die moraal/fitheid-verhouding van 100/100 klopt nooit op de donderdag, omdat er altijd een dag tussen zitten waar hij wsl ook wedstrijden speelt en zijn A spelers dus moraal verliezengangstakiller wrote:Ik had het alleen over die wedstrijd. Erg raar dat Theeuwizz met een volledig fite selectie en een moraal/fitheid-verhouding van 100/100 deze wedstrijd aan zich voorbij laat gaan. En als er wordt gezegd dat hij een belangrijke Vrb had, mag diegene vertellen welke Vrb hij dan bedoeld. Ik kom er niet uit iig.Veg wrote:Met dit soort uitspraken maak je je bij mij zeer onpopulair:gangstakiller wrote:Belgen onder elkaar
1) het is een loze beschuldiging
2) je gaat ook nog eens veralgemenen
Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
hopelijk is dat net niet goed, en win ik die wedstrijd, dan blijf ik in pole positie voor de A terugGuardian wrote:krcgenk wrote:Als ik morgen kan winnen ziet het er weer heel goed uit.
vandaag met 1-0 gewonnen was 2 beter, en haalde met 65% agressie toch nog mooie stats (41% 45% 46%)
Morgen heb ik 4 geschorsten![]()
En vooralleer men weer over belgen nder elkaar begint, tegen Reesinggenk speel ik met mijn beste spelers beschikbaar evenals binnenkort tegen rollerball
-
- Team Board Member
Ik heb geen belangrijke VRB, ik wilde gewoon ten alle koste blessures en schorsingen vermijden m.b.t. mijn wedstrijd van morgen tegen Blue ARA. Ik ben echt gedegouteerd van uw 'beschuldigingen', en denk int vervolg mss eens twee keer na.... Desalniettemin wens ik u toch nog succes in de titelstrijd...gangstakiller wrote:Ik had het alleen over die wedstrijd. Erg raar dat Theeuwizz met een volledig fite selectie en een moraal/fitheid-verhouding van 100/100 deze wedstrijd aan zich voorbij laat gaan. En als er wordt gezegd dat hij een belangrijke Vrb had, mag diegene vertellen welke Vrb hij dan bedoeld. Ik kom er niet uit iig.Veg wrote:Met dit soort uitspraken maak je je bij mij zeer onpopulair:gangstakiller wrote:Belgen onder elkaar
1) het is een loze beschuldiging
2) je gaat ook nog eens veralgemenen

-
Mijn excuses voor mijn 'kinderachtige' gedrag. Ik denk dat het er zo uitflapte, omdat ik voor de 2e keer deze week gelijkspeel, terwijl ik in alle 2 de wedstrijden 2% beter was. Dus als het match engine gewoon zijn 'werk' had gedaan, had ik nu 4 punten los van kop gestaan. Ik vermoed dat ik door deze tegenslagen zelfs naast promotie grijp. Maandag en sowieso de laatste speeldag, waarin ik Reesinggenk tref en hij de wedstrijd er voor een walkover heeft, zal ik verliezen. Deze 6 verliespunten zullen er dus hoogstwaarschijnlijk voor zorgen dat Reesinggenk mij in haalt op de ranglijst, of The Guardians moet morgen voor een stuntje zorgen, maar ik denk dat hij daar voor te veel spelen mist. In principe vind ik het ook niet er nog een seizoen in de B te blijven. Ik ben al bezig met grootste transferplannen. Heb aardig wat geld opgespaard, en wanneer ik minder dan 35 spelers in mijn selectie heb, zal ik 1 of 2 aankopen doen. Maar het is toch zuur naast de A te grijpen als je er zo dicht bij bent geweest. Sorry Theuwizz, ik was ietwat geirriteerd, succes in je wedstrijd morgen tegen Blue Ara en hoogst waarschijnlijk treffen we elkaar gewoon weer!!
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Bedankt maar ik heb enkel interesse in de eerste plaats, een beker winnen in de B-divisie is het hoogste wat ik ooit zal kunnen bereiken in soccerproject en dat zou ik bij deze dus graag doen om dan opnieuw te beginnen met een totaal ander management. Veel succes verder.raoulio wrote:Loop niet zo te zeuren jong, ik verlies ook wedstrijden omdat er ploegen zin die tegen mij met volle team spelen en tegen mijn concurrenten met B of C team op de proppen komen, pech hebben en in 99% is er zeker geen sprake van samenzwering![]()
Vandaag in ieder geval verloren met 3-2 tegen Club Brugge FC, die met een zeer hoge agressie speelde en eigenlijk toch een paar rode kaarten had moeten krijgen daarmee is promotie definitief niet meer haalbaar, jammer want met een beetje geluk had ik zeker kunnen promoveren maar het mag niet zo zijn, een zware klap en ik begin te twijfelen of ik nog door zal gaan of opnieuw beginnen, ff kijken hoe het in begin komend seizoen gaat.
Het doel is nu om de 3e plaats veilig te stellen wat ook mooi is.
Veg is nu al bijna zeker van promotie,feli
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Ga je na dit seizoen opnieuw beginnenVeg wrote:Bedankt maar ik heb enkel interesse in de eerste plaats, een beker winnen in de B-divisie is het hoogste wat ik ooit zal kunnen bereiken in soccerproject en dat zou ik bij deze dus graag doen om dan opnieuw te beginnen met een totaal ander management. Veel succes verder.raoulio wrote:Loop niet zo te zeuren jong, ik verlies ook wedstrijden omdat er ploegen zin die tegen mij met volle team spelen en tegen mijn concurrenten met B of C team op de proppen komen, pech hebben en in 99% is er zeker geen sprake van samenzwering![]()
Vandaag in ieder geval verloren met 3-2 tegen Club Brugge FC, die met een zeer hoge agressie speelde en eigenlijk toch een paar rode kaarten had moeten krijgen daarmee is promotie definitief niet meer haalbaar, jammer want met een beetje geluk had ik zeker kunnen promoveren maar het mag niet zo zijn, een zware klap en ik begin te twijfelen of ik nog door zal gaan of opnieuw beginnen, ff kijken hoe het in begin komend seizoen gaat.

