
Met m'n TS haal ik voorlopig met m'n A-team slechts ratings die iets boven de 40 gaan, dus je hoeft je normaal geen zorgen te maken.
Veg

Post by Veg »

Ik ben zeer tevreden met het gelijkspel op verplaatsing tegen PrutsersVK, al was dit niet bepaald verdiend als je de linieratings bekijkt.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Veg

Post by Veg »

matt wrote:
Veg wrote:
raoulio wrote: Duw jezelf maar in de underdog rol, dat gaat je mooi niet lukken.
Tegen prutsersVK ben je idd redelijk kansloos of hij moet alle domme dingen doen :P
Donderdag krijg je een zeer gemakkelijke wedstrijd waarmee je je doelsaldo nog verder de lucht in kunt trappen want Pinguins of Doom is kwalitatief niet super sterk en op het moment heeft hij ook nog eens een zeer lage TS, 3 makkelijke punten dus. Hierdoor zul je vrijdag tegen mij wel mooi voor de dag kunnen komen en mij 1 tot 3 punten afsnoepen en plots sta je 1e los van de rest :)
Laat duidelijk zijn dat enkel mijn A-team Pingiuns of doom kan verslaan.
Mooi niet, ik ga nog dit seizoen promoveren naar A en daar dan iedereen de loef afsteken.

Nee, ok, ik denk dat je zelfs met je B zal kunnen winnen van me hoor, momenteel stel ik werkelijk niks voor omwille van 'onderhoudswerken'. Je mag dus de 3 punten reeds aan jouw kant rekenen, ook al hadden we in het begin van het seizoen nog wat geluk om iets te forceren tegen u.
Met m'n TS haal ik voorlopig met m'n A-team slechts ratings die iets boven de 40 gaan, dus je hoeft je normaal geen zorgen te maken.
Van mijn B-team zit de meeste spelers hun moraal maar in de 70 omdat ik bijna alleen maar league wedstrijden speel doordat soccerproject me niet meer zoveel kan boeien als vroeger. Die spelers opstellen houd een risico in.
2-9-2008
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Gelijkspel nr. 234, donderdag tegen Leeds moet er verdorie nog eens gewonnen worden :evil:
ImageImageImage
JOY

Post by JOY »

21ste speeldag in B3

Gendringen gaat door !

De topper Gendringen-FC Keisarit werd gewonnen
door de thuisploeg met 3-2 , hiermede zetten ze een stap
naar de promotie , want Keisarit volgt nu al op 5 punten.

En het geluk kon niet op voor de nederlanders
want achtervolger Westel ging onderuit op het veld van los culés
1-0 , Westel speelde de tweede helft met 10 man
na een tweede gele kaart voor CB Kalkan
Westel volgt nu op 7 punten van de leiders

Tgang blijft nog in het spoor van de leiders
zij wonnen thuis 2-1 tegen Crystalclear
ook daar speelden de bezoekers een tweede helft
met 10 man , er was rood voor CM Deschacht

In Tongeren kregen de 18.000 toeschouwers een spannende
wedstrijd te zien . Twee gelijkwaardige ploegen
streden voor de zege. Het gehalveerde thuisvoordeel
was nog juist voldoende om de punten thuis te houden.
Het werd een nipte 2-1 zege voor Tongeren tegn KV Joy

KRC Pehari had minder geluk met Titanii
de bezoekers gingen met een 2-3 zege naar huis
Pehari blijft laatste en met 11 punten achterstand
op de veilige 10de plaats ,ziet de toekomst er niet rooskleurig uit

Ook voor KRC De Pekpot lijkt het doek gevallen te zijn
een 4-3 nederlaag op het veld van Leeds United,
houdt hen op de voorlaatste plaats met 10 punten achterstand

De tiende plaats wordt nu ingenomen door the Babies
zij gingen 3-3 gelijk gaan spelen bij de groene duivels Leuven

De Sweepies verloren op eigen veld , 1-3 tegen De Zoeloe's
en komen nu in degradatiegevaar ,
de transfers van de laatste dagen hebben hun teamspirit
géén deugd gedaan , en het zal knokken worden voor de punten

de stand

1. Gendringen.........49
2. Tgang.................48
3. FC Keisarit..........44
4. Westel................42

10. The Babies.....................23
11. Sweepies.......................22
12. Groene duivels leuven.....20
13. KV Joy...........................17
raoulio

Post by raoulio »

Veg wrote:
matt wrote:
Veg wrote: Laat duidelijk zijn dat enkel mijn A-team Pingiuns of doom kan verslaan.

Van mijn B-team zit de meeste spelers hun moraal maar in de 70 omdat ik bijna alleen maar league wedstrijden speel doordat soccerproject me niet meer zoveel kan boeien als vroeger. Die spelers opstellen houd een risico in.
Als het je toch niet meer zo veel boeit, kun je mij wel laten winnen :wink:
En idd prutsersVK is vandaag flink benadeeld, hij was duidelijk de betere, maar ik mag niet klagen, als mij dat donderdag maar niet gebeurd.

