Ally wrote:gelijk spel tegen racingbojkes. nog steeds zoekende naar de juiste agressie verhouding...wie het weet mag het zeggen
Toen ik deze morgen inlogde en zag dat het 2-2 geworden was, was ik zeer verbaasd. Ik had een beetje gegokt om toch maar met 100%agressie te spelen, wat resulteerde in 6 gele kaarten, en gelukkig geen rode anders was ik kansloos geweest.
In ieder geval: 2 op 6 gehaald, dus nog niet verloren, juij!
silverblast wrote:Pronostiek: Managers uit B 1,werd
gevraagd een top 3 eindklassering te geven in B 1
Tot hiertoe gaven 13 managers hun top 3,
ziehier de resultaten:
Klassement
-------------
1.Forza-buffalo Forum 33 ptn
2.Prutsers vk 15
3.Wevelgem 8
4.The Glassbell 4
5.Crystalthunder 4
6.The New FCB 4
7.Bocia Jrs 3
8.Rsca Prince 3
9.Lazio1900 2
10.Brehaza 1
11.FB Mechelen,Cl.Brugge,ksvHillegem,The Arbiters,Yotto
en Overpelt FFC 0 ptn.
prono
-------
1.overpelt ffc= 1.FB Forum 3ptn 2.prutsers 2ptn 3.wevelgem 1pt
2.fb forum =1.FB Forum 3ptn 2.Crystalthunder 2ptn 3.prutsers vk 1pt
3.rsca prince=1.FB Forum 3ptn 2.prutsers vk 2ptn 3.rsca prince 1pt
4.the glassbell=1.FB Forum 3ptn 2.Bocia jrs 2ptn 3.Brehaza 1 pt
5.yotto=1.FB Forum 3ptn 2.the Glassbell 2ptn 3.The New fcb 1pt
6.brehaza=1.FB Forum 3ptn 2.prutsers vk 2ptn 3.wevelgem 1pt
7.bocia jrs=1.FB Forum 3ptn 2.prutsers vk 2ptn 3.Bocia jrs 1pt
8.wevelgem=1.Wevelgem 3ptn 2.FB Forum 2ptn 3.prutsers vk 1pt
9.hillegem=1.Wevelgem 3ptn 2.the Glassbell 2ptn 3.Crytalthunder 1pt
10.clbruggefc=1.FB Forum 3ptn 2.prutsersvk 2ptn 3.RscaPrince 1pt
11.the arbiters= 1. FB Forum 3ptn 2. The NewFCB 2ptn 3.RSCA Prince 1pt
12.lazio 1900=1.prutsers vk 3ptn 2.thenewfcb 2ptn 3.FB Forum 1pt
13.fb mechelen
14.prutsers vk=1.FB Forum 3ptn 2.lazio1900 2ptn 3.crystalthunder 1pt
15.the new fcb
16.crystalthunder
3 managers onthielden zich,
dit zou dan volgens 13/16 de eindstand in B 1 moeten zijn; 1.FB Forum
2.Prutsers vk
----------------
3.Wevelgem
Ale vooruit dan maar. Bedankt aan alle managers die op me gestemd hebben. Mochten zij allen hun C-ploeg tegen me opstellen, kunnen ze later zeggen dat ze goede voorspellers zijn
Nee serieus. In die lijst sta ik afgescheiden bovenaan, in de liga zal dat niet zo zijn. Ik heb vandaag m'n eerste randomgeval achtere de rug van dit seizoen, en ik hoop echt dat het niet weer als vorig seizoen wordt. Trop is trop, en te veel is te veel, zoveel is duidelijk. We gaan proberen onzelf dit seizoen rustig te houden, maar onrecht zoals vandaag toch weer, vind ik heel irritant... Ma kom. Iedereen nogmaals veel succes toegewenst!
Badbuffalo wrote:Ale vooruit dan maar. Bedankt aan alle managers die op me gestemd hebben. Mochten zij allen hun C-ploeg tegen me opstellen, kunnen ze later zeggen dat ze goede voorspellers zijn
Nee serieus. In die lijst sta ik afgescheiden bovenaan, in de liga zal dat niet zo zijn. Ik heb vandaag m'n eerste randomgeval achtere de rug van dit seizoen, en ik hoop echt dat het niet weer als vorig seizoen wordt. Trop is trop, en te veel is te veel, zoveel is duidelijk. We gaan proberen onzelf dit seizoen rustig te houden, maar onrecht zoals vandaag toch weer, vind ik heel irritant... Ma kom. Iedereen nogmaals veel succes toegewenst!
ik beschouw jouw zeker niet als de te kloppen ploeg hoor,dat zijn ze voor mij allemaal,ik bestudeer ze toch afzonderlijk en speel tegen iedereen met evenveel respect,maar je bent ook mijn favoriet,alhoewel zoiets idd helemaal anders kan uitdraaien.Ik denk ook dat vele clubs zeer close zitten en dat het razend spannend zal worden om te promoveren.
En idd random heeft al hard toegeslagen,daar kan brehaza al ferm van meespreken. .
succes iedereen en dat de besten mogen promoveren.
Badbuffalo wrote:Ale vooruit dan maar. Bedankt aan alle managers die op me gestemd hebben. Mochten zij allen hun C-ploeg tegen me opstellen, kunnen ze later zeggen dat ze goede voorspellers zijn
ik beschouw jouw zeker niet als de te kloppen ploeg hoor,dat zijn ze voor mij allemaal,ik bestudeer ze toch afzonderlijk en speel tegen iedereen met evenveel respect,maar je bent ook mijn favoriet,alhoewel zoiets idd helemaal anders kan uitdraaien.Ik denk ook dat vele clubs zeer close zitten en dat het razend spannend zal worden om te promoveren.
En idd random heeft al hard toegeslagen,daar kan brehaza al ferm van meespreken. .
succes iedereen en dat de besten mogen promoveren.