bwa 3 punten verschil als nummer 2 noem ik niet al te vetakki wrote:Samen met Rollerbal die er toch met kop en nek bovenuit stak.

veel succes in A

Moderator: Moderator
Ik zou is leren tellen. akki wint morgen en ik ook, dus dan is het verschil 6.Guardian wrote:bwa 3 punten verschil als nummer 2 noem ik niet al te vetakki wrote:Samen met Rollerbal die er toch met kop en nek bovenuit stak.
veel succes in A
dus als crisis niet wint, sla ik hemkrcgenk wrote:Ik zou is leren tellen. akki wint morgen en ik ook, dus dan is het verschil 6.Guardian wrote:bwa 3 punten verschil als nummer 2 noem ik niet al te vetakki wrote:Samen met Rollerbal die er toch met kop en nek bovenuit stak.
veel succes in A
de twee moderators terug naar de A, waar ze thuis horenkrcgenk wrote:Ik zou is leren tellen. akki wint morgen en ik ook, dus dan is het verschil 6.Guardian wrote:bwa 3 punten verschil als nummer 2 noem ik niet al te vetakki wrote:Samen met Rollerbal die er toch met kop en nek bovenuit stak.
veel succes in A
akki wrote:de twee moderators terug naar de A, waar ze thuis horenkrcgenk wrote:Ik zou is leren tellen. akki wint morgen en ik ook, dus dan is het verschil 6.Guardian wrote: bwa 3 punten verschil als nummer 2 noem ik niet al te vet
veel succes in A
can you kick it, yes you can
Ik tel er 3 hoorkrcgenk wrote:Ik zou is leren tellen. akki wint morgen en ik ook, dus dan is het verschil 6.Guardian wrote:bwa 3 punten verschil als nummer 2 noem ik niet al te vetakki wrote:Samen met Rollerbal die er toch met kop en nek bovenuit stak.
veel succes in A
Blijkbaargangstakiller wrote:akki wrote:de twee moderators terug naar de A, waar ze thuis horenkrcgenk wrote: Ik zou is leren tellen. akki wint morgen en ik ook, dus dan is het verschil 6.
can you kick it, yes you can
Ben ik een moderator
11 The cheathunters :arrow: B3
12 FC Mira :arrow: B2 (zoals ik had voorspeld is ze trg)
13 The NewFCB :arrow: B1
14 Forza Buffalo-forum :arrow: B1
15 Beringen United :arrow: B2
16 The Naked ChefB3 en erna C5
Proficiat met je titel.Veg wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh, ik heb mijn ultieme bekroning gehaald, zeer blij![]()
![]()
Als dank aan soccerproject voor vele mooie seizoenen en nu een grotere verwezenlijking dan ik zelf ooit had gedacht dat ik kon doen, zal ik soccerproject steunen door mezelf SPFA-lid te maken. Niet voor de extra functionaliteit die je dan hebt want die interesseerd me weinig, alhoewel dan die mooie beker lekker gaat staan pronken
Ik heb afgelopen nacht toch nog kampioen gespeeld door een zeer verdiende 3-2 overwinning waarbij ik in totaal 9% beter ben in de linieratings.
Verder neem ik nu voor enkele seizoenen afscheid zoals jullie me kennen om ervoor te zorgen dat ik eerst een waardig stadion ga hebben, om vervolgens weer over te schakelen op mijn normale management en prioriteiten. Voorlopig is er echter sprake van een inkomende transferstop.
@raulio: ik heb je toch gezegt dat je ervoor moest blijven gaan en kijk nu eens
Het heeft toch niet veel gescheeld, ik ben fier op jematt wrote:Proficiat met je titel.
Ik was niet sterk genoeg om raoulio nog echt het vuur aan de schenen te leggen, dus ook voor hem een dikke proficiat.