El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Currently playing in A.1
-
Bedankt voor het compliment, maar het feit dat ik zo laag sta heb ik enkel aan mezelf te danken. Ik moest eindelijk eens wat meer transferen, maar heb het toen wat uitgesteld.Veg wrote:Ik vind dat jouw ploeg een van die laatste plaatsen niet verdiend, ik heb al tegen onwaardigere ploegen gespeeld dit seizoen.matt wrote:Ik begin er terug wat in te komen.
Vandaag rating 42-43-45 met agressie 75 en TS 80.
Gelijkgespeeld en plots terug weg van die laatste plaats. Mss kan ik nog terug naar C2 volgend seizoen, de liga waarvan ik kwam.
Jij nog veel succes in de titelstrijd.
matt, jammer dat er niet meer in zat voor jouw in B,je zult je moeten opmaken voor een revanchematt wrote:Bedankt voor het compliment, maar het feit dat ik zo laag sta heb ik enkel aan mezelf te danken. Ik moest eindelijk eens wat meer transferen, maar heb het toen wat uitgesteld.Veg wrote:Ik vind dat jouw ploeg een van die laatste plaatsen niet verdiend, ik heb al tegen onwaardigere ploegen gespeeld dit seizoen.matt wrote:Ik begin er terug wat in te komen.
Vandaag rating 42-43-45 met agressie 75 en TS 80.
Gelijkgespeeld en plots terug weg van die laatste plaats. Mss kan ik nog terug naar C2 volgend seizoen, de liga waarvan ik kwam.

11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
Ga jij maar voor promotie zodat die revanche niet tegen jou hoeft te zijnbrever wrote:matt, jammer dat er niet meer in zat voor jouw in B,je zult je moeten opmaken voor een revanchematt wrote:Bedankt voor het compliment, maar het feit dat ik zo laag sta heb ik enkel aan mezelf te danken. Ik moest eindelijk eens wat meer transferen, maar heb het toen wat uitgesteld.Veg wrote: Ik vind dat jouw ploeg een van die laatste plaatsen niet verdiend, ik heb al tegen onwaardigere ploegen gespeeld dit seizoen.

