Javier wrote:1-0 verloren van Slackers United in de beker, kdacht dat de B-ploeg hem wel zou aankunnen, het tegendeel is echter geschied
ai, afknapper
met ons B-team 1-2 gewonnen.
volgende wedstrijd terug uit tegen onze 1e moeilijke opponent.
een D'er die 1e staat in D.16
ofwel wordt het ons A-team, ofwel B. alles zal afhangen van hoe de competitie verloopt...
1-3 gewonnen in de beker.. Easy aan gedaan met B/Cteam De managerpunten komen ook mooi van pas, we zijn bezig aan een heuse opmars met nu al 413 managerpunten..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Eindelijk is het gebeurd! De laatste speler die er van bij de start van AS Monaco FC in de A-kern bij is, heeft vandaag de 100% ervaring gehaald, hij is uiteraard ook de kapitein
Wel een grappig zicht 30 blauwe balkjes bij het spelersoverzicht en dan plots die rode
1-3 gewonnen. Wat heel raar was is dat ik maar met 30% agressie speelde en de tegenstander met 60% en ik rood pakte Mijn speler had maar 66% agressie terwijl er bij hem met 100 % agressie tussen liepen ???!
en als je eens probeert om, tegen de ploegen waarvan je zoiezo weet dat je gaat verliezen, met een 5-4-1 te spelen. gewoon gaan voor 1 puntje?
vandaag gewonnen met 3-1 tegen n°13. en een kloofje van 3 ptn met de degradatiegeslagen
morgen tegen de leider die het max van de punten heeft. zou ik hierin verandering kunnen brengen?