nja das waar... als je geintresseerd bent in mijn Lm moede het maar zegge
bij volle moraal heeft hij klasse van 77% geloofk... dus das goed voor int begin
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
purple_white wrote:nja das waar... als je geintresseerd bent in mijn Lm moede het maar zegge
bij volle moraal heeft hij klasse van 77% geloofk... dus das goed voor int begin
Is goed,als ik hem ga kopen laat ik ....... het eerst weten en vragen of het goed is ,anders word ik misschien weer gebanned
purple_white wrote:nja das waar... als je geintresseerd bent in mijn Lm moede het maar zegge
Is goed,als ik hem ga kopen laat ik ....... het eerst weten en vragen of het goed is ,anders word ik misschien weer gebanned
ja is goed ...
ge moet seffes maar eens komen kijken naar mijn ploeg...
en eventueel zeggen hoeveel je er max. voor over hebt
verder wens ik u veel succes met uw nieuw team
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
Heb expres verloren zodat ik een seizoentje langer in G blijf
't geld zal binnenvliegen, aangezien het stadion bij eht nieuw seizoen 5000 extra zitjes zal tellen (=> 9000 zitjes)
Hoewel de achterban laat weten dat het nog altijd geen plaats genoeg heeft (kheb 13000 achterban) En er nog eens 5000 zitjes moeten bijkomen. Dit zal er zeker en vast komen zodra de LF's en RF's verkocht zijn.
na een mooie 2-4 overwinnig tegen den 3de heb ik het seizoen afgesloten met een 90/90....
Divisie G.578
1 Purple White 90
2 Lipt.Mikuláš 79
3 OM PhiPhize 84 74
4 fc mortsel 73
5 stamnummer 25 66
6 São Paulo FC 58
7 Fc Oblivion 56
8 real dragon 40
9 fc **gabY**.. 40
10 andrei_cristea 33
purple_white wrote:na een mooie 2-4 overwinnig tegen den 3de heb ik het seizoen afgesloten met een 90/90....
Divisie G.578
1 Purple White 90
2 Lipt.Mikuláš 79
3 OM PhiPhize 84 74
4 fc mortsel 73
5 stamnummer 25 66
6 São Paulo FC 58
7 Fc Oblivion 56
8 real dragon 40
9 fc **gabY**.. 40
10 andrei_cristea 33