Oké, bedankt...wannesvdh wrote:heb er 2 met bdezelfde naam in mijn ploegFikkiezero wrote:Kan het voorkomen dat op SP 2 spelers met precies dezelfde naam zijn?
heb er 2 met dezelfde naam in mijn ploeg

Moderator: Moderator
Oké, bedankt...wannesvdh wrote:heb er 2 met bdezelfde naam in mijn ploegFikkiezero wrote:Kan het voorkomen dat op SP 2 spelers met precies dezelfde naam zijn?
heb er 2 met dezelfde naam in mijn ploeg
niet echt, ene is een GK en andere LM dus verwisselen is moeilijkFikkiezero wrote:Oké, bedankt...wannesvdh wrote:heb er 2 met bdezelfde naam in mijn ploegFikkiezero wrote:Kan het voorkomen dat op SP 2 spelers met precies dezelfde naam zijn?
heb er 2 met dezelfde naam in mijn ploeg![]()
lijkt me ook nogal onhandig...
ik heb een lb yapi copa en had een gk yapi copa en een lf gennady copawannesvdh wrote:niet echt, ene is een GK en andere LM dus verwisselen is moeilijkFikkiezero wrote:Oké, bedankt...wannesvdh wrote: heb er 2 met bdezelfde naam in mijn ploeg
heb er 2 met dezelfde naam in mijn ploeg![]()
lijkt me ook nogal onhandig...
normaal krijgt een 29 jarige er 10% fithid bij, heb je gegevens van SPMT want anders is het moeilijk na te checkenAzAlKmAaR wrote:Mijn LM Vidovic had gister al 44 fitheid.. hoe dat kan was mij al een raadsel want de rest van mijn speler hadden tussen de 95 en de 100.. maar na de simulatie van vannacht is er geen fitheid bij mijn LM bijgekomen.. hij is 29 jaar.. is dit een bug of is hier een verklaring voor?
Op dit moment niet want zit op me werk.. ik zal er vanavond als ik thuis ben nog wel ff op terug komen.. tnx alvast, grtzzwannesvdh wrote:normaal krijgt een 29 jarige er 10% fithid bij, heb je gegevens van SPMT want anders is het moeilijk na te checkenAzAlKmAaR wrote:Mijn LM Vidovic had gister al 44 fitheid.. hoe dat kan was mij al een raadsel want de rest van mijn speler hadden tussen de 95 en de 100.. maar na de simulatie van vannacht is er geen fitheid bij mijn LM bijgekomen.. hij is 29 jaar.. is dit een bug of is hier een verklaring voor?
wat doe jij op de pc als je op je werk zitAzAlKmAaR wrote:Op dit moment niet want zit op me werk.. ik zal er vanavond als ik thuis ben nog wel ff op terug komen.. tnx alvast, grtzzwannesvdh wrote:normaal krijgt een 29 jarige er 10% fithid bij, heb je gegevens van SPMT want anders is het moeilijk na te checkenAzAlKmAaR wrote:Mijn LM Vidovic had gister al 44 fitheid.. hoe dat kan was mij al een raadsel want de rest van mijn speler hadden tussen de 95 en de 100.. maar na de simulatie van vannacht is er geen fitheid bij mijn LM bijgekomen.. hij is 29 jaar.. is dit een bug of is hier een verklaring voor?
Hetyzelfde wat ik doe op mijn stage.real wrote:wat doe jij op de pc als je op je werk zitAzAlKmAaR wrote:Op dit moment niet want zit op me werk.. ik zal er vanavond als ik thuis ben nog wel ff op terug komen.. tnx alvast, grtzzwannesvdh wrote: normaal krijgt een 29 jarige er 10% fithid bij, heb je gegevens van SPMT want anders is het moeilijk na te checken
en gulder moogt sa zo allemaal van ulderen baasvincent wrote:Hetyzelfde wat ik doe op mijn stage.real wrote:wat doe jij op de pc als je op je werk zitAzAlKmAaR wrote: Op dit moment niet want zit op me werk.. ik zal er vanavond als ik thuis ben nog wel ff op terug komen.. tnx alvast, grtzz
SP-forum!!!!
Ja, en hij kan ook wat beter Nederlands typen waardoor ik hem beter begrijp.real wrote:en gulder moogt sa zo allemaal van ulderen baasvincent wrote:Hetyzelfde wat ik doe op mijn stage.real wrote: wat doe jij op de pc als je op je werk zit
SP-forum!!!!
Nee, ben ik helemaal met je eens, maar volgens mij komt het omda hij wel opvalt in zijn team omda de rest van de Fransen nog beroerder speeltreal wrote:wrm is iedereen eiglijk zo lof over zidane kheb zo gekeken naart nieuws en twas allemaal zidane zidane zidane wereldspeler
wast hie mss zo goe gistern
Nu speelt hij nog goed maar niet zo schitterend ald vroeger. Maar dit zijn de laatste wedstrijden van zidane.daarom word hij zo opgehemeldsjoerd wrote:Nee, ben ik helemaal met je eens, maar volgens mij komt het omda hij wel opvalt in zijn team omda de rest van de Fransen nog beroerder speeltreal wrote:wrm is iedereen eiglijk zo lof over zidane kheb zo gekeken naart nieuws en twas allemaal zidane zidane zidane wereldspeler
wast hie mss zo goe gisternNee maar ff serieus, hij vind het niet leuk in het team, kan het niet goed vinden met anderen, dus daarom is Frankrijk ook nie zo goed
stickman wrote:Een vraag:
Als de goedgekeurde voorstellen in de topic van kikkers komen te staan he.
wie beslist dan als ze in sp komen.
Sjarel alleen of zijn er nog mensen die daarover kunnen beslissen ?