Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

el stino wrote:we hebben een zeer mooie CF aangekocht om onze 2 ouwe 30'ers te vervangen.
Daan Gilson, van 'sk fc club brugge', komt onze spits versterken (als zijn moraal toch terug op 100% is :) )

nu nog een jonge onvoltrainde LB en CB en eventueel een GK aantrekken en we zijn klaar voor de D.

we gaan eerst nog even afwachten welke onze jeugdspeler is, als hij wordt toegelaten. liefst een LB :D

Ik heb net een LB gehad van mijn jeugdcentrum. :D Ben ik zeer tevreden mee. Maar had liever een CM, RB gehad die kwamen me nu net beter uit. Jammer dat we dat niet voor het kiezen hebben. 8)
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
The Internationals

Post by The Internationals »

Ik degradeer, bye bye :lol:
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
el stino

Post by el stino »

Den Uier wrote:
el stino wrote:we hebben een zeer mooie CF aangekocht om onze 2 ouwe 30'ers te vervangen.
Daan Gilson, van 'sk fc club brugge', komt onze spits versterken (als zijn moraal toch terug op 100% is :) )

nu nog een jonge onvoltrainde LB en CB en eventueel een GK aantrekken en we zijn klaar voor de D.

we gaan eerst nog even afwachten welke onze jeugdspeler is, als hij wordt toegelaten. liefst een LB :D

Ik heb net een LB gehad van mijn jeugdcentrum. :D Ben ik zeer tevreden mee. Maar had liever een CM, RB gehad die kwamen me nu net beter uit. Jammer dat we dat niet voor het kiezen hebben. 8)
gaan we niet wisselen met mijn CM-jeugdspeler? :P

ach, het is steeds spannend afwachten of je volgende jeugdspeler geaccepteerd wordt. ik ben al blij dat ik er eentje krijg. tot nu toe heb ik al een LM,CM,RM en een RB gehad.
het middenveld hebben we gehad, dus hopelijk gaan we voort met de verdediging :lol:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino

Post by el stino »

The Internationals wrote:Ik degradeer, bye bye :lol:
volgend seizoen kom je wel terug :wink:
Den Uier

Post by Den Uier »

el stino wrote:
Den Uier wrote:

gaan we niet wisselen met mijn CM-jeugdspeler? :P

ach, het is steeds spannend afwachten of je volgende jeugdspeler geaccepteerd wordt. ik ben al blij dat ik er eentje krijg. tot nu toe heb ik al een LM,CM,RM en een RB gehad.
het middenveld hebben we gehad, dus hopelijk gaan we voort met de verdediging :lol:

Potverdikke als zijn agressie nu +- evenveel was als mijn LB was er een deal beklonken. :wink: Ben wel zeer benieuwd wat ze gaan worden. In ieder geval zolang ikzelf geld in de la heb zonder schulden, probeer ik geen jeugdspelers te verkopen. Het is zo al moeilijk genoeg een nieuwe speler te vinden tegenwoordig hier in SP. Heb een CM van 24 moeten kopen en gokken dat zijn hoofdskills niet maxed waren. Raad eens, had al een skill max :( Maar goed, ik zal hem gebruiken voor mijn c - team. Das toch nog een voordeel voor de fitheid van iedere speler dan :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

Den Uier

Post by Den Uier »

Na 0-3 winst deze morgen zijn we Kampioen van de E.71 Divisie. 8)

Greetz
Image

As Bari Sinds season 7 !

Benjamin

Post by Benjamin »

Proficiat!!

Ik heb 3 - 2 gewonnen , morgen nog tegen de nummer 3, waar ik in de heenronde 4 - 1 heb van verloren.. zal spannend worden ;) maar ben toch al kampioen! Al moet mijn topschutter minimum 2x scoren!!! Dus even een vraagje: wat is de beste IO voor deze speler?: http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
FC Laguna > Trying to manage it !
Den Uier

Post by Den Uier »

Benjamin wrote:Proficiat!!

Ik heb 3 - 2 gewonnen , morgen nog tegen de nummer 3, waar ik in de heenronde 4 - 1 heb van verloren.. zal spannend worden ;) maar ben toch al kampioen! Al moet mijn topschutter minimum 2x scoren!!! Dus even een vraagje: wat is de beste IO voor deze speler?: http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
Heb je geen SMPT dan ? :) Daar kun je dat toch effe zien.
Image

As Bari Sinds season 7 !

Benjamin

Post by Benjamin »

Ik kan niets installeren op deze pc
FC Laguna > Trying to manage it !
lexazz

Post by lexazz »

mn LM en CM verkocht, hierdoor ving ik een bedrag vanongeveer 27M, nadat ik dit had gedaan heb ik vanochtend met 1-0 gewonnen van de nummer 2 :o
el stino

Post by el stino »

Benjamin wrote:even een vraagje: wat is de beste IO voor deze speler?: http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
IO: eigen kans gaan (+3,4)
HS: 79

aub :wink:

het kampioenenfeestje heeft ons geen windeieren gelegd in onze eigen competitie.
we hadden ons B-elftal het veld opgestuurd in een 5-4-1 opstelling tegen de n°2. we hebben de nul kunnen houden, wat de bedoeling was. door dit gelijkspel is er een nieuwe n°2 en sta ik nog altijd 9ptn voor :lol:

het blijft nu wel zeeer spannend voor die 2e plaats :) :

1 Royal FC 72
2 Dimi United 63
3 F.C. Gleuf 63
4 Dallas Eagles 63
5 Gondor FC 62
Wageningen Killers
Team Manager

Post by Wageningen Killers »

Wageningen Killers zijn vandaag kampioen geworden.

Metalheads United, de nummer 2, had het blijkbaar al opgegeven, hij liet z'n reserves spelen, hierdoor wonnen we met 1-6.

Metalheads zal wel mee promoveren, ik wens hem alvast veel geluk, het zal voor ons beiden zwaar worden in D!

Nu zullen ook alle teleurstellende spelers de lijst op gaan, daar moeten we zo snel mogelijk geld voor gaan vangen.
lacrimas

Post by lacrimas »

3-1 winst tegen FC team met B-team :) donderdag nog de topper tegen de nummer twee, maar die heeft alvast geen belang meer voor de eerste plaats ;)
Manager Of Lacrimosa
PiRLo

Post by PiRLo »

is er hier iemand uit E.19 :wink: dan kan die me mss zegge wat zegge over de teams :P
Image
lexazz

Post by lexazz »

van de spelers die in seizoen 7 nog bij mij speelden spelen er nu nog 3 van in de club :P

http://members.home.nl/lexium/soccersite/selectie7.htm
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”