Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Wat is dat nou weer?Tits wrote:klik hier
aub;-)
Ik klik er niet op, want ik weet niet wat het is. Voor de liefhebbers, als je op quote klikt kan je zien waar de link heen gaat.

Euhm als test heb ik bij alles 100 neergezet.Tits wrote:klik hier
aub;-)

weet je waar ik op kom met gk??
0!!!!!!!!!!!!!!

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
had er mischien beter bij gezet dat het een antwoord op de vorige vraag wasbats1903 wrote:Wat is dat nou weer?Tits wrote:klik hier
aub;-)
Ik klik er niet op, want ik weet niet wat het is. Voor de liefhebbers, als je op quote klikt kan je zien waar de link heen gaat.

-
Aha, inderdaad nu zie ik het ook. Omdat er aub bij stond dacht ik dat het zoiets was van een online spel waar je per klik van andere mensen een bepaald bedrag erbij krijgt.wannesvdh wrote:had er mischien beter bij gezet dat het een antwoord op de vorige vraag wasbats1903 wrote:Wat is dat nou weer?Tits wrote:klik hier
aub;-)

dacht ik eerst eerlijk gezegd ook, maar door vincent zijn commentaar begreep ik het ineensbats1903 wrote:Aha, inderdaad nu zie ik het ook. Omdat er aub bij stond dacht ik dat het zoiets was van een online spel waar je per klik van andere mensen een bepaald bedrag erbij krijgt.wannesvdh wrote:had er mischien beter bij gezet dat het een antwoord op de vorige vraag wasbats1903 wrote: Wat is dat nou weer?

wannesvdh wrote:dacht ik eerst eerlijk gezegd ook, maar door vincent zijn commentaar begreep ik het ineensbats1903 wrote:Aha, inderdaad nu zie ik het ook. Omdat er aub bij stond dacht ik dat het zoiets was van een online spel waar je per klik van andere mensen een bepaald bedrag erbij krijgt.wannesvdh wrote: had er mischien beter bij gezet dat het een antwoord op de vorige vraag was
Het slaat trouwens op nergens.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
iddTits wrote:Is voor mensen die op school zitten en het ff willen berekenen ofzobats1903 wrote:Maar het minimum en maximun van een speler kan je toch ook gewoon in SPMT zien?[/url]

-
-
PiRLo wrote:iddTits wrote:Is voor mensen die op school zitten en het ff willen berekenen ofzobats1903 wrote:Maar het minimum en maximun van een speler kan je toch ook gewoon in SPMT zien?[/url]zeer gemakkelijk, voormij vooral omdat ik spmt niet kan installeren, zijn er nog zo'n excel programmas
ik heb die van verborgen skill en max en min van tits
?...