Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
hopelijk é laurens 

Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145
*You'll never walk alone*
*23
-
- Coach
-
-
proficiat ik ga nog ff moeten blijven zittenSpeedySven wrote:90 uit 90Heerlijk seizoen, ook bij Friendly 3 cups gewonnen
Vandaag nog een goed geklasseerde F verslagen en een cup gewonnen
team: de rubberkes
Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt
maar er vallen bittere tranen als ons racing wordt gekraakt
Hasj coke en pillen,
zo gaan wij zondag op stap,
want dan speelt onze racing,
Ja dan gebeurt er wel wat,
wilde taferelen als er een goal wordt gemaakt
maar er vallen bittere tranen als ons racing wordt gekraakt
-
- Coach
-
ahzoSpeedySven wrote:Ik ga naar de F.190, en het is nog niet eens onmogelijk om meteen door te promoveren, of iig hoog te eindigenIk heb iig goede hoop op een top 5 klassering, mijn team presteerde eerder al goed tegen F-clubs

bij mij moet er ook zeker een top 5 in zitte ze in F
-
- Coach
Zou stoer zijn, Ik versla je graagpurple_white wrote:ahzoSpeedySven wrote:Ik ga naar de F.190, en het is nog niet eens onmogelijk om meteen door te promoveren, of iig hoog te eindigenIk heb iig goede hoop op een top 5 klassering, mijn team presteerde eerder al goed tegen F-clubs
ik ga nu naar F193... de kans is dus groot dat we elkeer wel eens zouden kunnen treffen in E of D
![]()
bij mij moet er ook zeker een top 5 in zitte ze in F

FC SpeedySven - E.??
-
- Team Manager
ik wil niet vervelend zijn maar is dat niet valsspelen?Alfonso wrote:Ik ben begonnen met Atlético Madrid, mijn klasse is G.48.
Dit is niet mijn eerste ploeg op soccerproject.com, ik heb al vele teams gehad, maar geen van hen heeft het ver geschopt.
Mijn beste plaats op SP was 11de in E, ik hoop dat het met mijn nieuwe team beter gaat!
ploeg: internationale...
manager: sannekik
ik zit net in de H divisie door een ene stomme idioot genaamd mn zus die veel spelers bij mij heeft laten ontslaan:@
ik zit net in de H divisie door een ene stomme idioot genaamd mn zus die veel spelers bij mij heeft laten ontslaan:@
-
dat is niet waar héduynhouwer wrote:ik wil niet vervelend zijn maar is dat niet valsspelen?Alfonso wrote:Ik ben begonnen met Atlético Madrid, mijn klasse is G.48.
Dit is niet mijn eerste ploeg op soccerproject.com, ik heb al vele teams gehad, maar geen van hen heeft het ver geschopt.
Mijn beste plaats op SP was 11de in E, ik hoop dat het met mijn nieuwe team beter gaat!

niemand zegt dat hij die teams tegelijkertijd heeft gehad hé...
Misschien slim om je avater te verkleinen.duynhouwer wrote:ik wil niet vervelend zijn maar is dat niet valsspelen?Alfonso wrote:Ik ben begonnen met Atlético Madrid, mijn klasse is G.48.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
- Team Manager
ah sorry had ik niet aan gedachtpurple_white wrote:dat is niet waar héduynhouwer wrote:ik wil niet vervelend zijn maar is dat niet valsspelen?Alfonso wrote:Ik ben begonnen met Atlético Madrid, mijn klasse is G.48.
Mijn beste plaats op SP was 11de in E, ik hoop dat het met mijn nieuwe team beter gaat!![]()
ploeg: internationale...
Tuurlijk is dit niet allemaal op hetzelfde tijdstip; telkens als de ploeg slecht werd begon ik met een andere ploeg.purple_white wrote:dat is niet waar héduynhouwer wrote:ik wil niet vervelend zijn maar is dat niet valsspelen?Alfonso wrote:Ik ben begonnen met Atlético Madrid, mijn klasse is G.48.
Mijn beste plaats op SP was 11de in E, ik hoop dat het met mijn nieuwe team beter gaat!![]()