Divisie C
Moderator: Moderator
het lijkt gebeurd......brever wrote:brever wrote:brever wrote:

11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
- Member of the Soccer Project Association
Alles blijft status quo.
1 kvm 70
2 racingbojkes 65
3 Gaan-Met_Di.. 65
4 KRC Molleke 64
dinsdag 16 mei 2006 (04:00 CET)
Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? kvm
kvc Booischot ?? - ?? racingbojkes
3 Gapers ?? - ?? KRC Molleke
Als KVM 1 punt het is het zeker kampioen.
Zelfs bij verlies zijn ze bijna zeker van promotie.
Ik hoop dat ze alles op alles zetten op die wedstrijd te winnen.
Is de enige mogelijkheid dat ik nog kan promoveren.
1 kvm 70
2 racingbojkes 65
3 Gaan-Met_Di.. 65
4 KRC Molleke 64
dinsdag 16 mei 2006 (04:00 CET)
Gaan-Met_Die_Banaan ?? - ?? kvm
kvc Booischot ?? - ?? racingbojkes
3 Gapers ?? - ?? KRC Molleke
Als KVM 1 punt het is het zeker kampioen.
Zelfs bij verlies zijn ze bijna zeker van promotie.
Ik hoop dat ze alles op alles zetten op die wedstrijd te winnen.
Is de enige mogelijkheid dat ik nog kan promoveren.

oh oh oh.... ik was er al bang dat ik SK Brugge niet zou pakken. Mijn GK en LF zijn geblesseerd.
Morgen moet ik het zelf met mijn derde keeper doen....
Hopen op Terbiestieboys dan maar, maar ja die heeft zijn beste spits eruit liggen.
Succes allemaal weer.
Noppp... C.1
Morgen moet ik het zelf met mijn derde keeper doen....
Hopen op Terbiestieboys dan maar, maar ja die heeft zijn beste spits eruit liggen.
Succes allemaal weer.
Noppp... C.1
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
FC Brehaza kan morgen zeker zijn van promotie als we de thuiswedstrijd winnen tegen Herlie. Met een fitte kern zonder geschorsten moet dit mogelijk zijn.
Donderdag wordt er beslist over de titel.
In C1 zal de laatste speeldag nog heel spannend zijn met de wedstrijd Verbr. Robbeke - Nop's heroes. Een onvervalste topper.
Normaal gezien moet ons doelsaldo ons toelaten om kampioen te spelen, zelfs als we verliezen tegen de prutsers vrijdag.
Maar met die ploeg hebben we nog een eike te pellen.
Bovendien hopen we dat Dillesteam zich kan redden, daarvoor moet het morgen winnen tegen dezelfde prutsers.
Ranking
1 FC Brehaza 65
2 Verbroederi.. 62
3 Nop's Heroes 62
4 the glassbell 61
Donderdag wordt er beslist over de titel.
In C1 zal de laatste speeldag nog heel spannend zijn met de wedstrijd Verbr. Robbeke - Nop's heroes. Een onvervalste topper.
Normaal gezien moet ons doelsaldo ons toelaten om kampioen te spelen, zelfs als we verliezen tegen de prutsers vrijdag.
Maar met die ploeg hebben we nog een eike te pellen.

Bovendien hopen we dat Dillesteam zich kan redden, daarvoor moet het morgen winnen tegen dezelfde prutsers.
Ranking
1 FC Brehaza 65
2 Verbroederi.. 62
3 Nop's Heroes 62
4 the glassbell 61
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
Was je TS 100%, was je gemakkelijk kampioen geworden. Ik vind het jammer voor je, want je hebt de beste spelers en je had ook bovenaan in B kunnen staan volgend seizoen.bbflood1 wrote:@#$%,helaas verloren, een procentje minder dan de prutsers.Aalleen een gelijkspel van de 2 concurenten op de laatste speeldag kan me redden,mits ik zelf 2X win.Zal wel niet gebeuren.
Silversun Kaisers (B3)
mooie ratings gehaald
en een plaats opgeschoven
top 5 is erg dichtbij nu
grtz jarnovic
en een plaats opgeschoven
top 5 is erg dichtbij nu
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
I know, mijn insziens moet je altijd blijven verbeteren,anders val je vroeg of laat terug.Kijk naar dillesteam,LaGantoise en Real Madrid111.Mijn aan- en verkoopbeleid is misschien iets te gortig,maar wil enkel naar de A,als mijn team er klaar voor is!Yvesiezi wrote:Was je TS 100%, was je gemakkelijk kampioen geworden. Ik vind het jammer voor je, want je hebt de beste spelers en je had ook bovenaan in B kunnen staan volgend seizoen.bbflood1 wrote:@#$%,helaas verloren, een procentje minder dan de prutsers.Aalleen een gelijkspel van de 2 concurenten op de laatste speeldag kan me redden,mits ik zelf 2X win.Zal wel niet gebeuren.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
Of je kan mijn techniek gebruiken: langzame verbetering.bbflood1 wrote:I know, mijn insziens moet je altijd blijven verbeteren,anders val je vroeg of laat terug.Kijk naar dillesteam,LaGantoise en Real Madrid111.Mijn aan- en verkoopbeleid is misschien iets te gortig,maar wil enkel naar de A,als mijn team er klaar voor is!Yvesiezi wrote:Was je TS 100%, was je gemakkelijk kampioen geworden. Ik vind het jammer voor je, want je hebt de beste spelers en je had ook bovenaan in B kunnen staan volgend seizoen.bbflood1 wrote:@#$%,helaas verloren, een procentje minder dan de prutsers.Aalleen een gelijkspel van de 2 concurenten op de laatste speeldag kan me redden,mits ik zelf 2X win.Zal wel niet gebeuren.

Maar je komt er wel, ik ben er zeker van. Tegen het begin van het nieuwe seizoen sta je er weer (hopelijk is je TS dan weer goed)
Silversun Kaisers (B3)
as we nu es samen voor de titel gaanbarto wrote:Behoud is zker. Ik ik mik volgend seizoen op de 5e plaats als het kan.
zoals in de D reeks
fc jumptown/darco
-
- Member of the Soccer Project Association
C8 is gedaan
In C8 zijn de spanningen rond de promotie weg. Vandaag verloren de nummer 2, Real Aldamir, en nummer 3, HS ZUYD, maar toch was dit genoeg voor Real Aldamir om te promoveren. Het verschil is nu 8 punten met nog 2 wedstrijden te gaan.
De strijd om de derde plaats is tevens losgebarsten nu. Deze strijd gaat tussen de volgende 3:
3 HS ZUYD 58
4 Nike Itegemem Football Club 56
5 ducaboys 53
Hierbij vermeldens dat de wedstrijd ducaboys - HS ZUYD op de laatste speeldag gespeeld wordt.
In C8 zijn de spanningen rond de promotie weg. Vandaag verloren de nummer 2, Real Aldamir, en nummer 3, HS ZUYD, maar toch was dit genoeg voor Real Aldamir om te promoveren. Het verschil is nu 8 punten met nog 2 wedstrijden te gaan.
De strijd om de derde plaats is tevens losgebarsten nu. Deze strijd gaat tussen de volgende 3:
3 HS ZUYD 58
4 Nike Itegemem Football Club 56
5 ducaboys 53
Hierbij vermeldens dat de wedstrijd ducaboys - HS ZUYD op de laatste speeldag gespeeld wordt.