Divisie E
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Kevin is magic wrote:vandaag 5-2 gewonnen van een fc team.
men 2 topschutters scoorde elks 2 doelpunten en men andere spits trapte zen 9de van het seizoen tegen de netten!
Morgen spelen we om 10h en 22h voor een vriendschappelijke beker
en Donderdag trekken we naar het lastige Tsjechise
2.FC Tauren(nummer10)
Stand E.71 (top6)
1 Belgium Squad 56
2 AS BARI 55
--------------------------------------------------------------------------------
3 Blauwzwart 45
4 F.C. Aliens 44
5 Freestar 42
6 Zanarkand Abes 35
Bij Fc Tauren doen zijn beste spelers niet mee

-
dan was het toch in een heel verre toekomst geweest omdat mijn transferbeleid heel traag ging gaan... ik was meer op eigen jeugd gericht dan op aankopen waardoor ik mijn ploeg niet kan opbouwen om snel op te klimmeninstallatietechnicus wrote:@ mysticalguard
Jammer dat je stopt, ik zie toch als een toekomstige A divisie speler.

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
Wij verliezen bij deze een grote SPeler! Ik wil u bedanken voor alle tips die ik van u heb gekregen en de analyse. Het ga je goed! En laat af en toe nog iets van je horen hemysticalguard wrote:Neen geen problemen hoorGewoon ewa ontgroeid vrees ik. Zijn andere interessen bijgekomen zoals ons jeugdhuis dat nog niet zolang open is. Nieuwe toffe mensen leren kennen waaronder een iemand met wie ik wel iets zie zitten en daar kruipt dan ook weer tijd in... en dan ook nog eigen sitejes en dergelijke... vrij druk leventje, en tja men interesse in sp ewa geminderd denk ik. En op mijn eentje spelen in een online spel? no way... ik moet interactie hebben als het multiplayer is.

FC Laguna > Trying to manage it !
-
Ach, daarom dat ik je nergens meer zag. (het viel me echt op dat je niet vaak meer postte.
)
Nu, hier dan mijn tekstje:
Eerst en vooral bedankt voor het zeer aangename gezelschap dat je altijd was. Een goed voorstel, een leuke discussie was nooit ver weg met jou erbij!
Ik kan me nog je ellenlange teksten over spelerambitie en wat je nog allemaal uit je duim hebt gezogen levendig inbeelden.
Er mogen er hier zo meer rondlopen.
Ten tweede bedankt voor de opstellingsanalyse, waarbij je commentaar geeft op elke mogelijke opstelling. Ik vond ze uiterst handig en staat nu opgeslagen op mijn pc'tje.
Ten derde en ten laatste, heel jammer dat je vertrekt. Je was (bent) een zeer sterke manager die volgens mij een groot palmares kan/kon schrijven.
Hopelijk denk je eens terug aan SP als je leven wat minder druk is.
Verder wil ik je uiteraard nog succes wensen met je werk, je jeugdhuis en wat weet ik niet nog allemaal.
Tot je nog eens terug komt dan maar.

Nu, hier dan mijn tekstje:
Eerst en vooral bedankt voor het zeer aangename gezelschap dat je altijd was. Een goed voorstel, een leuke discussie was nooit ver weg met jou erbij!

Ik kan me nog je ellenlange teksten over spelerambitie en wat je nog allemaal uit je duim hebt gezogen levendig inbeelden.

Ten tweede bedankt voor de opstellingsanalyse, waarbij je commentaar geeft op elke mogelijke opstelling. Ik vond ze uiterst handig en staat nu opgeslagen op mijn pc'tje.

Ten derde en ten laatste, heel jammer dat je vertrekt. Je was (bent) een zeer sterke manager die volgens mij een groot palmares kan/kon schrijven.
Hopelijk denk je eens terug aan SP als je leven wat minder druk is.
Verder wil ik je uiteraard nog succes wensen met je werk, je jeugdhuis en wat weet ik niet nog allemaal.

Tot je nog eens terug komt dan maar.

