das idd zo... Da hangt gewoon af van hoe goed de managers zijn, en i het begin zijn ze begonne bij de laatste reeks me zeop te vullereal wrote:ik zie soms in reeksen dat de laatste reeksen bv e 76 veel moeilijker is dan BV e 3 is da nie zo
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
thomas_indahouse
- Member of the Soccer Project Association
Balzak was me weer voor om het antwoord te geven:@balzak wrote:das idd zo... Da hangt gewoon af van hoe goed de managers zijn, en i het begin zijn ze begonne bij de laatste reeks me zeop te vullereal wrote:ik zie soms in reeksen dat de laatste reeksen bv e 76 veel moeilijker is dan BV e 3 is da nie zo
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
spijtig dak nie in zon makkelijke reeks zit anders wask meteen naar Dbalzak wrote:das idd zo... Da hangt gewoon af van hoe goed de managers zijn, en i het begin zijn ze begonne bij de laatste reeks me zeop te vullereal wrote:ik zie soms in reeksen dat de laatste reeksen bv e 76 veel moeilijker is dan BV e 3 is da nie zo
-
jasper!!!!
- Team President
Deze vraag is al veel gesteld maar met dit weer heb ik echt geen zin om te zitten zoeken... --> Hoeveel schulden mag je hebben vooraleer je failliet gaat
En hoe gaat dat allemaal in z'n werk
Dit staat namelijk niet uitgelegd in 'regels'... Kben namelijk mijn kern aant verjongen, en dat kost een heleboel geld -> Tijd om wat risico's te nemen, maar kwil wel weten wanneer ik me echt zorgen moet maken...

-
Dark Tiger
- Team President
-
Dark Tiger
- Team President