Hoevi wrote:Goed zo Isis, je eerste puntjes zijn binnen!!
Nu de rest nog..
De amoeba staan 2e, eindelijk eens een goee ompetitiestart, is ook wel eens leuk.
Ik weet dat Yvesiezi gelijk krijgt, dat Nop en ik die teams moeten kunnen hebben, alleen moet het nog wel even gebeuren..
Volgende week zien we het
Ik ga er ook van uit dat dat allemaal goed gaat komen, maar ja als je mijn wedstrijden bekijkt. Dan kan ik niets anders concluderen dat ik gewoon vette pech heb. Neem die van vandaag.
12% beter.... tja, dan weet ik het soms ook niet meer.
Mijn TS is in ieder geval weer bijna 100.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Ik kom een beetje zot van m'n ongeluk momenteel. Blessures hier en daar, schorsingen à volonté, random die me soms eens nekt. Vanaf eind juni doe ik weer actiever mee, hopelijk is het dan nog niet te laat.
Ik ben een gelukkige tweede. Promotie vanuit D eigenlijk met een gevoel van "Dat ga ik nooit redden" en zie hier ik sta gewoon hoger dan vorig seizoen in D.
bastaard wrote:Ik ben een gelukkige tweede. Promotie vanuit D eigenlijk met een gevoel van "Dat ga ik nooit redden" en zie hier ik sta gewoon hoger dan vorig seizoen in D.
Ik hoop zo hoog mee te mogen blijven draaien.
!
Ik hoop dat jij als eerste de huidige leider ( JUMPTOWN) van enkele puntjes kunt beroven
want als het zo voort gaat haalt die straks nog 87 op 90
de examens beginnen vrijdag kan vanaf nu alleen maar inloggen in het weekend, we gaan proberen toch nog wat punten te sprokkelen tijdens deze 2 weken en alles op de terugronde zetten.
morgen begint het al goed 2 keepers geschorst, met 3e keeper in de goal
bastaard wrote:Ik ben een gelukkige tweede. Promotie vanuit D eigenlijk met een gevoel van "Dat ga ik nooit redden" en zie hier ik sta gewoon hoger dan vorig seizoen in D.
Ik hoop zo hoog mee te mogen blijven draaien.
!
Ik hoop dat jij als eerste de huidige leider ( JUMPTOWN) van enkele puntjes kunt beroven
want als het zo voort gaat haalt die straks nog 87 op 90
Ik laat natuurlijk niet het kaas van mijn brood eten, Jumptown mag zijn borst nat maken. We willen allemaal naar de B-divisie
Nu mag ik eens een beetje lachen, ik heb agressiever dan 100%-Scheids agressie gespeeld en toch geen enkele kaart noch schorsing gepakt, tenzij voor een B-speler een gele. En zo eindelijk nog eens gewonnen met 1-0.
Maar dus wel met veel geluk.
Raar. Ik had geen rechtsback meer , dus ik speel met een CB (die vermoeid is en lage moraal) op de RB. Ik speel normaal 4-3-3. Nu speelde ik 3-4-3. Ik merkte dan dat mijn ene CM superlaag staat qua fitheid , ik zet dus zo een jonge , agressie , niet zo goeie op. Ik moest tegen de eerste. Een vogel voor de kat dus op deze moment. (zeker omdat hij ook nog eens 100% moraal heeft). Ik kreeg zelfs een rode kaart.
Ik speel toch 0-0 gelijk. Elk puntje is meegenomen in mijn overgangsjaar. Want ik wil toch niet zoveel risico nemen dat ik degradeer , want kan de reeks aan. Spijtig dat mijn RB van vorig jaar er niet meer bij is (te oud) , anders had ik deftige versterking. Een keepertje bij van 21 jaar en 85% ook. En een 21-jarige CF van 85%. Had ik daar nu nog die RB bij (de anderen die vertrokken is niet zoooo erg , behalve in de breedte , want ik kan met moeite twee teams opstellen momenteel) , dan was ik wel deftig qua team. Voorlopig trekt mijn team op niet zoveel. Heb het veel te ver laten komen qua leeftijd , ik zou graag eens een reset van het spel zien , want ben in het verleden stom geweest.
Anyway , morgen is die CM ook geblesseerd , dus kan zelfs geen 3-4-3 meer spelen het is tegen de derde van vorig jaar (die ik eigenlijk wel aankan). Maar ik speel met jeugd , voor ervaring,kan toch geen deftige ploeg op poten stellen.
Wat is Wattie Walkers zijn probleem eigenlijk , die verliest altijd met 5-0 forfait , is zijn veld naar de zak ofzo ? Wel kut want ik moest tegen zijn vorige tegenstander , die superfit was en geen schorsingen had dus.
leendert wrote:maa 5 jun 2006 (04:00 CET) De Dakwerkers 2 - 1 HS ZUYD
din 6 jun 2006 (04:00 CET) Team.Godlike 1 - 0 HS ZUYD
don 8 jun 2006 (04:00 CET) HS ZUYD 3 - 2 Lion Team
vri 9 jun 2006 (04:00 CET) FC Gargzdas ?? - ?? HS ZUYD
Dit zijn de wedstrijden van deze week!!
De Dakwerkers, Team.Godlike en Lion Leam moeten simpelweg gepakt worden! Daar moet van gewonnen worden!
Uit naar FC Gargzdas, de leider in C.8 zal wat lastig worden! Maar daar moet een gelijkspel weggesleept worden!
Vandaag is er met 3-2 van Lion Team gewonnen! Hierdoor zetten we de winnende lijn voort. We zijn eindelijk weer eens in de winning mood! Hopenlijk verstoort FC Gargzdas dat morgen niet!
leendert wrote:maa 5 jun 2006 (04:00 CET) De Dakwerkers 2 - 1 HS ZUYD
din 6 jun 2006 (04:00 CET) Team.Godlike 1 - 0 HS ZUYD
don 8 jun 2006 (04:00 CET) HS ZUYD 3 - 2 Lion Team
vri 9 jun 2006 (04:00 CET) FC Gargzdas ?? - ?? HS ZUYD
Dit zijn de wedstrijden van deze week!!
De Dakwerkers, Team.Godlike en Lion Leam moeten simpelweg gepakt worden! Daar moet van gewonnen worden!
Uit naar FC Gargzdas, de leider in C.8 zal wat lastig worden! Maar daar moet een gelijkspel weggesleept worden!
Vandaag is er met 3-2 van Lion Team gewonnen! Hierdoor zetten we de winnende lijn voort. We zijn eindelijk weer eens in de winning mood! Hopenlijk verstoort FC Gargzdas dat morgen niet!
HAha winnende lijn goed gezegd na 2 verlies partijen.