Ik ga met een nieuwe taktiek beginnen (lees: eerst stadion eens uitbouwen en dan pas investeren in spelers en ook eens beginnen wedstrijden te spelen buiten de league zodat ik eens wat managerpunten en achterban ga vergaren).raoulio wrote:Ga je na dit seizoen opnieuw beginnenVeg wrote:Bedankt maar ik heb enkel interesse in de eerste plaats, een beker winnen in de B-divisie is het hoogste wat ik ooit zal kunnen bereiken in soccerproject en dat zou ik bij deze dus graag doen om dan opnieuw te beginnen met een totaal ander management. Veel succes verder.raoulio wrote:Loop niet zo te zeuren jong, ik verlies ook wedstrijden omdat er ploegen zin die tegen mij met volle team spelen en tegen mijn concurrenten met B of C team op de proppen komen, pech hebben en in 99% is er zeker geen sprake van samenzwering![]()
Ik heb nog altijd maar een stadion met een capaciteit van 6000 wat misschien toch wel uniek is op dit niveau, verder heb ik mezelf helemaal vastgezet in dit spel omdat ik iedere wedstrijd verlies maak, zelfs als ik thuis speel. De enige oplossing voor mij zal het verkopen van spelers zijn, wil ik ervoor zorgen dat mijn budget terug aangroeit, want mijn budget is dit seizoen al de hele tijd even groot terwijl ik geen geld uitgeef en het telkens terug moet bijvullen met reclamegeld.
2-9-2008
-
Hoe kan dat, als je 6.000 plaatsen hebt kun je prijs toch zeer hoog zetten ( zeker 25 euro) en dan moet je toch winst maken.Veg wrote:Ik ga met een nieuwe taktiek beginnen (lees: eerst stadion eens uitbouwen en dan pas investeren in spelers en ook eens beginnen wedstrijden te spelen buiten de league zodat ik eens wat managerpunten en achterban ga vergaren).raoulio wrote:Ga je na dit seizoen opnieuw beginnenVeg wrote: Bedankt maar ik heb enkel interesse in de eerste plaats, een beker winnen in de B-divisie is het hoogste wat ik ooit zal kunnen bereiken in soccerproject en dat zou ik bij deze dus graag doen om dan opnieuw te beginnen met een totaal ander management. Veel succes verder.
Ik heb nog altijd maar een stadion met een capaciteit van 6000 wat misschien toch wel uniek is op dit niveau, verder heb ik mezelf helemaal vastgezet in dit spel omdat ik iedere wedstrijd verlies maak, zelfs als ik thuis speel. De enige oplossing voor mij zal het verkopen van spelers zijn, wil ik ervoor zorgen dat mijn budget terug aangroeit, want mijn budget is dit seizoen al de hele tijd even groot terwijl ik geen geld uitgeef en het telkens terug moet bijvullen met reclamegeld.
Ik heb stadion van 10.000 en m'n achterban is niet veel hoger als die van jou en mijn prijs staat op 21 a 22 euro. Ik maak in thuiswedstrijden altijd dikke winst en in uitwedstrijden heel licht verlies.
Heb je zo'n hoge loonkosten?
En mijn team zal ook geen lange toekomst meer hebben, mijn spelers op bepaalde posities verouderen en alle talenten die ik koop en krijg uit jeugdcentrum flopppen waardoor ik niet goed kan verjongen

EDIT: buiten competitie speel ik altijd 2 wedstrijden per dag, ik speel altijd 5 VrB's dit om moraal en ervaring van B-team hoog te krijgen.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Currently playing in A.1
Currently playing in A.1
Dit seizoen al mijn eerste 2 keepers en nu mijn eerste en mijn 2e CB.Zo kom ik nooit in de BAlly wrote:Lijkt me geen toeval idd. Ik heb het ook wel eens eerder gehad. Alleen daarom al is het zaak iedere positie 3 keer te bezetten en dat heb ik ook afgezien van de RF! en waar vallen de klappen? juist... Aan de andere kant ben ik wel benieuwd naar de mogelijkheden van 4-4-2...Dat mag ik de komende week mooi gaan uitproberen!gangstakiller wrote:Dit komt me erg bekend voor. Ik had dit seizoen eens dat mijn basis LM geblesseerd was als enige speler uit mijn selectie. Ik speelde effe later een wedstrijd met mijn b-team en dacht bij mezelf: het zal toch neit zo zijn dat nu juist mijn b-rm ook geblesseerd raakt, die kans is toch er klein. En jawel mijn LM raakte toen ok geblesseerd.Ally wrote:Het gekke is dat ik gisteren al bijna zeker wist dat hij vandaag geblesseerd zou raken...
zo voorspelbaar soms

the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
-
- Team President
-
Nipt gewonnen vandaag op verplaatsing, gelukkig want crisis heeft momenteel evenveel punten maar wel een match minder gewonnen.
Maar we hebben kunnen profiteren van het gelijkspel van The Guardians en ReesinGenk.
Komende maandag en dinsdag zijn de twee beslissende matchen, eerst thuis tegen de derde, wat normaal gewonnen moet worden, zonder geschorsten.
Dinsdag gaan we er alles aan doen om Guardians te verslagen of toch zeker een punt te pakken, het zal niet gemakkelijk zijn maar we gaan ons best doen.
Hopen op nog ergens puntenverlies van FC crisis, al moet die de beslissende match donderdag nog spelen tegen ReesinGenk
Maar we hebben kunnen profiteren van het gelijkspel van The Guardians en ReesinGenk.
Komende maandag en dinsdag zijn de twee beslissende matchen, eerst thuis tegen de derde, wat normaal gewonnen moet worden, zonder geschorsten.
Dinsdag gaan we er alles aan doen om Guardians te verslagen of toch zeker een punt te pakken, het zal niet gemakkelijk zijn maar we gaan ons best doen.
Hopen op nog ergens puntenverlies van FC crisis, al moet die de beslissende match donderdag nog spelen tegen ReesinGenk
-
- Team Board Member