jij wint wss maandag welDaPrince wrote:Same here ... was beter en speelde dan nog uit ookNeorej wrote:Onverdiend verloren, het moest minstens een gelijkspel zijn ...
Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
En we hebben onze vorm teruggevonden
Vorm: WLWWW
We staan nog steeds op de 10 de plaats, maar wel met 4 punten voorsprong op de nummer 11
En normaal moet volgende week alles gewonnen worden, maar onze spelers hebben , en vooral het middenveld, een lage fitheid en we hebben nog 7 vrB te gaan vooralleer het mandag is

Vorm: WLWWW

We staan nog steeds op de 10 de plaats, maar wel met 4 punten voorsprong op de nummer 11

En normaal moet volgende week alles gewonnen worden, maar onze spelers hebben , en vooral het middenveld, een lage fitheid en we hebben nog 7 vrB te gaan vooralleer het mandag is

Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
.fl!pm0d3.sQuad is bezig aan hun sterkste seizoen in B.2
Met slechts 6punten verschil tussen de eerste 6 in B.2 beloofd dit een heel spannende week te worden voor de winterstop
Enig minpunt in de heenronde is de vroege uitschakeling in de beker, wat miss de betere prestaties in de liga verklaart...
Maandag wacht ons een verplaatsing naar Theuwizz' FC waar we in "De KWS-kuip" gaan voor een gelijkspel
dinsdag spelen we thuis tegen FC Mira, wat hopelijk de 3 punten oplevert, dan wordt de kloof nog verder uitgediept...
and last but defenitly not least een zware uitmatch tegen OPA F.C.
wat hopelijk een puntje oplevert...
Met slechts 6punten verschil tussen de eerste 6 in B.2 beloofd dit een heel spannende week te worden voor de winterstop
Enig minpunt in de heenronde is de vroege uitschakeling in de beker, wat miss de betere prestaties in de liga verklaart...
Maandag wacht ons een verplaatsing naar Theuwizz' FC waar we in "De KWS-kuip" gaan voor een gelijkspel
dinsdag spelen we thuis tegen FC Mira, wat hopelijk de 3 punten oplevert, dan wordt de kloof nog verder uitgediept...
and last but defenitly not least een zware uitmatch tegen OPA F.C.
wat hopelijk een puntje oplevert...
-
Idem..silverblast wrote:Weer verloren..

The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Nog maar 9 goalen ingekregen in 12 wedstrijden. Dat moet toch een persoonlijk record zijn...
... maar spijtig genoeg heb ik er ook nog maar 17 gemaakt en dat terwijl ik vorig seizoen nog de topschutter had.
Door het verlies van Theuwizz'FC blijft het trouwens enorm spannend. 5 ploegen op 4 punten van elkaar. Het kan dus nog alle kanten uit. Spijtig genoeg volgen voor mij nu 3 toppers, te beginnen met team#SoaD en dat zonder CB. Dan maar de RB op die plaats zetten.
... maar spijtig genoeg heb ik er ook nog maar 17 gemaakt en dat terwijl ik vorig seizoen nog de topschutter had.
Door het verlies van Theuwizz'FC blijft het trouwens enorm spannend. 5 ploegen op 4 punten van elkaar. Het kan dus nog alle kanten uit. Spijtig genoeg volgen voor mij nu 3 toppers, te beginnen met team#SoaD en dat zonder CB. Dan maar de RB op die plaats zetten.

Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
Dat hoop ik toch te doenNeorej wrote:jij wint wss maandag welDaPrince wrote:Same here ... was beter en speelde dan nog uit ookNeorej wrote:Onverdiend verloren, het moest minstens een gelijkspel zijn ...

F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
C?? :
Ik zie je nog ver komen hoor, minstens top 4 en ik geef je een goede kans op promotie naar A.
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
Tsja ... bij mij LB/RB gekwetst, GK/LB geschorst ... maw ... normaal gezien speler van 57% of CB op de LB positie ...Neorej wrote:Er staat een speler van 75% in mijn A-teamDaPrince wrote:Dat hoop ik toch te doenNeorej wrote: jij wint wss maandag wel(Ben van niks meer zeker tegenwoordig)
We zien wel

BTW ... welke speler van 75% ?
F37 : 7th - 2nd
C?? :