Ik moet zeggen dat ik nog niet zolang op het forum zit, maar je beschrijving van de mogelijke opstellingen:

Egt goed!
Ik hoop dat je nog wel dikwijls een gaatje vind om eens te posten op het forum!
Moderator: Moderator
Succes met je date.... remember luister geinteresseerd!!!! En toon veel aandacht voor hetgeen ze belangrijk vindt!! Good luck!!!mysticalguard wrote:Nope, zit nu op men werk, en daar heb ik gedaan om 20 voor 5 en na het werk heb ik een date... Dus voor 18u is het niet meer mogelijk + Nog een weekje en ik verlies men login op sp
aaaaagh!mysticalguard wrote:hehe lol ken ze nog ma pas sinds te zondag op internet... tot half 5 snachts blijve chatten (toch leuk als je alleen woont, niemand die komt zeggen dat je moet gaan slapen, pas op er zijn ook mindere kanten aan alleen wonen, laat mij jullie nu niet in een illusie brengen)
De maandag terug op internet en diezelfde dag nog samen naar de cinema gegaan... Dat is blijkbaar ons beiden goed bevallen... en nu sebiet dus genieten van het goede weer in hartje brussel (mijn mp3-speler ligt thuis, enigste wat ze kunnen pikken is men pyama en ondergoed) en daarna blijf ik bij haar op haar kot van de unief slapen... (waarschijnlijk wel appart) ma da betekent da ik morgen langer mag slapen dan normaal om te gaan werkenEn da luistere geen probleem, tot nu toe hebben we blijkbaar dezelfde interessen :p behalve gamen misschien
Allee jong Mystical Guard!!!mysticalguard wrote:Menskes... ik ga er mee stoppen, ik heb al een weekje niet meer ingelogd en heb ondertussen ook al men eerste waarschuwingsmail gekregen.
Niet omdat het spel slecht is ofzo maar de grootste boosdoener is eigenlijk men werk. Sinds het geblokkeerd is spendeer ik minder tijd aan sp. Als ik savonds thuis kom van mijn werk heb ik niet echt de goesting meer om dag na dag mijn ploeg steeds te gaan opstellen en dergelijke.
Ook omdat er savonds en in het weekend vooral jeugdhuiswerk in kruipt, voorbereidingen voor mijn kampioenschappen, en nog tal van ander dingskes (zoals een katje in huis gehaald en dergelijke...). Ook ben ik gestopt met een ander spel waar ik al langer min of meer in een inactieve status zat. Verder is ook men behoefte om online te gamen meer en meer afgenomen. Ik denk niet dat ik mijn spelers ga verkopen of spelers ga aankopen om mijn geld op te werken.
Greetz en nog veel plezier en moge SP ooit hattrick van de troon stoten![]()
(dan ben ik er trots op om ooit met SP gespeeld te hebben)
Mystical Guard
Ik was dan ook niet slecht bezig... Top 5 was nog altijd mogelijk, ma tja de interesse was eruit. Dus ik stop niet echt omdat het slecht ging. Maar pak jij die titel of 2e plaats maarpeterv wrote:
Allee jong Mystical Guard!!!
Nu had ik eens iemand van het forum in mijn league die ik kende, stoptem nog ook!
En je was tot je stopte niet slecht bezig vond ik!
mysticalguard wrote:Ik was dan ook niet slecht bezig... Top 5 was nog altijd mogelijk, ma tja de interesse was eruit. Dus ik stop niet echt omdat het slecht ging. Maar pak jij die titel of 2e plaats maarpeterv wrote:
Allee jong Mystical Guard!!!
Nu had ik eens iemand van het forum in mijn league die ik kende, stoptem nog ook!
En je was tot je stopte niet slecht bezig vond ik!
-----------------------
Edit: Date was geweldig alleen dat ik nu met serieus slaaptekort zit. Ben bijgevolg al 26u wakker nu en moet me zien wakker te houden op men werk (en dat terwijl ik achter pc nu moet blijve zitten (heb kantoorbaantje) maakt het er niet makkelijker op)
Greetz MG