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Jammer dat MG ermee stopt!!
Hetgeen ik altijd relateerde aan u waren de ellenlange berichten op het forum. De lange berichten waarin u iemand netjes te woord stond, iemand hielp, discussies sustte en bovenal goede beschrijvingen van SP (en dan doel ik op de opstellingstactieken.
Ik vond je altijd een relexe gast die nooit zijn mondje hield en daar waar nodig was ingreep!!
Ook is je wel bekend, dat ik je naam altijd iets mysterieus' vond hebben. Jammer genoeg verdwijnt deze naam + de welbekende pinguin nu van het forum!!
Het ga je goed en veel succes op et werk, in het gezin, in et jeugdwerk enz.
Greetz Leendert
Hetgeen ik altijd relateerde aan u waren de ellenlange berichten op het forum. De lange berichten waarin u iemand netjes te woord stond, iemand hielp, discussies sustte en bovenal goede beschrijvingen van SP (en dan doel ik op de opstellingstactieken.
Ik vond je altijd een relexe gast die nooit zijn mondje hield en daar waar nodig was ingreep!!
Ook is je wel bekend, dat ik je naam altijd iets mysterieus' vond hebben. Jammer genoeg verdwijnt deze naam + de welbekende pinguin nu van het forum!!
Greetz Leendert

-
Lol thanx silver en leendert maar erm Leendert... int Gezin, da kan nog wel effe wachten... woon op men eentjeleendert wrote:Jammer dat MG ermee stopt!!
Greetz Leendert

KRC Tux results:
New team
-
Je opstellen zijn natuurlijk befaamd! Inhoudelijk zeer sterk en ook niet echt langdradig om te lezen.mysticalguard wrote:Lol thanx silver en leendert maar erm Leendert... int Gezin, da kan nog wel effe wachten... woon op men eentjeEn is mijn opstellingsschrijven dan zo ingeburgerd geraakt?
Af en toe zal ik wel eens komen piepen op het forum als het wat te saai is op mijn werk. Dus de pinguin zal wel niet verdwijnen.

Een goeie reputatie maak je niet zomaar kapot.

The Arbiters - F.73
Mysticalguard, ik vind het ook erg jammer dat je dermee stopt. Ik keek altijd uit naar je goede raad in het spel en je team was idd steeds 1 van de eerste waarvan ik 's morgens naar de uitslag ging kijken
!!
Jammer dat een van de betere managers het spel verlaat ! Het ga je goed en veel succes !!!

Jammer dat een van de betere managers het spel verlaat ! Het ga je goed en veel succes !!!
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
Pff wat een opluchting!! Dat was het enige waar ik bang voor was!! Hehe geintje hemysticalguard wrote:Dus de pinguin zal wel niet verdwijnen.

Uw opstellen waren inderdaad goed te lezen met retegoeie inhoud!! U had meestal gelijk en dat kunnen de meeste mensen niet zeggen. Je bent echt iemand met een heldere blik op et leven!
Da gezin komt wel

