Divisie D
Moderator: Moderator
Ik heb geluk gehad: Mijn tegenstander had een slecht plein: forfait.
alle spelers hebben kunnen rusten zodat er nu geen fitheid meer onder de 100 zit.
als ik nu nog geluk heb is het mijn tegenstander tegn volgende week maandag klaar en kan hem wel tegen Gab united( de derde) spellen: minder doelsaldo. Ik en de nr 2 staan wel al 9 punten voor op de derde.
Ik ben nu dus eigenlijk bijna zeker van promotie nu enkel nog de kmapioenstitel.
alle spelers hebben kunnen rusten zodat er nu geen fitheid meer onder de 100 zit.
als ik nu nog geluk heb is het mijn tegenstander tegn volgende week maandag klaar en kan hem wel tegen Gab united( de derde) spellen: minder doelsaldo. Ik en de nr 2 staan wel al 9 punten voor op de derde.
Ik ben nu dus eigenlijk bijna zeker van promotie nu enkel nog de kmapioenstitel.
30: in H
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Ik ga wel een poging wagenmr charlie wrote:stoot je onmiddelijk door naar B?lobert wrote:Zoals verwacht gewonnen. 0-1 werd het met aardige linieratings : 42-42-45 (50 % agressie). Morgen het FC Team.. Een nulletje of 4 moet kunnen.
of is dit te optimistisch?

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Zeer goedlobert wrote:Ik ga wel een poging wagenmr charlie wrote:stoot je onmiddelijk door naar B?lobert wrote:Zoals verwacht gewonnen. 0-1 werd het met aardige linieratings : 42-42-45 (50 % agressie). Morgen het FC Team.. Een nulletje of 4 moet kunnen.
Dan ben ik je kwijt

Tot daar volg ik je niet

-
mr charlie wrote:Zeer goedlobert wrote:Ik ga wel een poging wagenmr charlie wrote: stoot je onmiddelijk door naar B?
Dan ben ik je kwijt![]()
Tot daar volg ik je niet

LensDreamTeam
-
-
Lastig ja.. Misschien af laten zakken en dan een heel nieuw team bouwen?mr charlie wrote:Bwa ik misschien kan met mijn geld 7 spelers van 30j kopen die 70+ halen en zo iets forceren?
Maar dat lijkt me niet echt slim![]()
Ik vrees dat ik met mijn huidige ploeg zelfs niet blijf

LensDreamTeam
-
een nieuwe jeugdspeler gekregen
een RM met lage agressie
alleen jammer dat ik er al 2 op die positie heb gekregen en nu met 5 RM's zit.
moest er iemand geïnteresseerd zijn, voor een goeie prijs mag hij weg zo kan ik dit geld investeren in een andere speler of men stadion
morgen moeten we winnen en de 3ptn binnehalen. dan blijven we wrs op 7ptn van onze voorganger
een RM met lage agressie

moest er iemand geïnteresseerd zijn, voor een goeie prijs mag hij weg zo kan ik dit geld investeren in een andere speler of men stadion

morgen moeten we winnen en de 3ptn binnehalen. dan blijven we wrs op 7ptn van onze voorganger

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
el stino wrote:een nieuwe jeugdspeler gekregen
een RM met lage agressiealleen jammer dat ik er al 2 op die positie heb gekregen en nu met 5 RM's zit.
![]()
moest er iemand geïnteresseerd zijn, voor een goeie prijs mag hij weg zo kan ik dit geld investeren in een andere speler of men stadion![]()
Hey ik wil wel aan einde van het seizoen je RM over nemen als je zolang kan wachten

-
tuurlijk, ik zal hem zijn hoofdskills al trainen om te zien of het een beest wordtDen Uier wrote:el stino wrote:een nieuwe jeugdspeler gekregen
een RM met lage agressiealleen jammer dat ik er al 2 op die positie heb gekregen en nu met 5 RM's zit.
![]()
moest er iemand geïnteresseerd zijn, voor een goeie prijs mag hij weg zo kan ik dit geld investeren in een andere speler of men stadion![]()
Hey ik wil wel aan einde van het seizoen je RM over nemen als je zolang kan wachten

Royal FC (el stino) - Manager since season 8