wannesvdh wrote:hoeveel moraal krijgt een speler erbij als hij een L match speelt?
5%, zoals bij elke andere wedstrijd als een speler speelt.
Vraagje: Krijgt een speler die op de bank zit ook moraal? Ik heb het nog geweten maar nu twijfel ik weer...
dacht ik eerst ook, maar mijn B ploeg heeft een L wedstrijd gespeeld en ze hebben er allemaal 9-10% moraal bij gekregen
ik heb mijn SPMT gegevens alleen van gisterenavond en dezemorgend na 10 uur, en toen heeft mijn A een vrb gespeeld, maar daar zaten die spelers zeker niet allemaal op de bank
wannesvdh wrote:hoeveel moraal krijgt een speler erbij als hij een L match speelt?
5%, zoals bij elke andere wedstrijd als een speler speelt.
Vraagje: Krijgt een speler die op de bank zit ook moraal? Ik heb het nog geweten maar nu twijfel ik weer...
dacht ik eerst ook, maar mijn B ploeg heeft een L wedstrijd gespeeld en ze hebben er allemaal 9-10% moraal bij gekregen
ik heb mijn SPMT gegevens alleen van gisterenavond en dezemorgend na 10 uur, en toen heeft mijn A een vrb gespeeld, maar daar zaten die spelers zeker niet allemaal op de bank
ja hoor vannacht had mn LB 92 moraal ik heb vannacht gewonnen en nu heeft de speler moraal 100 dus van die 5 % klopt da toch nie
Birdie wrote:hoe kan ik bij de transfermarkt zien als een speler voltraind is, ja of nee?
je kan nooit van een andere ploeg zien welke speler van hem voltraind is
dus het beste is eerst vragen aan de manager welke skills van de speler allemaal voltraind zijn
ik heb een vraag je moet een skill beginnen trainen en die skill is 0 % en als hie voltraind is is hij bv 95 % hoeveel % globale klasse komt er dan ongeveer bij
real wrote:ik heb een vraag je moet een skill beginnen trainen en die skill is 0 % en als hie voltraind is is hij bv 95 % hoeveel % globale klasse komt er dan ongeveer bij
real wrote:ik heb een vraag je moet een skill beginnen trainen en die skill is 0 % en als hie voltraind is is hij bv 95 % hoeveel % globale klasse komt er dan ongeveer bij
15% per skill is 1% globale klasse
bedankt voor het antwoord dus er kan maximùum 6 % globale klasse bijkomen per skill
15% per skill is 1% globale klasse
bedankt voor het antwoord dus er kan maximùum 6 % globale klasse bijkomen per skill