visserke wrote:Allé we blijven nog een seizoen plakken in D27
samen met Visserke in het D-topic, ik voel dat er mooie gesprekken gaan komen.
het zal een actief D-topic seizoen worden
zeker met al die andere E-stijgers, zoals Furax, Benjamin,...
iedereen veel succes
@ Visserke: eindelijk heb ik je kunnen bijbenen tzal wrs maar 1 seizoentje duren. daarna kom ik je wel halen in de C
Manman, inderdaad al die bekende managers die in dezelfde divisie gaan spelen. Het zal niet opkunnen
Of ik dit seizoen naar de C ga betwijfel ik, want ik plan een herstructurering van mijn team, met heel wat transfers. Vorig seizoen zijn er al 13 spelers mogen vertrekken. Nu wordt het tijd om wat vers bloed aan te trekken, met een mindere teamspirit en resultaten als gevolg.
Verwachtingen eerste week
zaterdag 27 mei 2006 (13:31 CET) Na het programma van de eerste week in 't nieuwe seizoen te hebben bekeken, zijn we tot tevredenheid gestemd. De eerste twee wedstrijden voor de competitie vormen normaal gesproken weinig problemen.
Maandag spelen we 5 wedstrijden, 4 VRB's en natuurlijk de competitie. We moeten hierin tegen Aka FC, een redelijk team; maar met het thuisvoordeel moeten we ze kunnen pakken. Dinsdag tegen het FC Team, dat wordt dus gegarandeerd een overwinning. Vervolgens moeten we in de beker op verplaatsing (het houdt maar niet op) tegen een team uit E, die normaal gesproken ook geen problemen moet geven voor het B-team.
Donderdag thuis tegen dream57, en met +- 58 % teamspirit zal dat ook weinig problemen geven verwachten we. Dan op vrijdag weer op verplaatsing naar Barcelona 75, een gelijkspel is hier toch wel het minste wat gehaald moet worden.
Onze verwachtingen zijn dat wij, Sparta Palmeras en de Harde Kern voor de promotieplaatsen gaan strijden. Er zijn een paar outsiders en ook omdat de Harde Kern ondanks zijn goede selectie nog geen uitzonderlijke prestaties heeft gehaald, kunnen die outsiders nog voor verrassingen zorgen.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Ik zie het niet goed zitten in D1
Het zal een zeer moeilijke strijd tegen degradatie worden. Als we in de eerste week 3 punten halen dan mogen we content zijn.
Pfff zware groep voor mij in D.24. Ik ga dus voluit voor behoud in deze divisie. Een 9 a 10de plaats moet erin zitten dit seizoen naargelang mijn team. We gaan ervoor. Veel success iedereen.