Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

armstech
Member of the Soccer Project Association

Post by armstech »

lobert wrote:net aan 0-1 winst tegen Armstech. Volgende week weer uit en ik denk dat we hier wel eens kunnen gaan stranden. Benieuwd of m'n tegenstander met z'n A-team speelt, want dan is het denk ik wel gedaan.
0-1 terwijl het gemakkelijk 0-3 had kunnen zijn. Spijtig genoeg hadden al jou spelers bijna 100moraal/fitheid en die van mij ongeveer 97moraal en 95fitheid en dan nog wat b/c spelers...
maargoed, ik kan niet zeggen dat je onterecht gewonnen hebt, je was gewoon de betere. veel geluk volgende week.
Guardian

Post by Guardian »

met B - c ploeg gewonnen van een F ploeg 8)

Volgende slachtoffer is een G ploeg :D

Nog steeds goed bezig zonder 1 keer A ploeg op te stellen, misschien moeten we eens echt voor de beker gaan 8)
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
lobert

Post by lobert »

armstech wrote:
lobert wrote:net aan 0-1 winst tegen Armstech. Volgende week weer uit en ik denk dat we hier wel eens kunnen gaan stranden. Benieuwd of m'n tegenstander met z'n A-team speelt, want dan is het denk ik wel gedaan.
0-1 terwijl het gemakkelijk 0-3 had kunnen zijn. Spijtig genoeg hadden al jou spelers bijna 100moraal/fitheid en die van mij ongeveer 97moraal en 95fitheid en dan nog wat b/c spelers...
maargoed, ik kan niet zeggen dat je onterecht gewonnen hebt, je was gewoon de betere. veel geluk volgende week.
Ja had het gezien met die fitheden van jou, maar dat komt ook doordat die CB al 30 is etc. Ik had 99 moraal en 100 fitheid, dus bijna alleen maar heel goede prestaties. Het had ook 0-3 kunnen zijn, maar eigenlijk ook 2-1 met die random :wink:
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
armstech

Post by armstech »

lobert wrote:
armstech wrote:
Ja had het gezien met die fitheden van jou, maar dat komt ook doordat die CB al 30 is etc. Ik had 99 moraal en 100 fitheid, dus bijna alleen maar heel goede prestaties. Het had ook 0-3 kunnen zijn, maar eigenlijk ook 2-1 met die random :wink:
ja, ook daardoor, maar normaal laat ik die maar 1match/dag spelen, en dan kan dat helemaal geen kwaad. maar dat neemt niet weg dat je team gewoon beter is (het zou erg zijn van niet gezien het divisieverschil...)

heb wel net gezien dat mijn LM 90% geworden is en de 118e beste speler is :D
Raffin

Post by Raffin »

3-5 gewonnen tegen FC Kareda

Nu op Dales Athletic, de 5e opeenvolgende uitmatch.. jammer op financieel vlak..
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

verrassing allom
isis wint van Mado, mooie prestatie
grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
lobert

Post by lobert »

2-2 na reguliere speeltijd en na strafschoppen 4-5 gewonnen.. Was 2 % slechter, dus wel geluk gehad :D

Volgende week eindelijk een keer thuis, tegen eentje uit F.. heeft een redelijk sterk team, is ook niet voor niet zo ver gekomen natuurlijk. Maar thuis met m'n B-team kan ik hem pakken.. :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Isis

Post by Isis »

jarnovic wrote:verrassing allom
grtz jarnovic
thanx, ik was zelf nog het meeste verrast denk ik
(vreugdedansje in de keuken)

:lol:
dockseven

Post by dockseven »

Isis wrote:
grtz jarnovic

ik ben gewoon veel te hoffelijk ;)
in ieder geval proficiat. Die overwinning brengt natuurlijk wel een zware verantwoordelijkheid mee:3 seizoenen lang speelt diegene die mij kan kloppen ook de finale...
Je weet nu wat ik van je verlang!!
Isis

Post by Isis »

dockseven wrote:
Isis wrote:
grtz jarnovic

ik ben gewoon veel te hoffelijk ;)
in ieder geval proficiat. Die overwinning brengt natuurlijk wel een zware verantwoordelijkheid mee:3 seizoenen lang speelt diegene die mij kan kloppen ook de finale...
Je weet nu wat ik van je verlang!!
Ik zit ook nog in een titelstrijd verwikkeld he, dus ik probeer mijn uiterste best te doen. Ik geloof dat niet iedereen kan zeggen: ik heb mado uit de beker gewipt mijn mijn B-team :-D
Guardian

Post by Guardian »

met mijn B-C team van een G gewonnen

volgende ronde tegen iemand uit C, Met een scheids van 100percent :evil:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Een krappe uitzege maar overduidelijk beter. Volgende week wacht ons weer een uitmatch: uit tegen the_wizards, spelend in D.8. Voor de volle winst!
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Nu wordt het echt wel leuk. Stel dat ik woensdag win en dus verder ga in de beker, dan kan ik mijn ploeg niet opstellen voor de volgende ronde vrijdag. :lol: Ik ben namelijk de hele week weg. :oops:
ajax100

Post by ajax100 »

Dark Tiger wrote:Nu wordt het echt wel leuk. Stel dat ik woensdag win en dus verder ga in de beker, dan kan ik mijn ploeg niet opstellen voor de volgende ronde vrijdag. :lol: Ik ben namelijk de hele week weg. :oops:
Ken je niet iemand die je wil helpen dan ,met ff je team instellen als je er zelf niet bent :?:
Greetz

Manager: gladiator112
Team: Amsterdam Ajax
Transfermoderator
sissysquad
Team President

Post by sissysquad »

armstech wrote:
lobert wrote:
armstech wrote: 0-1 terwijl het gemakkelijk 0-3 had kunnen zijn. Spijtig genoeg hadden al jou spelers bijna 100moraal/fitheid en die van mij ongeveer 97moraal en 95fitheid en dan nog wat b/c spelers...
ja, ook daardoor, maar normaal laat ik die maar 1match/dag spelen, en dan kan dat helemaal geen kwaad. maar dat neemt niet weg dat je team gewoon beter is (het zou erg zijn van niet gezien het divisieverschil...)

heb wel net gezien dat mijn LM 90% geworden is en de 118e beste speler is :D
waar staat die lijst dan van beste spelers in SP ???
Image
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”