da lukt welbarto wrote:Volgend seizoen zal wrsl weer hetzelfde zijn als deze, degradatie bevechten en hopen lukt dat evengoed als dit seizoen.
grtz jarnovic
Moderator: Moderator
da lukt welbarto wrote:Volgend seizoen zal wrsl weer hetzelfde zijn als deze, degradatie bevechten en hopen lukt dat evengoed als dit seizoen.
brever wrote:Dit is mijn laatste bericht in C,in seizoen 11:
Ik wens matt(PoD),smoje(Gl.Bffls),aptul(Opereta) en vooral nieuwkomer pruis(RSC Pruis,die ik hierbij bedank voor de partituur van pachelbel)veel succes in C 2.
Tot in B jongens
Merci, jij ook veel succes hé, je zal het niet makkelijk hebben alleszins maar het is geen onmogelijke opdracht.brever wrote:Dit is mijn laatste bericht in C,in seizoen 11:
Ik wens matt(PoD),smoje(Gl.Bffls),aptul(Opereta) en vooral nieuwkomer pruis(RSC Pruis,die ik hierbij bedank voor de partituur van pachelbel)veel succes in C 2.
Tot in B jongens
HahaHoevi wrote:daar zitten alle amoeba gezellig omheen voor de wedstrijd, maar je moet m wel eerst een paar dagen vantevoren aanzettenbarto wrote:Wat is een golgi-apparaat??
jarnovic wrote:
ik weet wel dat de stijgers van D geen bedreiging zullen vormen
ik ga voor promotie maar hoopte toch da gij nie ging komen, dan had ik mss de titel kunnen pakken
nu ben ik al tevreden met 2e plaats
hehe
hoe schat ge de kansen in voor ons???
grtz jarnovic