Divisie B
Moderator: Moderator
Gelijk! ik had je overigens wel in mijn prognose opgenomen voor de top3.steven_26 wrote:
alle teams worden hier vernoemt, behalve het mijne![]()
![]()
al de teams wat zijn vernoemt staan nu in de top 6 dus verwachten jullie dat ik niet eens top 5 haal, eens zien op het einde van het seizoen![]()
![]()
1 Wevelgem City 14
2 Boca Juniors 13
3 Forza Buffa.. 13
4 prutsersVK 13
5 the glassbell 13
6 FC Brehaza 13
we zullen er zeker en vast alles aan doen om het iedereen zo moeilijk mogelijk te maken, nog veel succes want het is een rare competitie tot nu toe
RSCA Prince vind ik daarnaast ook erg sterk.
Krijg nog 1 zekere nederlaag.Maandag tegen Boca.
Daarna volgen 5 ploegen met winkansen Yotto, The NewFCB, Fort Boys Mechelen, Crystalthunder en Club Brugge FC.De laatste wedstrijd wordt daarna weer een lastige thuis tegen RSCA Prince.Ik hoop echter dat mijn TS tegen die tijd boven de 90 zit,kansloos ben ik daardoor dan niet. 15 punten zou genoeg moeten zijn om mee te blijven strijden voor de titel.
Last edited by bbflood1 on Fri Jun 09, 2006 8:30 am, edited 1 time in total.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What else is there?
-
- Member of the Soccer Project Association
Vandaag weeral met het kleinste verschil gewonnen en we komen nu op een gedeelde 2de plaats. Onze verdediging staat er al, want we hebben deze week geen enkel doelpunt binnen gekregen in de competitie. Nu alleen maar hopen dat onze spitsen en vooral Dewulf (topschutter van vorig seizoen) ook beginnen te scoren.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
GVD GVD
vandaag verloren dankzij kutagressieregel
We moesten onze CF van 91% missen dankzij agressie en dan dit
Ik en tegenstander spelen evenveel agressie namelijk 60% bij een scheids van 52%
En ja hoor mijn LF van 31% agressie krijgt rood
Terwijl de tegenstander er een speler van 76 agressie tussen zitten heeft die niet eens geel krijgt
En mijn cb van 77% krijgt wel geel en moet volgende wedstrijd missen
vandaag verloren dankzij kutagressieregel

Ik en tegenstander spelen evenveel agressie namelijk 60% bij een scheids van 52%
En ja hoor mijn LF van 31% agressie krijgt rood

Terwijl de tegenstander er een speler van 76 agressie tussen zitten heeft die niet eens geel krijgt

Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Wil je om mij plezier te doen eens de agressie van jouw 11 spelers optellen en die vergelijken met de 11 spelers van je tegenstander?Guardian wrote:GVD GVD
vandaag verloren dankzij kutagressieregel![]()
![]()
En ja hoor mijn LF van 31% agressie krijgt rood![]()
Terwijl de tegenstander er een speler van 76 agressie tussen zitten heeft die niet eens geel krijgt![]()
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!
-
- Team President
-
Go Theuwizz!Dark Tiger wrote:Beste prestatie vant seizoen, maar 3-2 verloren. Het ergste is dat Theuwizz alles blijft winnen. Het ziet er naar uit dat dit weer een seizoen naar de vaantjes is.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
maandag zit ik met 4 schorsingen en tegen dan hebben mijn a spelers een lage moraal want ik heb 4 matchen staan zondag en dan speelt geen enkele speler die maandag moet starten.bbflood1 wrote:Gelijk! ik had je overigens wel in mijn prognose opgenomen voor de top3.steven_26 wrote:
alle teams worden hier vernoemt, behalve het mijne![]()
![]()
al de teams wat zijn vernoemt staan nu in de top 6 dus verwachten jullie dat ik niet eens top 5 haal, eens zien op het einde van het seizoen![]()
![]()
1 Wevelgem City 14
2 Boca Juniors 13
3 Forza Buffa.. 13
4 prutsersVK 13
5 the glassbell 13
6 FC Brehaza 13
we zullen er zeker en vast alles aan doen om het iedereen zo moeilijk mogelijk te maken, nog veel succes want het is een rare competitie tot nu toe
RSCA Prince vind ik daarnaast ook erg sterk.
Krijg nog 1 zekere nederlaag.Maandag tegen Boca.
Daarna volgen 5 ploegen met winkansen Yotto, The NewFCB, Fort Boys Mechelen, Crystalthunder en Club Brugge FC.De laatste wedstrijd wordt daarna weer een lastige thuis tegen RSCA Prince.Ik hoop echter dat mijn TS tegen die tijd boven de 90 zit,kansloos ben ik daardoor dan niet. 15 punten zou genoeg moeten zijn om mee te blijven strijden voor de titel.
als ik van je win is het door je TS, daar zal ik nu van moeten profiteren maar succes de maandag

steven_26 manager of Boca Juniors
Ik had dat gezien,maar ik heb er 3 geschorst en speel 3 wedstrijden op zondag en dan gaat het om de TS -> dus jij wint! Ingecalculeerd verlies. Het is je gegund. Ik neem ook geen risico omdat ik in de wedstrijden erna 15 punten wil pakken, en dat wordt al moeilijk genoeg!steven_26 wrote:
maandag zit ik met 4 schorsingen en tegen dan hebben mijn a spelers een lage moraal want ik heb 4 matchen staan zondag en dan speelt geen enkele speler die maandag moet starten.
als ik van je win is het door je TS, daar zal ik nu van moeten profiteren maar succes de maandag
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What else is there?
-
- Team Board Member
Als ze maar niet onder één hoedje gaan spelen hé Crisisgangstakiller wrote:Go Theuwizz!Dark Tiger wrote:Beste prestatie vant seizoen, maar 3-2 verloren. Het ergste is dat Theuwizz alles blijft winnen. Het ziet er naar uit dat dit weer een seizoen naar de vaantjes is.

Nene, ik blijf er heel nuchter onder, na volgende week kan het allemaal veranderd zijn... Ik heb mss ook beetje pech dat eerst vijf in onze reeks allemaal vrij dicht op elkaar zitten, en alleen meer punten hebben dan de eerste in B1 en B3.

-
- Team Board Member
Nix aan toe te voegen....Yvesiezi wrote:Wil je om mij plezier te doen eens de agressie van jouw 11 spelers optellen en die vergelijken met de 11 spelers van je tegenstander?Guardian wrote:GVD GVD
vandaag verloren dankzij kutagressieregel![]()
![]()
En ja hoor mijn LF van 31% agressie krijgt rood![]()
Terwijl de tegenstander er een speler van 76 agressie tussen zitten heeft die niet eens geel krijgt![]()
Beste Guardian, stel dat we alletwee de match met elf zouden eindigen, ik betwijfel op het invloed zou gehad hebben op de huidige uitslag.

sja die TS he...Als die weer 100 is dan is er geen vuiltje aan de lucht. krissus zeg wat heb je een breed en sterk team!Dark Tiger wrote:Beste prestatie vant seizoen, maar 3-2 verloren. Het ergste is dat Theuwizz alles blijft winnen. Het ziet er naar uit dat dit weer een seizoen naar de vaantjes is.
die rode kaart an jou heeft mij geluk gebracht...