A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Molleke wrote:Het heeft niet mogen zijn.
Racingbojkes wint van Gaan-met_die_banaan en promoveert.
Dikke proficiat !!!!!!!!!!!!!!
domdomdom mijn schuld.... ik heb eergisteren enkele matchen met mijn A ploeg gespeeld, en mijn oudere spelers hadden dus nog maar ongeveer 92% fitheid vanmorgen... Neem daar nog bij dat mijn TS ongeveer 85% was, en je weet het wel
trouwens, 3-1 was zwaar overdreven, voor 1% beter te zijn
anyway, proficiat Racingboj, ik doe zeker niets af van je prestatie
Dat van die fitheden wist ik niet. Maar ik had wel gezien dat uw TS maar 86% was, en toen schatte ik mijn kansen op winst op 55% in terwijl ik het daarvoor schatte op 50-50.
Het was idd maar 1% beter, misschien was het 2 of 3% beter geweest als mijn Lb geen rood kreeg op het einde. Ik had thans schrik voor mijn B-RB die 98% agressie heeft. En ik moest met 100% agressie spelen om de overwinning tegen u te behalen.
In ieder geval was het een zeer sterke match, zeker van u, wat een uitratings .
Ik wens jullie beiden de promotie volgend seizoen toe!
brever wrote:KAMPIOENEN C
______________ C1 FC Brehaza C2 Overpelt FFC C3 ksv Hillegem C4 Babelki
C5 since 1903 C6 kvm C7 Sjmattasjotta C8 Trenguitos C9 FC Italia
B 1 B 2 B 3
vice-kampioenen
************** c1 the glassbell
c2 yotto
c3 the arbiters c4 club bruges
c5 racing fc
c6 racingbojkes c7 real schalbroek
c8 real aldamir
c9 pr.berceni
Molleke wrote:Het heeft niet mogen zijn.
Racingbojkes wint van Gaan-met_die_banaan en promoveert.
Dikke proficiat !!!!!!!!!!!!!!
domdomdom mijn schuld.... ik heb eergisteren enkele matchen met mijn A ploeg gespeeld, en mijn oudere spelers hadden dus nog maar ongeveer 92% fitheid vanmorgen... Neem daar nog bij dat mijn TS ongeveer 85% was, en je weet het wel
Dat van die fitheden wist ik niet. Maar ik had wel gezien dat uw TS maar 86% was, en toen schatte ik mijn kansen op winst op 55% in terwijl ik het daarvoor schatte op 50-50.
Het was idd maar 1% beter, misschien was het 2 of 3% beter geweest als mijn Lb geen rood kreeg op het einde. Ik had thans schrik voor mijn B-RB die 98% agressie heeft. En ik moest met 100% agressie spelen om de overwinning tegen u te behalen.
bedankt al denk ik dat ik vooral ga proberen om een paar supertalenten binnen te halen
Daan.// wrote:domdomdom mijn schuld.... ik heb eergisteren enkele matchen met mijn A ploeg gespeeld, en mijn oudere spelers hadden dus nog maar ongeveer 92% fitheid vanmorgen... Neem daar nog bij dat mijn TS ongeveer 85% was, en je weet het wel
bedankt al denk ik dat ik vooral ga proberen om een paar supertalenten binnen te halen
Voor mij hetzelfde.
Ga een nieuwe ploeg proberen te bouwen.
Dus promotie zal er zeker niet inzitten.
Ben van plan een 20-tal spelers te verkopen.
Smoje wrote:Voel mij beetje "schuldig". Opereta die tweede stond in mijn reeks had mij (een engels) bericht gestuurd om mijn uitereste best te doen tegen Yotto (de derde). Ik zei dat ik het altijd eerlijk wil spelen , no matter what en dus uiteraard ging om te winnen. Maar gisteren heb ik een paar matchen gespeeld en mijn ploeg vergeten intstellen , daar waren een paar spelers bij geblesseerd geraakt en vermoeid. Ik ging mijn gewone 4-3-3 niet kunnen spelen. Ik heb 1 verdediger geschorst en 1 verdediger had ik op de lijst gezet voor transfers al omdat dit een overgansseizoen is voor mij. (mijn TS was dus ook niet super meer , ik had al spelers verkocht). Ik ging dus 3-4-3 spelen , maar dan verlies ik nog een CM , eentje aan schorsing en eentje die tien dagen geblesseerd was. Ik heb die CB dus vervangen door een rb met weinig moraal en moe (op de lijst) en die CM door een LM , vermoeid en negentien jaar.Dusja veel kans had ik niet , zeker omdat het ook op zijn veld was.
Anyway : hij heeft met toch bedankt voor mijn inzet (speelde zelfs met 100% agressie) en dus valt het mee. En eerlijk gezegd ben ik blij dat het Yotto geworden is ,want ik vind hem iets sterker en dus een concurrent minder , al doe ik nog niet mee voor de prijzen , eerst transfers doen.
Proficiat Brever en Yotto !
Ik vind het wel jammer dat Wattie , Levski en Purple Army , die allemaal op het randje waren , niet gedegradeerd zijn. Dat zou al een groot stuk concurrentie schelen.
ik heb ook veel waardering voor aptul(opereta),en we berichten mekaar +- 4/seizoen.we kennen mekaar al een tijdje op SP.We komen samen uit D4.hij heeft me al gefeliciteerd.Hij voelde de bui al hangen,denk ik.
anyway good luck smoje next season,en die huntelaar is topklasse
racingboj wrote:
Voor mij hetzelfde.
Ga een nieuwe ploeg proberen te bouwen.
Dus promotie zal er zeker niet inzitten.
Ben van plan een 20-tal spelers te verkopen.
Pos Naam P T W D L + - +/-
1 FC de Gluiperds 74 30 23 5 2 79 40 +39 2 Fc Bastaard 68 30 21 5 4 60 31 +29
--------------------------------------------------------------------------------
Dat heb ik dit seizoen dan maar mooi geflikt. Ben vanaf een teleurstellende 13de plek aan het begin van het seizoen (na 11 wedstrijden ofzo) toch nog opgeklommen naar de 2de plek.