Vandaag werd er met 2-7 gewonnen tegen Alhos Vedros FC en dat is goed voor m'n doelsaldo, die voorheen niet echt geweldig was. Ik nam vandaag niet veel risico om geen kaarten op te lopen (scheids 65%, ik speelde 10%) en toch krijgt een speler met 16% agressie nog geel met als gevolg een schorsing :? Gelukkig heb ik een redelijke vervanger.

1 feyenoordie 46
2 VegAttack 45
3 prutsersVK 44
4 Boca Juniors 40
5 Lazio 1900 37
Divisie B.1
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Veg

Post by Veg »

Hij kon het voor zichzelf bijna alleen maar verpesten door zo agressief te spelen als hij nu heeft gedaan, blunders als deze zijn de reden waarom de beste ploegen niet altijd het eerste eindigen.
2-9-2008
raoulio

Post by raoulio »

Veg wrote:Hij kon het voor zichzelf bijna alleen maar verpesten door zo agressief te spelen als hij nu heeft gedaan, blunders als deze zijn de reden waarom de beste ploegen niet altijd het eerste eindigen.
Dat was het denk ik niet, het agressief spelen van hem was de andere reden ( buiten prestatie van spelers) waarom hij meer rating haalde. De rode kaart heeft zijn verdediging aangetast maar omdat die nogal laat kwam had dat niet meer veel invloed, hij heeft eerder een portie pech dan een domme blunder.
Maarja we hebben er beide geen last van toch :)
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Vrijdag kan ik de koppositie overnemen van rollerbal en normaal gesproken moet dat lukken met een fitte selectie thuis.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
akki

Post by akki »

gangstakiller wrote:Vrijdag kan ik de koppositie overnemen van rollerbal en normaal gesproken moet dat lukken met een fitte selectie thuis.
ik zal er alles aan doen om dat te verkopen maar jij hebt natuurlijk het grote voordeel, doordat je over een volledig fitte kern zal beschikken zonder schorsingen.

Maar ik zal mijn vel duur verkopen
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Het ziet ernaar uit dat ik hier volgend seizoen mag komen posten. De pech blijft me achtervolgen. Nu wil ik weten, waar kan ik terecht?? :wink:
gangstakiller

Post by gangstakiller »

akki wrote:
gangstakiller wrote:Vrijdag kan ik de koppositie overnemen van rollerbal en normaal gesproken moet dat lukken met een fitte selectie thuis.
ik zal er alles aan doen om dat te verkopen maar jij hebt natuurlijk het grote voordeel, doordat je over een volledig fitte kern zal beschikken zonder schorsingen.

Maar ik zal mijn vel duur verkopen
Zal er om spannen
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Ik ben erg benieuwd... Reesing en ik zitten natuurlijk met smart te wachten op puntverlies van jullie beiden :D

Vandaag met 0-1 gewonnen van dream. Ik had een gokje genomen met een veredeld B elftal en dat heeft goed uitgepakt. Donderdag thuis tegen Flipmode. Een lastige klus, die zit nog midden in de degradatiestrijd. We spelen gelukkig thuis...
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
prutsersVK
Coach

Post by prutsersVK »

Veg wrote:Hij kon het voor zichzelf bijna alleen maar verpesten door zo agressief te spelen als hij nu heeft gedaan, blunders als deze zijn de reden waarom de beste ploegen niet altijd het eerste eindigen.
Mij moet je het spel niet meer uitleggen. Blunders maak ik al lang niet meer. Allez toch geen grote :wink: :D . Niet winnen met in totaal een bonus van 6 in de ratings is volgens mij gewoon brute pech. De enige manier dat jij een hogere rating dan mij kon halen is dat jij 10 of 20% meer agressie zou hebben dan mij en daar anticipeerde ik op.
Tot nu toe heb ik op 21 wedstrijden 4 keer een mindere rating gehaald dan mijn tegenstander (en 1 keer onterecht een punt gepakt met 1 procentje minder). Maar ondertussen ben ik in totaal toch al 19 punten kwijt of zo. Veel te veel dus

Donderdag topmatch tegen feyenoordie
Dat de beste mag winnen :wink:
9. B1 7de plaats - Kwartfinale beker
10.B1 6de plaats - Achtste finale beker
11.B1 3de plaats
12 B1 5de plaats - Halve finale beker
13 B1 6de plaats - R9
14 B1 10de plaats - R9
15 B1 5de plaats
akki

Post by akki »

prutsersVK wrote:
Mij moet je het spel niet meer uitleggen. Blunders maak ik al lang niet meer. Allez toch geen grote :wink: :D . Niet winnen met in totaal een bonus van 6 in de ratings is volgens mij gewoon brute pech. De enige manier dat jij een hogere rating dan mij kon halen is dat jij 10 of 20% meer agressie zou hebben dan mij en daar anticipeerde ik op.
Tot nu toe heb ik op 21 wedstrijden 4 keer een mindere rating gehaald dan mijn tegenstander (en 1 keer onterecht een punt gepakt met 1 procentje minder). Maar ondertussen ben ik in totaal toch al 19 punten kwijt of zo. Veel te veel dus

Donderdag topmatch tegen feyenoordie
Dat de beste mag winnen :wink:
we gaan er een gelijkspel van maken, dan is het tenminste terug spannend
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”