Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
5de speeldag in B1
Spanning alom in B1, nog steeds slechts 3 punten verschil tussen promotie en degradatie.
Favoriet Forza Buffalo Forum verloor weer, ditmaal bij Fort Boys Mechelen.
Maar ook RSCA Prince kon niet winnen (verassende thuisnederlaag tegen Lazio 1900). Wevelgem City, die andere topploeg, kon dan wel winnen.
PrutsersVK, vorig jaar derde in B1, staat nu 2de, zijn zij klaar voor een mooie reeks?
FC Brehaza speelde gelijk bij Club Brugge FC (sorry dat we het moeten zeggen maar het is de tweede maal dat we gelijkspelen ondanks veel hogere linieratings, toevallig tweemaal tegen een 4-3-3 team)
Maar we zijn de enige ploeg dat nog niet verslagen is geweest.
Morgen spelen we thuis tegen Crystalthunder en dan donderdag wellicht onze eerste verlieswedstrijd uit tegen RSCA Prince.
Spanning alom in B1, nog steeds slechts 3 punten verschil tussen promotie en degradatie.

Favoriet Forza Buffalo Forum verloor weer, ditmaal bij Fort Boys Mechelen.
Maar ook RSCA Prince kon niet winnen (verassende thuisnederlaag tegen Lazio 1900). Wevelgem City, die andere topploeg, kon dan wel winnen.
PrutsersVK, vorig jaar derde in B1, staat nu 2de, zijn zij klaar voor een mooie reeks?
FC Brehaza speelde gelijk bij Club Brugge FC (sorry dat we het moeten zeggen maar het is de tweede maal dat we gelijkspelen ondanks veel hogere linieratings, toevallig tweemaal tegen een 4-3-3 team)
Maar we zijn de enige ploeg dat nog niet verslagen is geweest.

Morgen spelen we thuis tegen Crystalthunder en dan donderdag wellicht onze eerste verlieswedstrijd uit tegen RSCA Prince.
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
doeme hé, speciaal mijn b team opgezet in de hoop dat chrystalthunder met zijn b team ging spelen en nu speelde hij dus met zen a team.
jammer maar zo moet ik aankomen hé
. nu kan ik mijn a spelers straks opzetten voor 2 belangrijke vriendschappelijke bekermatchen
jammer maar zo moet ik aankomen hé

steven_26 manager of Boca Juniors
Stel je nu eens voor dat ik divisie A speel volgend seizoen?Neorej wrote:Je bent 9% beter en je wint weer niet :S
ze hebben je al 4 punten afgenomen, anders stond je eerste
Dat is veel te hoog gegrepen met mijn ploegske.
Met een 10de plaats ben ik al tevreden dit seizoen.
Silversun Kaisers (B3)
140 uitrating, zoals je vandaag haalde, is echt wel zeer goed.Yvesiezi wrote:Stel je nu eens voor dat ik divisie A speel volgend seizoen?Neorej wrote:Je bent 9% beter en je wint weer niet :S
Ik ben er zeker van dat jij zal meespelen voor de titel ,als je tenminste niet zoveel pech als vandaag hebt
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
-
- Member of the Soccer Project Association
GVD GVD
Wedstrijd tegen beringen verloren door rode kaarten totaal vergeten te kijken naar de scheids, gevolg: 2 rode kaarten enhet ergste is dat mijn beste speler CF 91% voor 6 dagen gebelsseerd is
Tevens missen we onze A LF (86%)en A RF(85%) A LM (88%) A (CM) nu ook nog eens tegen opa FC
Morgen spelen we dus met ons B team
Dus morgen spelen we tegen opa FC met onze B aanval
Straks degredeer ik nog
LEUK!
Slechts 1 punt gehaald tot nu toe en morgen ook een L, slechtste seizoensstart ooit

Wedstrijd tegen beringen verloren door rode kaarten totaal vergeten te kijken naar de scheids, gevolg: 2 rode kaarten enhet ergste is dat mijn beste speler CF 91% voor 6 dagen gebelsseerd is

Tevens missen we onze A LF (86%)en A RF(85%) A LM (88%) A (CM) nu ook nog eens tegen opa FC
Morgen spelen we dus met ons B team

Dus morgen spelen we tegen opa FC met onze B aanval
Straks degredeer ik nog

LEUK!
Slechts 1 punt gehaald tot nu toe en morgen ook een L, slechtste seizoensstart ooit

Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Weer terecht verloren vandaag met 2-1. En voor morgen ziet het er al niet veel beter uit, namelijk tegen Reesing Genk. De stituatie ziet er niet al te rooskleurig uit, maar dat hadden we wel verwacht.
Voor morgen hebben we dan ook nog eens 3 geschorsten en dan moet ik spelen met een RB met een agressie van 98%....
Voor morgen hebben we dan ook nog eens 3 geschorsten en dan moet ik spelen met een RB met een agressie van 98%....

Die 140 kwam er ook door mijn 100% agressie + 100% TS.Floris wrote:140 uitrating, zoals je vandaag haalde, is echt wel zeer goed.Yvesiezi wrote:Stel je nu eens voor dat ik divisie A speel volgend seizoen?Neorej wrote:Je bent 9% beter en je wint weer niet :S
Ik ben er zeker van dat jij zal meespelen voor de titel ,als je tenminste niet zoveel pech als vandaag hebt
Maar ik had twee geschorsten, dus die 140 kan nog ietsje hoger

Afwachten, maar het zal een spannend seizoen worden.
Enkel 4 ploegen blijken bijna zeker van degradatie.

Silversun Kaisers (B3)
ik hoop dat je mij daar niet bij rekent ?Yvesiezi wrote:Die 140 kwam er ook door mijn 100% agressie + 100% TS.Floris wrote:140 uitrating, zoals je vandaag haalde, is echt wel zeer goed.Yvesiezi wrote: Stel je nu eens voor dat ik divisie A speel volgend seizoen?
Maar ik had twee geschorsten, dus die 140 kan nog ietsje hoger
Afwachten, maar het zal een spannend seizoen worden.
Enkel 4 ploegen blijken bijna zeker van degradatie.
Nu volop Vr's en VrB's aan het spelen zodat TS rap 100 % is, dan doe ik weer mee!!!

-
Met alle respect jeroen, maar je zal toch sterk uit de hoek moeten komen om die schade in te halen. Tegen dat je weer op kracht kan spelen zal je achterstand nog gegroeid zijn...
Maar ik hoop voor jou dat het je lukt.
Maar ik hoop voor jou dat het je lukt.

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Nu is dat nog 6 punten. Tegen dat je deftig kan presteren, stel 80% TS, zijn we weer een week verder en kan dat uitlopen tot 15 punten...Neorej wrote:6 punten, da is 2 matchen winnen
En in B zou ik zeker niets te licht opvatten. "Maar" 2 matchen winnen is echt niet evident meer.
The Arbiters - F.73
we zien welsilverblast wrote:Nu is dat nog 6 punten. Tegen dat je deftig kan presteren, stel 80% TS, zijn we weer een week verder en kan dat uitlopen tot 15 punten...Neorej wrote:6 punten, da is 2 matchen winnen
En in B zou ik zeker niets te licht opvatten. "Maar" 2 matchen winnen is echt niet evident meer.