Greetz

-
MG:vind het heel jammer dat je stopt,aan iedereen kon je zo goed uitleg geven,en die opstellen waren fantastisch.
btw. kzag u toch binnen enkele seizoenen in A of B ze.
vind het heel jammer.
btw. kzag u toch binnen enkele seizoenen in A of B ze.
vind het heel jammer.
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
-
Ik heb ze nog kunnen terugvinden op Alles over SP en vrage: (op de laatste pagina, en ergens tussen al die pagina's van de F-divisie staat het nog eens)sjotter wrote:@Mysticalguard:Ik zit nog niet zo heel lang op SP, dus ken ik je niet zo goed.Toch jammer dat je ermee stopt.
Maar kan iemand me het topic of de tekst eens tonen ivm de opstellingen lijkt best handig
Tnx
mysticalguard wrote:voila zal nu eens ff zeggenwat mijn mening is:qwerty wrote:wa speelde best tegen een 4-3-3 passen en tegen een 3-4-3 kick en rush ? zo van taktieken en sitjl enzo en opstelling ... zijn er managers die voor zowat alle opstellingen zowat de beste tacktiek weten ?
alvast bedankt he
3-4-3:Passen-spel : Het middenveld wordt versterkt ten nadele van de rest van de ploeg.
Kick and rush : De aanval wordt versterkt ten nadele van de rest van de ploeg.
Lange bal : Het middenveld wordt overgeslagen ten voordele van je verdediging en aanval.
Verdedigende muur : De verdediging wordt versterkt ten nadele van de rest van de ploeg.
Zonder tactiek.
Sterke punten: Middenveld en Aanval
Zwakke punten: Verdediging
Wanneer gebruiken: als je wilt aanvallend spelen
Geschikte tactiek: Kick and rush (++), Passing (+), Lange bal (+), Zonder tactiek (=), Verdedigende muur (-). Waarom Kick en Rush ++? wel omdat dit een aanvallende opstelling is dus zou je moeten kiezen voor de meest aanvallende tacktiek
Stijl: +75%, we willen aanvallend spelen dus gaan we ons ook aanvallend gedragen he
Agressie: afhankelijk van de scheids (en tegenstander)
3-5-2:
Sterke punten: Middenveld
Wanneer gebruiken: als je extreem zwak bent in je middenveld of als je veel verdedigers geblesseerd hebt.
Geschikte tactiek: Kick and rush (-), Passing (++), Lange bal (-), Zonder tactiek (=), Verdedigende muur (-). Waarom Passing ++? wel dit is een middenveld gebasseerde opstelling, dus gaan we het nog meer in de verf zetten. Je zou wel kunnen zeggen ik ga men aanval en verdediging wat versterken met lange bal, kick en rush of verdedigend... maar waarom zou je dan met 5 middenvelders gaan spelen
Stijl: 25%-75%, we willen ons hier voornamelijk op balbezit in het middenveld focussen dus gaan we de bal niet te veel naar achter of naar voor brengen
4-3-3:
Sterke punten: Verdediging en Aanval
Zwakke punten: Middenveld
Wanneer gebruiken: als je onzeker bent van je overwinningskanten maar toch wilt gaan voor de aanval
Geschikte tactiek: Kick and rush (+), Passing (-), Lange bal (++), Zonder tactiek (=), Verdedigende muur (+). Waarom Lange bal ++? wel omdat dit je verdediging nog extra verscherpt.
Stijl: +75% als je kick en rush doet, -25% als je verdedigende muur doet. Als je lange bal doet, tja afhankelijk van wat je wilt maar ik zou dan +75% gaan
4-4-2:
Sterke punten: Middenveld en Verdediging
Zwakke punten:
Wanneer gebruiken: als je niet echt weet wat doen of als je spitsen niet al te best zijn
Geschikte tactiek: Kick and rush (-), Passing (+), Lange bal (=), Zonder tactiek (=), Verdedigende muur (+). Geen uitschieter omdat dit eigenlijk een vrij neutrale tactiek is
Stijl: Gebruiken we passen dan 25%-75%, gebruiken we verdedigende muur dan gaan we ook effectief verdedigen met -25%
4-5-1
Sterke punten: Middenveld en Verdediging
Zwakke punten: Aanval
Wanneer gebruiken: Als je jezelf onderschat of teveel blesures/schorsingen met spitsen
Geschikte tactiek: Kick and rush (--), Passing (++), Lange bal (-), Zonder tactiek (=), Verdedigende muur (+). Waarom Passing ++? wel kijk hiervoor bij de 3-5-2
Stijl: 25%-75%
5-3-2
Sterke punten: Verdediging
Zwakke punten:
Wanneer gebruiken: Wanneer je duidelijk zwakker bent ma toch wilt proberen te flitsen
Geschikte tactiek: Kick and rush (-), Passing (-), Lange bal (+), Zonder tactiek (=), Verdedigende muur (++). Waarom Verdedigende muur ++? wel omdat dit een opstelling is puur voor te verdedigen, dus gaan we ons ook verdediging he... We gaan ons verdediging toch niet zwakker maken om onze 2 spitsen te verstevigen met een extra aanvalsoptie. Dan koos je beter voor 4-3-3
Stijl: -25% Verdedigen is wat we moeten doen!!!
5-4-1
Sterke punten: Verdediging en Middenveld
Wanneer gebruiken: als je totaal niet meer gelooft in je kansen
Geschikte tactiek: Kick and rush (--), Passing (+), Lange bal (-), Zonder tactiek (=), Verdedigende muur (++). Waarom Verdedigen ++? wel zie hiervoor naar 5-3-2
Stijl: -25% (behalve als je voor passing zou kiezen... dan eerder 25%-50%)
Dit is niet hoe het het beste is he.... dit is MIJN visie over hoe IK het zie he... dus laat je hier niet blindelings door leiden!!! Experimenteer is mijn boodschap!
en een 3-4-3 defensive wall is waardeloos... dus de stijlen alleen tegenover elkaar zetten is niet genoeg!
dus een Longball tegen een Kick en rush... is een onvolledige verklaring... je moet het ruimer bezien bekijk eerst vanuit het perspectief van overwicht in aantal en daarna vervolgens van stijl.
Greetz MG

KRC Tux results:
New team
-
-