FC Laguna heeft onder m'n tijdelijke managerschap toch een mooie overwinning geboekt tegen valentinoBenjamin wrote:Voila ik ben op vakantie van 1 tot 10 juli! Amuseer u hier, en elke dag één verliezend resultaat minder hier van mij ^^

Moderator: Moderator
buffalo_rulez wrote:Fas†A§a§ins la gantoise1
Fas†A§a§ins 1 - 1 la gantoise1
64' 0 - 1 Andrei Gheorghita
Jonathan Maes 1 - 1 78'
nog eens een gelijkspel, terwijl we op papier 1000 keer zo goed zijn!
Het bestuur heeft besloten om ermee te kappen, F* SP, zelf al hebben we 11 spelers met 75BP, kunne we nog gn kampioen spele
kga ni stoppen, gewn iedereen verkopen, en jeugd aankopen enzo, beetje vriendschappelijke bekers spelen, geen competitie meer...Och man komop hé, waarom stoppen met SP. Mm speel je volgend seizoen een keigoed seizoen. Je bent zeker niet alleen. Heb meerder managers gezien die beter waren en maar boffen of zelfs verliezen.
Zeer zwakke reden om te stoppen hoor ! Komop en terug naar den top man
Ik denk dat ze van goede huize moeten komen om me te verslaan, al sluit ik natuurlijk niets uit.mr charlie wrote:Sparta en LesDreams team blijven bezig met hun nek aan nek race!
Sparta zal (hopelijk) deze week geen punten verliezen.
Hopelijk doet robert dit wel?!
Hij moet deze week tegen 2 ploegen die eventueel kunnen stunten![]()
Duimen dus voor die mannen.
De supporters van Superdudes & Ramblers kunnen een vat bier krijgen bij het helpen aan een overwinning of gelijkspel!
Weet ik, maar dat vat kan de random versterkenlobert wrote:Ik denk dat ze van goede huize moeten komen om me te verslaan, al sluit ik natuurlijk niets uit.mr charlie wrote:Sparta en LesDreams team blijven bezig met hun nek aan nek race!
Sparta zal (hopelijk) deze week geen punten verliezen.
Hopelijk doet robert dit wel?!
Hij moet deze week tegen 2 ploegen die eventueel kunnen stunten![]()
Duimen dus voor die mannen.
De supporters van Superdudes & Ramblers kunnen een vat bier krijgen bij het helpen aan een overwinning of gelijkspel!